AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 Idag har mannen min vært en tufs. I går hadde vi vært på dagstur til en annen by for p besøke familie. Jeg hadde stått opp med yngste rundt kl 6, laget frokost og lekt, og så stod eldste opp, og jeg laget frokost til henne. Fikk ikke stelt meg fordi mannen skulle bruke tjue min på do og tjue min i dusjen og tjue min på p finne et antrekk. Jeg fikk ikke dusjet før vi skulle dra. Vi kommer hjem rundt 22, og jeg sa jeg ikke orker sex fordi jeg frøs (når jeg er sliten og trøtt, blir jeg kald). Jeg kunne ligge ved siden av ham og bli med på andre måter, nei sa han. Idsg spurte jeg om jeg kunne sove litt til, og han stå opp med barna. Han ble sur, og sa greit. Jeg sov ca halvannen time til kl 9. Da vekte ham meg og sa at yngste var sulten (han kommer med en baby med full bleie og smoothie i ansiktet). Babyen var ikke sulten og jeg stod opp for å stelle ham. Så sovnet babyen etterpå. Da jeg kom ut i kjøkkenet tar mannen min på meg mellom beina mine. Så sier han æsj. Jeg ble sjokkert og spør hva han mener, er jeg ekkel? Nei han var frustrert fordi det er så dritt at jeg er her, men han kan ikke få meg. At jeg er så digg og han kan ikke ha sex med meg. Vi hadde sex overgår. Jeg konfronterte ham med det, men alt han gjør er å argumentere og avbryte meg og legge skylden over på meg fordi jeg er urimelig for at jeg blir såret. For en stund siden hadde vi en mer seriøs samtale om at jeg har det ekstremt vanskelig for tiden, jeg sliter med angst og ønsker å kunne ta kontrollen og initiativ selv. Jeg vil veldig gjerne at han skal bidra med dette ved å være litt mer positiv og nøytral slik at jeg slipper denne dårlige samvittigheten som følger når han blir sur fordi jeg ikke orker sex. Det var greit - i en uke. Fordi jeg fikk mensen. Jeg minner ham på det, men han sier "jeg må jo få lov 0 føle det jeg føler, at jeg blir skuffa og sånt". Jaja, det er selvsagt greit, han kan ha de følelsene, men i noen tilfeller kan man holde dem for seg selv. Det er han uenig i. Så ble det dårlig stemning hele dagen. Da jeg skulle lage middag sa han at han ikke ville ha. Han spiste likevel og da ble alt bedre. Vi har hatt det helt fint etter middag med prat og familietid. Vi fikk lagt ungene, og jeg måtte med en gang rydde hele stua og kjøkkenet. Han satt og så på tv. Jeg finner strips i stua fordi han sa han skulle ha hardhendt sex fordi jeg viste ham fingeren tidligere. Idiot. Så da kvelden kom, var jeg sulten fordi jeg ikke har spist annet enn salat til frokost og litt nudler til middag. Så våknet yngste fordi han sover litt dårlig om dagen og vi satt i stua. Jeg matet baby med grøt og koset med ham, og jeg sier til mannen at det hadde vært godt med noe snadder., jeg er så sulten. "ja hva da", "aner ikke, sier jeg". Tror du ikke han går og henter en ben and Jerry is til seg selv og sitter og snackser på den?? Uten p spørre om jeg vil ha? Wtf. Kjenner jeg er så irritert og jeg aner ikke om jeg skal gidde å si noe eller ikke. Om jeg later som ingenting og legger meg er jo det gærnt også, da kommer han ikke til p snakke med meg i hele morgen. Jeg orker ikke være hyggelig og imøtekommende i hele kveld for at alt skal bli bra igjen, jeg er egentlig forbanna. Orker ikke snakke med han heller. Var egentlig ikke noe konkrete spørsmål, jeg trenger en utblåsning, kanskje noen gode råd jeg kan ta med meg på veien. Anonymkode: b5240...996 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 21. november 2021 Han høres ut som en skikkelig dritt. Usexy egoklatt. Anonymkode: b8605...8fd 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 Populært innlegg #3 Del Skrevet 21. november 2021 Dette er bare så uforståelig for meg, det er som å lese om vesener fra en annen planet. Jeg fatter bare ikke at du kan elske en sånn type. Har ingen råd, bare klør meg i hodet. Er du