AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #21 Del Skrevet 21. november 2021 Føler med dere❤Du må være sterk for ungen din, ikke gi opp! Mannen min har kreft med spredning, men svulstene krymper og prognosene er bedre og bedre for hver kontroll. Ikke gi opp🤞 Anonymkode: 297cc...cb2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 21. november 2021 #22 Del Skrevet 21. november 2021 Sender deg en varm styrkeklem. Jeg har dessverre også opplevd å ha et veldig sykt barn, som heldigvis er bedre nå. Det er steintøft. Mitt beste tips er å gråte skikkelig, når du trenger det. Men ellers prøve å lete etter alt positivt i hverdagen, og å tilbringe tid med folk som gjør deg godt. Og ta vare på mannen din. Det var jeg for lite flink til, men heldigvis stod han i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #23 Del Skrevet 21. november 2021 ❤❤❤❤ Anonymkode: 7cec4...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. november 2021 #24 Del Skrevet 21. november 2021 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #25 Del Skrevet 21. november 2021 Det gjør vondt å tenke på hvordan dere har det nå. Stakkars lille nydelige gutten din.❤💕 Anonymkode: f922b...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ak90 Skrevet 21. november 2021 #26 Del Skrevet 21. november 2021 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #27 Del Skrevet 21. november 2021 gode tanker og styrke! måtte gud være med han! Anonymkode: 05e40...7e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 22. november 2021 #28 Del Skrevet 22. november 2021 🤴❤️😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #29 Del Skrevet 22. november 2021 Det å få beskjed om at barnet ditt har kreft er en ubeskrivelig vond tragedie. Jeg har vært der du er nå. Bare at mitt barn aldri vil bli frisk. Hold fast i den gode prognosen. Gutten din må gjennom mye vondt, men han kommer seg gjennom det. Jeg ønsker dere alt godt Anonymkode: 6163d...bc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 22. november 2021 #30 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) God bedring til den tøffe gutten💪🏻 Skulle ønske alt kreftsykdommer bare forsvant. Så mye unødvendig smerte det gir både barn og voksne. Blir glad av å høre det er gode prognoser. Dere kommer dere gjennom dette❤️ Endret 22. november 2021 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #31 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det å få beskjed om at barnet ditt har kreft er en ubeskrivelig vond tragedie. Jeg har vært der du er nå. Bare at mitt barn aldri vil bli frisk. Hold fast i den gode prognosen. Gutten din må gjennom mye vondt, men han kommer seg gjennom det. Jeg ønsker dere alt godt Anonymkode: 6163d...bc4 Å, så leit å høre om barnet ditt. 💔 Kreft er noe drit. Skulle ønske det gikk an å kaste driten ut. Lykke til dere og. Med alt som måtte komme💜 Anonymkode: b6fb1...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #32 Del Skrevet 22. november 2021 Anonymkode: 992d9...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #33 Del Skrevet 23. november 2021 Dette var virkelig vondt å lese, men med gode prognoser er det håp. Sender dere alle mine gode tanker og bønner❤️ Anonymkode: 95a69...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 23. november 2021 #34 Del Skrevet 23. november 2021 Uff… føler så med deg. Kreft er noe jævla forbanna dritt. Er behandlingen på Radiumhospitalet? Jeg er selv nylig ferdig med behandling og fikk behandling der. Jeg hadde selv aldri kommet meg gjennom dette året om det ikke hadde vært for de jeg møtte der. Det finnes tilbud for pasient og pårørende. F.eks Vardesenteret. Sykehuset kan også bistå med noe å snakke med. Masse masse lykke til 💜💜💜💜💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnPinnSukkerspin Skrevet 23. november 2021 #35 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg gråter med deg❤️😭 Sender mange varme klemmer til deg og familien din❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #36 Del Skrevet 23. november 2021 Åh, jeg føler sånn med dere! Alle gode tanker og bønner til dere❤ Jeg hadde leukemi som barn, og har vært frisk som en fisk siden. Det jeg husker mest er hvor redd mamma var. Håper på alt det beste for dere 🥰 Anonymkode: 7fdd1...466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 23. november 2021 #37 Del Skrevet 23. november 2021 Vil bare si at dere må ta vare på hverandre og husk storesøster også. Masse god bedring til lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå