Gå til innhold

Bf forlot 3 åring alene i 30 min ...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (12 minutter siden):

Rundt om i verden så kryr det av tilfeller hvor mødre lar barna sine være igjen hjemme. Mange politisaker har det blitt ut av det. 

Nettopp. Det er ikke bare menn. 

Leste en sak for mange år siden om ei som skulle på cruise med jobben. Barnevakten ble syk og kunne ikke komme, men moren dro på turen allikevel. Hun satte fram mat og leker osv til barnet og dro på tur. Ungen var 2,5 år gammel. 

Da hun kom hjem hadde barnevernet lagt igjen en lapp til henne om at de hadde tatt hånd om barnet hennes. Hun sov ut alkoholrusen for å bli uthvilt før hun dro for å hente ungen sin. Det sjokkerende var at hun fikk tilbake ungen. 

Heldigvis fulgte BV med på saken og så gjentok dette seg så etter et halvt års tid ble barnet tatt fra henne og plassert i fosterhjem. Dette var i Tyskland, men det skjer sikkert slike ting rundt omkring. 

Anonymkode: 3e3cf...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 10.58):

Rart at de som vokste opp på 70 - og 80 tallet overlevde. Dagens hysteri lenge leve!

Anonymkode: 4dddc...76d

For et idiotisk svar. 
Jeg vokste opp på den tiden, og et søskenpar brant inne mens mor og far var noen hus lenger bort på besøk mens barna sov om kvelden. Godt tidene forandrer seg, sier jeg bare.

Faren i saken som TS beskriver, er jo fullstendig uansvarlig. Mye kan skje på 30-40 minutter.

Anonymkode: 319c3...3c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 10.58):

Rart at de som vokste opp på 70 - og 80 tallet overlevde. Dagens hysteri lenge leve!

Anonymkode: 4dddc...76d

Vokst opp på 80-tallet og har i dag kompleks ptsd pga omsorgssvikt. Det er mange av oss.

Anonymkode: 176db...7e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...