sikker på du ikke har det bedre uten ham? Anonymkode: 533d4...f5e 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 Slå opp....... seriøst. Du vet det selv. Anonymkode: 9e06d...144 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er bare så uforståelig for meg, det er som å lese om vesener fra en annen planet. Jeg fatter bare ikke at du kan elske en sånn type. Har ingen råd, bare klør meg i hodet. Er du sikker på du ikke har det bedre uten ham? Anonymkode: 533d4...f5e Nei, ikke sikker. Han har tydeligvis flere positive sider som jeg liker. Han er en veldig god og engasjert pappa, han passer på oss og er veldig beskyttende. Men han oppfører seg til tider som en overkåt ego tenåring og det er utrolig ekkelt. Anonymkode: b5240...996 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slå opp....... seriøst. Du vet det selv. Anonymkode: 9e06d...144 Ja vi har barn. Er ikke bare å gå.. Anonymkode: b5240...996 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 21. november 2021 #7 Del Skrevet 21. november 2021 Høres ut som dere går og tråkker mye i hverandre, og er lite flinke å gi hverandre egentid. Og denne mannen må seriøst lære å ta initiativ på en bedre måte. Æsj. Hadde blitt sprø av å gå i dette. For å trives må jeg kunne legge meg når jeg vil, og slippe å tenke på om mannen blir fornærmet om jeg ikke gjør som han sier. Jeg kan lett stå i lite søvn og styr med barn, men ikke en mannebaby 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Idag har mannen min vært en tufs. I går hadde vi vært på dagstur til en annen by for p besøke familie. Jeg hadde stått opp med yngste rundt kl 6, laget frokost og lekt, og så stod eldste opp, og jeg laget frokost til henne. Fikk ikke stelt meg fordi mannen skulle bruke tjue min på do og tjue min i dusjen og tjue min på p finne et antrekk. Jeg fikk ikke dusjet før vi skulle dra. Vi kommer hjem rundt 22, og jeg sa jeg ikke orker sex fordi jeg frøs (når jeg er sliten og trøtt, blir jeg kald). Jeg kunne ligge ved siden av ham og bli med på andre måter, nei sa han. Idsg spurte jeg om jeg kunne sove litt til, og han stå opp med barna. Han ble sur, og sa greit. Jeg sov ca halvannen time til kl 9. Da vekte ham meg og sa at yngste var sulten (han kommer med en baby med full bleie og smoothie i ansiktet). Babyen var ikke sulten og jeg stod opp for å stelle ham. Så sovnet babyen etterpå. Da jeg kom ut i kjøkkenet tar mannen min på meg mellom beina mine. Så sier han æsj. Jeg ble sjokkert og spør hva han mener, er jeg ekkel? Nei han var frustrert fordi det er så dritt at jeg er her, men han kan ikke få meg. At jeg er så digg og han kan ikke ha sex med meg. Vi hadde sex overgår. Jeg konfronterte ham med det, men alt han gjør er å argumentere og avbryte meg og legge skylden over på meg fordi jeg er urimelig for at jeg blir såret. For en stund siden hadde vi en mer seriøs samtale om at jeg har det ekstremt vanskelig for tiden, jeg sliter med angst og ønsker å kunne ta kontrollen og initiativ selv. Jeg vil veldig gjerne at han skal bidra med dette ved å være litt mer positiv og nøytral slik at jeg slipper denne dårlige samvittigheten som følger når han blir sur fordi jeg ikke orker sex. Det var greit - i en uke. Fordi jeg fikk mensen. Jeg minner ham på det, men han sier "jeg må jo få lov 0 føle det jeg føler, at jeg blir skuffa og sånt". Jaja, det er selvsagt greit, han kan ha de følelsene, men i noen tilfeller kan man holde dem for seg selv. Det er han uenig i. Så ble det dårlig stemning hele dagen. Da jeg skulle lage middag sa han at han ikke ville ha. Han spiste likevel og da ble alt bedre. Vi har hatt det helt fint etter middag med prat og familietid. Vi fikk lagt ungene, og jeg måtte med en gang rydde hele stua og kjøkkenet. Han satt og så på tv. Jeg finner strips i stua fordi han sa han skulle ha hardhendt sex fordi jeg viste ham fingeren