Jente_38 Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 Hei 😊 Er det noen som har avslørt graviditeten på julaften tidligere, eller som har klekket ut en plan for hvordan de skal gjøre det? Har spesielt lyst til å gjøre stas på besteforeldrene at de skal bli besteforeldrene igjen. Vi har en datter fra før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 Ja. Vi ga UL-bilde i en konvolutt sammen med en lapp der det sto «gratulerer, dere skal bli besteforeldre igjen». Utrolig koselig julegave❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 21. november 2021 #3 Del Skrevet 21. november 2021 Det var planen min også, men så klarte jeg ikke holde meg fra å fortelle mamma 😅 kan fortsatt overraske bestemor, men sikkert ikke like stas da hun er av den eldre garde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 Populært innlegg #4 Del Skrevet 21. november 2021 KLEINT. Anonymkode: 6712b...502 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Del Skrevet 21. november 2021 Er det eneste gangen i Jula dere treffes? Anonymkode: f9f7f...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 Populært innlegg #6 Del Skrevet 21. november 2021 Synes det er ganske harry. Hva med å velge en hvilken som helst annen dag, enn å måtte gjøre akkurat julaften om til å handle om dere? Anonymkode: ed5e1...d3e 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Del Skrevet 21. november 2021 Nei nei nei Anonymkode: 5eb13...c79 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 21. november 2021 #8 Del Skrevet 21. november 2021 Herligheten deres om er så negative. Jula er jo for å feire liv, samles og hva er da ikke bedre enn å fortelle om et svangerskap? Selv er jeg ikke typen til å gjøre det, men synes likevel det er utrolig koselig at andre kan 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Del Skrevet 21. november 2021 Sa det på juleaften ved å legge ett kort med ultralydbilde i. Vi tok det da fordi da hadde det gått 12 uker. Anonymkode: 54295...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. november 2021 #10 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) MiominMio skrev (På 21.11.2021 den 19.27): Herligheten deres om er så negative. Jula er jo for å feire liv, samles og hva er da ikke bedre enn å fortelle om et svangerskap? Selv er jeg ikke typen til å gjøre det, men synes likevel det er utrolig koselig at andre kan Enig. Utrolig koselig.Det blir jo ekstra spesielt. ❤️ Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. november 2021 #11 Del Skrevet 21. november 2021 Synes det er litt kleint for å være ærlig. Ville valgt en annen dag. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg synes også det er litt kleint og egosentrisk, spesielt hvis dere feirer jul sammen med flere. Anonymkode: b1544...5ee 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 21. november 2021 #13 Del Skrevet 21. november 2021 Vi bor langt unna familien, men skal hjem til jul. Er da også akkurat bikket 12 uker og tenker det er en super anledning til å avsløre at jeg er gravid (første barnebarnet på begge sider). 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Del Skrevet 21. november 2021 Skal dere feire hjemme hos dere? Du kan jo kanskje gi en liten gave ved middagsbordet eller før maten som kan være fra barnet dere har som sier noe om at hen skal få en lillesøster/bror eller noe? Eventuelt legge et lite kort under tallerkenen til besteforeldrene om det bare er dere der Ville tenkt litt over det om dere er veldig mange som feirer sammen og familien er litt sånn som da fokuserer veldig på det da, at det ikke stjeler hele kvelden. Men antar for de fleste normale folk så er det bare en hyggelig ting å dele Anonymkode: 08604...e99 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Del Skrevet 21. november 2021 For meg høres dette ut som en slags dårlig såpeserie. Anonymkode: 6712b...502 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 21. november 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 21. november 2021 Takk til dere som har kommet med konstruktive innspill. 🌺 Til dere andre som ytrer meningen om hvorvidt man bør avsløre en graviditet på julaften eller ei, kan ta seg en bolle! Jeg har IKKE spurt om meningene deres. Hater at folk ikke kan svare på det som faktisk TS er ute etter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Del Skrevet 21. november 2021 Jente_38 skrev (1 time siden): Hei 😊 Er det noen som har avslørt graviditeten på julaften tidligere, eller som har klekket ut en plan for hvordan de skal gjøre det? Har spesielt lyst til å gjøre stas på besteforeldrene at de skal bli besteforeldrene igjen. Vi har en datter fra før. Vi skal det!! Til bestemor gave med små sokker. Anonymkode: 27062...c24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Del Skrevet 21. november 2021 Tenker at du i det minste bør kjenne til publikumet ditt. Har noen i familien som sliter med å bli gravide, og som heller ikke har barn fra før? Hvis du har det og de også skal feire jul sammen med dere, ville jeg iallfall latt være å annonsere akkurat den dagen - det er sårt nok og vondt nok å være ufrivillig barnløs om ikke de skal få en ekstra påminnelse i tillegg på julaften. Anonymkode: c1e13...c79 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg hadde droppet det. Baserer svaret på de vordende besteforeldrenes reaksjon da vi fortalte at de skulle bli besteforeldre for første gang. Samtlige besteforeldre var vel bare sånn: «Åja, så hyggelig.» før de skiftet tema. Det var en mye større greie for oss, og dere kan lett bli skuffet. Anonymkode: 6e7c7...c9c 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Del Skrevet 21. november 2021 Ville ikke gjort det selv, men jeg tenker at dere kanskje kan kjøpe en helt ensfarget body og skrive med sprittusj eller noe "Kommer i juni 2022" eller noe sånt? Eventuelt ultralydbilde, kopp med "bestemor" på (hvis de ikke er besteforeldre fra før). Anonymkode: 81d7f...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå