Gå til innhold

Veien mot vår første ❤

Frk. Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Åå, så fantastisk!! Må være deilig å ha kommet så langt. Vi får satse på at du slipper den verste kvalmen Når det er sagt, er det å være kvalm et godt tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (23 timer siden):

Åå, så fantastisk!! Må være deilig å ha kommet så langt. Vi får satse på at du slipper den verste kvalmen Når det er sagt, er det å være kvalm et godt tegn. 

Håper jeg slipper den verste kvalmen ja, men litt er helt greit for da kjenner jeg hvert fall litt symptomer 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner 🥰 

5 + 5 i dag og jeg har begynt å bli litt mer kvalm i tillegg til at jeg er sulten nesten hele tiden 😅 Jeg pleier vanligvis ikke klare å spise frokost så tidlig og venter noen timer etter jeg har stått opp, men nå våkner jeg på natten fordi jeg er sulten.  

Tror jeg må handle inn litt mat i dag som er lett å ha ved sengen 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe du greier å styre unna den verste kvalmen! :klem:God ide å ha noe mat på nattbordet! Jeg har begynt med nattesulten allerede jeg også, så vurderer det samme tiltaket 🙈

Endret av Fiora
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg våkner nesten hver natt og spiser ristet brød med gulost. 10 uker nå. 😂 Føler meg helt utsultet om natten. Umulig å sove videre går jeg spiser. Jeg var ikke forberedt på det symptomet. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (På 12/22/2021 den 13.10):

Får håpe du greier å styre unna den verste kvalmen! :klem:God ide å ha noe mat på nattbordet! Jeg har begynt med nattesulten allerede jeg også, så vurderer det samme tiltaket 🙈

Har klart å styre unna den aller verste kvalmen hittil, så håper det fortsetter slik 🤞 Nattesulten er der fremdeles 😅🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (7 timer siden):

Hihi, jeg våkner nesten hver natt og spiser ristet brød med gulost. 10 uker nå. 😂 Føler meg helt utsultet om natten. Umulig å sove videre går jeg spiser. Jeg var ikke forberedt på det symptomet. 😂

Det er akkurat som å lese om meg selv 😅 Jeg heller var ikke forberedt på det dette! Heldigvis er det verdt det 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Tusenfryd skrev (18 timer siden):

Det er akkurat som å lese om meg selv 😅 Jeg heller var ikke forberedt på det dette! Heldigvis er det verdt det 🥰

Absolutt! 🥰 Veldig glad for at kroppen vil ha mat. 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...