tidligere. Idiot. Så da kvelden kom, var jeg sulten fordi jeg ikke har spist annet enn salat til frokost og litt nudler til middag. Så våknet yngste fordi han sover litt dårlig om dagen og vi satt i stua. Jeg matet baby med grøt og koset med ham, og jeg sier til mannen at det hadde vært godt med noe snadder., jeg er så sulten. "ja hva da", "aner ikke, sier jeg". Tror du ikke han går og henter en ben and Jerry is til seg selv og sitter og snackser på den?? Uten p spørre om jeg vil ha? Wtf. Kjenner jeg er så irritert og jeg aner ikke om jeg skal gidde å si noe eller ikke. Om jeg later som ingenting og legger meg er jo det gærnt også, da kommer han ikke til p snakke med meg i hele morgen. Jeg orker ikke være hyggelig og imøtekommende i hele kveld for at alt skal bli bra igjen, jeg er egentlig forbanna. Orker ikke snakke med han heller. Var egentlig ikke noe konkrete spørsmål, jeg trenger en utblåsning, kanskje noen gode råd jeg kan ta med meg på veien. Anonymkode: b5240...996 Skjønner deg godt. Får bare lyst til å gi deg en klem Er han sånn ofte? Anonymkode: 0c579...ff5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vi har barn. Er ikke bare å gå.. Anonymkode: b5240...996 Dette hørtes forferdelig slitsomt ut. Hvis situasjonen eskalerer videre, slik den vil hvis dere ikke tar tak i det på et eller annet vis, vil barna merke stemningen mellom dere. Det kan det også hende at de gjør allerede. Det er ikke alltid best for barna at mor og far er sammen. Det er viktig å ta vare på seg selv før man kan ta vare på andre. Anonymkode: 97227...77f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Del Skrevet 21. november 2021 SS skrev (1 minutt siden): Høres ut som dere går og tråkker mye i hverandre, og er lite flinke å gi hverandre egentid. Og denne mannen må seriøst lære å ta initiativ på en bedre måte. Æsj. Hadde blitt sprø av å gå i dette. For å trives må jeg kunne legge meg når jeg vil, og slippe å tenke på om mannen blir fornærmet om jeg ikke gjør som han sier. Jeg kan lett stå i lite søvn og styr med barn, men ikke en mannebaby Ja altså det er ikke veldig tennende for meg heller når jeg føler han ikke har respekt for meg og bare grabber meg nedentil. Det er ikke mentalt avslappende her heller. Anonymkode: b5240...996 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner deg godt. Får bare lyst til å gi deg en klem Er han sånn ofte? Anonymkode: 0c579...ff5 Tusen takk 🥺🥺 Nei ikke veldig ofte, det med sex ja, men han pleier liksom å vise litt mer kjærlighet. Anonymkode: b5240...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 21. november 2021 #12 Del Skrevet 21. november 2021 Kjenner jeg blir skikkelig irritert på dine vegne, jeg. Altså, det virker jo som du tar deg av det aller meste med barn og hjem. For det første blir man jo fryktelig sliten av det, og det går igjen utover overskuddet man har til sex. For det andre er det jo veldig vanskelig å tenne på en mann som bidrar så lite. Da oppfører jo mannen seg som et barn som bor hjemme hos mamma, og han signaliserer jo at han bryr seg svært lite om deg og ditt velvære. Jeg skjønner ikke at man har samvittighet til å se på partneren sin slite seg ut mens man selv sitter på ræva. Og attpåtil så forstår man ikke at dette dreper sexlysten fullstendig?? Ikke bare det, men i tillegg så griner han og sutrer som en liten unge om at han ikke «får sex» … Ja, for da blir det plutselig frodig i det Sahara han har skapt, og du går fra å være knusktørr til å bli superkåt 🙄🙄🙄 Jeg ville foreslått parterapi. