Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/10/10/350871.html Når skal dette ta slutt? Ser vi FrP mot 35% ved neste meningsmåling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Du glemte kanskje å lese denne linjen? "Det 48 år gamle drapsofferet er en kjenning av politiet, blant annet i forbindelse med narkotikakriminalitet. " Eller er det bare utlendinger som omsetter narkotika, kanskje det er det du reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 For det første: I natt jaktet politiet på to navngitte unge menn av utenlandsk opprinnelse!!! Det språket der vil vi ikke ha her på KG. Heller ikke diverse påstander som er nedlatende og grove, uten kildehenvisninger. Innlegget er endret. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Et virkelig flott og seriøst svar.....hellu..!! Sitatet er fjernet av samme årsaker som ovenfor. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Denne tråden bryter nå reglene for kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #6 Del Skrevet 10. oktober 2002 Gjest, vi holder oss til reglene på KG. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2002 #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 Til siste? Var det meg? Dette ble for dumt og bryter regler, jeg velger å ikke skrive mer her. Skjerpings! Tråden bør lukkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 10. oktober 2002 #8 Del Skrevet 10. oktober 2002 For det første: I natt jaktet politiet på to navngitte unge menn av utenlandsk opprinnelse!!! Dette var jo meget seriøst sagt,det beste var jo ikke å komentere det du skriver.Jeg vil bare si at slike ufinheter er ikke tilatt på Kg og du må være ei pingle som ikke registrere deg. Deler av sitatet er fjernet indianlady - av grunner som nevnt overnfor. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 10. oktober 2002 #9 Del Skrevet 10. oktober 2002 Oppførselen til Gjest her vil vel bidra til at Frp får lavere oppslutning. Det er ikke slik man argumenterer vet du......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. oktober 2002 #10 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ærlig talt, dette regner jeg med at er langt i fra hva du hadde sagt til en ukjent kvinne hvis du hadde diskutert med henne på gata? Håper inderlig det! Både rasisme og persontrakasering er mot reglene her på KG, noe jeg håper du vil respektere i et senere innlegg! Sitatet er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 10. oktober 2002 #11 Del Skrevet 10. oktober 2002 For det første: I natt jaktet politiet på to navngitte unge menn av utenlandsk opprinnelse!!! Ja, det så jeg. Dette vil jeg gjerne ha kildeinformasjon til før jeg aksepterer informasjonen. Siden jeg bor i Oslo, og går over Plata daglig, er jeg imidlertid enig med deg i at mye av narkoomsetningen foregår gjennom mørkhudede. Om de er norske statsborgere eller ikke har jeg aldri stoppet og spurt dem om. Nei, jeg er samboer med en helt hvit mann. Er forøvrig helt hvit selv også (regner med at det var neste spørsmål?). Men hadde jeg forelsket meg i en mann med utenlandsk opprinnelse, er det ikke utenkelig at jeg hadde giftet meg med ham, så prinsipielt kan du kanskje lage et poeng ut av dette. Forøvrig trodde jeg kriminaliteten i dag var sterkere blant øst-europeere enn blant pakistanere i Oslo-miljøet, men kan ikke oppgi kilder for dette, bare noe jeg mener jeg har lest. De fleste pakistanerne du treffer i Oslo, er norske statsborgere, og en stor del av dem er født og oppvokst i Norge. De har bare en litt annen hudfarge enn deg, Gjest. Det er sikkert ikke noe de har valgt med vilje for å skremme deg. Jeg forstår ikke at jeg fortjener denne betegnelsen. Jeg gjorde deg bare oppmerksom på at den drepte var en del av narkotikamiljøet i Oslo, og at det dermed ikke er en enkel "norsk mann drept av pakkiser" sak, slik du fremstiller det. Såvidt jeg vet er mange av torpedoene i narko-miljøet veldig norske og hvite i huden sin, uten at de er mindre farlige av den grunn.... Forøvrig er en tøs det samme som en "løsaktig, oftest prostituert kvinne" i det moderne språk. Jeg kan ikke se hvordan dette relaterer seg til saken omdiskutert i det hele tatt. Forøvrig må du være ganske gammeldags for å bruke et slikt ord? Omskjæring av kvinner er ALDRI passende. Forøvrig verken tror eller håper jeg at FrP noen sinne vil gå til valg og oppnå det samme resultatet som de nå får på Gallupene. Men det var vel ikke det du ville diskutere Gjest? Enkelte av sitatene er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2002 #12 Del Skrevet 10. oktober 2002 pass språket ditt..jeg er rasistisk mot gjester.! og ikke at jeg støtter utlendingers narkoomsetning..men hvor tar du tallene dine fra? og personangrep? hvor gammel er du? 14? Sitatet er fjernet. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. oktober 2002 #13 Del Skrevet 10. oktober 2002 I slike situasjoner som dette, tenker jeg, da hadde det vært fint med tvungen registrering så vi vet hvem som er hvem her. Å bare slenge inn som gjest med slike påstander gjør KG svært ueriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. oktober 2002 #14 Del Skrevet 10. oktober 2002 Denne diskusjonen består nå stort sett av å motsi de påstandene som Gjest har kommet med. Da var så grove, at de har jeg fjernet, og da faller jo mye av det hele bort. Opprett gjerne en ny tråd og diskuter saken, men hold språket der det skal være, følg reglene, men denne tråden stenges. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg