Gå til innhold

Mangel på eggløsningslim

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere som prøver på nr2, 3 eller fler :)

Har noen blitt gravid uten å ha noe særlig eggløsningsslim? Eller..har lest at ikke alle opplever å finne slimet i undertøyet (kanskje den er dypt inni der..) men jeg ser aldri noe særlig hos meg. Noen ganger har jeg merka noe ..jelly blobs på toaletpapir... Så lurer på om det er ikke så farlig og folk er forskjellige, eller burde man..gjøre noe tiltak eller snakke med lege.

Anonymkode: 0bfdb...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri "funnet" noe slim, men blitt gravid 4 ganger. Fikk beskjed av gynekologen at det ikke hadde noen betydning.

Anonymkode: 057a9...eb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri "funnet" noe slim, men blitt gravid 4 ganger. Fikk beskjed av gynekologen at det ikke hadde noen betydning.

Anonymkode: 057a9...eb8

Jah, ikke sant. Det e det jeg ville høre :)Takk for svar!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vått/fuktig sekret også omtalt som tegn på fertil periode på fertility friend?

Anonymkode: 39257...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt det som er beskrevet som typisk eggløsningsslim. Har født et barn og har et nytt på vei 😊

Anonymkode: 28c2b...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har visst EL-slim, men er ikke alle som ser det. Jeg var også bekymret et tidspunkt da jeg aldri så noe slikt. Men gynekologene jeg har vært hos har sagt at det er langt oppi der og gjør den jobben den skal uansett. Og nå er jeg gravid med nr.4 så det var nok riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sønn på snart 5 år, og han kom til uten at jeg hadde dett noe som helst eggløsningsslim. Hadde aldri et eneste symptom på eggløsning før(da jeg var ung😂). Nå merker jeg eggløsningsslimet i maks en dag på papiret, men ingenting i trusa. Føles langt mer umulig ut å bli gravid denne gangen, og jeg tror det er mange faktorer som spiller mer inn enn det slimet jeg ser. Lykke til❤️

Anonymkode: 388ac...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller, aller fleste har EL-slim, hvis ikke er det noe galt. Mange ser allikevel ikke dette slimet, fordi det varierer litt fra person til person med mengde, konsistens osv. Dersom du ikke ser ditt slim, er sannsynligheten mye større for at du bare ikke ser det, enn at du faktisk ikke har det.

Har forøvrig en venninne som har tre barn og har blitt gravid på første forsøk hver gang. Vi har snakket litt om eggløsning osv og da kom det fram at hun ikke visste hva EL-slim var og aldri hadde sett dette.

Anonymkode: b656d...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har en sønn på snart 5 år, og han kom til uten at jeg hadde dett noe som helst eggløsningsslim. Hadde aldri et eneste symptom på eggløsning før(da jeg var ung😂). Nå merker jeg eggløsningsslimet i maks en dag på papiret, men ingenting i trusa. Føles langt mer umulig ut å bli gravid denne gangen, og jeg tror det er mange faktorer som spiller mer inn enn det slimet jeg ser. Lykke til❤️

Anonymkode: 388ac...ee8

Takk for svaret! Ja nei, når det ikke klaffer på et par forsøk så begynner man jo fort overtenke og lete etter ting som kan være "galt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Alle har visst EL-slim, men er ikke alle som ser det. Jeg var også bekymret et tidspunkt da jeg aldri så noe slikt. Men gynekologene jeg har vært hos har sagt at det er langt oppi der og gjør den jobben den skal uansett. Og nå er jeg gravid med nr.4 så det var nok riktig ;)

Heh, gratulerer! Ja, er nok riktig det. Bare litt forvirrende at noen måned "finner" jeg noe gel aktig på papiret men andre ikke, så begynner man å lure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på letrozol og sjekket el hver dag, hadde ikke el men ble gravid utrolig nok

Anonymkode: fcded...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...