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette hørtes forferdelig slitsomt ut. Hvis situasjonen eskalerer videre, slik den vil hvis dere ikke tar tak i det på et eller annet vis, vil barna merke stemningen mellom dere. Det kan det også hende at de gjør allerede. Det er ikke alltid best for barna at mor og far er sammen. Det er viktig å ta vare på seg selv før man kan ta vare på andre. Anonymkode: 97227...77f Du sier noe. Han presterer å krangle med meg foran barna. Hvor han alltid Skal "vinne", typ jeg må trekke tilbake mine meninger. Feks idag sa jeg nei til eldste fordi hun ikke kunne ta med uteleker inn, jeg sa nei flere ganger, hun godtok det, og så sier mannen min at det var greit likevel. Gang på gang føler jeg han ikke har respekt For det jeg sier, og at alt jeg sier ikke har noe å si. Anonymkode: b5240...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Del Skrevet 21. november 2021 -lykke- skrev (2 minutter siden): Kjenner jeg blir skikkelig irritert på dine vegne, jeg. Altså, det virker jo som du tar deg av det aller meste med barn og hjem. For det første blir man jo fryktelig sliten av det, og det går igjen utover overskuddet man har til sex. For det andre er det jo veldig vanskelig å tenne på en mann som bidrar så lite. Da oppfører jo mannen seg som et barn som bor hjemme hos mamma, og han signaliserer jo at han bryr seg svært lite om deg og ditt velvære. Jeg skjønner ikke at man har samvittighet til å se på partneren sin slite seg ut mens man selv sitter på ræva. Og attpåtil så forstår man ikke at dette dreper sexlysten fullstendig?? Ikke bare det, men i tillegg så griner han og sutrer som en liten unge om at han ikke «får sex» … Ja, for da blir det plutselig frodig i det Sahara han har skapt, og du går fra å være knusktørr til å bli superkåt 🙄🙄🙄 Jeg ville foreslått parterapi. Får så lyst til å bare dra på sarkasmemaska og bare spille overkåt med en gang han tar på meg, gjerne hvis jeg står der som et pakkesel midt i ryddesjauinga.. Men han blir vel sur og nekter p snakke med meg før jeg sier unnskyld. Det er så dritt akkurat det der, fordi det er alltid jeg som må gi meg. Gjør jeg som jeg vil, må jeg si unnskyld og det er utrolig ydmykende. Gjør jeg ikke som jeg vil, er det kjipt for meg uansett. Vet det blir mye meg meg meg, men det er meg jeg snakker om. Anonymkode: b5240...996 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sier noe. Han presterer å krangle med meg foran barna. Hvor han alltid Skal "vinne", typ jeg må trekke tilbake mine meninger. Feks idag sa jeg nei til eldste fordi hun ikke kunne ta med uteleker inn, jeg sa nei flere ganger, hun godtok det, og så sier mannen min at det var greit likevel. Gang på gang føler jeg han ikke har respekt For det jeg sier, og at alt jeg sier ikke har noe å si. Anonymkode: b5240...996 At han ikke har respekt for deg kom ganske klart frem allerede fra første innlegget ditt. Man må se det an selv, hva man kan stå i. Jeg tror jeg hadde satt ned foten. Anonymkode: b8605...8fd 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Del Skrevet 21. november 2021 Fytti grisen, for en rass av en mann. Ingen gode sider hadde veid opp for det du forteller her, for min del. Egoistisk, respektløs, smålig og på alle måter et voksent barn. Du burde følge Mansbebisar på Instagram. Der vil du se mønsteret. Klem til deg!❤️ Anonymkode: 89126...6cc 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Del Skrevet 21. november 2021 Dette skriver jeg ikke for å være slem, men du må få deg en ryggrad. Stå opp for deg selv. Og ikke minst PRIORITER deg selv. Du fortjener også fri, du fortjener også tid til å spise, du fortjener også tid til å dusje. Anonymkode: 3241e...c3f 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. november 2021 #18 Del Skrevet 21. november 2021 For en rasstapp, at du gidder! 🤮 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Del Skrevet 21. november 2021 Veldig glad jeg er lykkelig som singel kjenner jeg. Lukter også litt troll av dette. Anonymkode: 466b0...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Del Skrevet 21. november 2021 Du fortjener bedre! Anonymkode: 89126...6cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå