Prøver2021 Skrevet 17. desember 2021 #61 Del Skrevet 17. desember 2021 Åå, så fantastisk!! Må være deilig å ha kommet så langt. Vi får satse på at du slipper den verste kvalmen ✨ Når det er sagt, er det å være kvalm et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 18. desember 2021 Prøver2021 skrev (23 timer siden): Åå, så fantastisk!! Må være deilig å ha kommet så langt. Vi får satse på at du slipper den verste kvalmen ✨ Når det er sagt, er det å være kvalm et godt tegn. Håper jeg slipper den verste kvalmen ja, men litt er helt greit for da kjenner jeg hvert fall litt symptomer 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotgjenger Skrevet 18. desember 2021 #63 Del Skrevet 18. desember 2021 Herlig! Gratulerer❤😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 19. desember 2021 #64 Del Skrevet 19. desember 2021 Gratulerer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 20. desember 2021 #65 Del Skrevet 20. desember 2021 Gratulerer med 3+! 🥳 En herlig følelse å se tre-tallet! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #66 Del Skrevet 21. desember 2021 Tusen takk for alle gratulasjoner 🥰 5 + 5 i dag og jeg har begynt å bli litt mer kvalm i tillegg til at jeg er sulten nesten hele tiden 😅 Jeg pleier vanligvis ikke klare å spise frokost så tidlig og venter noen timer etter jeg har stått opp, men nå våkner jeg på natten fordi jeg er sulten. Tror jeg må handle inn litt mat i dag som er lett å ha ved sengen 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 22. desember 2021 #67 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Får håpe du greier å styre unna den verste kvalmen! God ide å ha noe mat på nattbordet! Jeg har begynt med nattesulten allerede jeg også, så vurderer det samme tiltaket 🙈 Endret 22. desember 2021 av Fiora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 29. desember 2021 #68 Del Skrevet 29. desember 2021 Hihi, jeg våkner nesten hver natt og spiser ristet brød med gulost. 10 uker nå. 😂 Føler meg helt utsultet om natten. Umulig å sove videre går jeg spiser. Jeg var ikke forberedt på det symptomet. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #69 Del Skrevet 29. desember 2021 Fiora skrev (På 12/22/2021 den 13.10): Får håpe du greier å styre unna den verste kvalmen! God ide å ha noe mat på nattbordet! Jeg har begynt med nattesulten allerede jeg også, så vurderer det samme tiltaket 🙈 Har klart å styre unna den aller verste kvalmen hittil, så håper det fortsetter slik 🤞 Nattesulten er der fremdeles 😅🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 29. desember 2021 Lykkefrø skrev (7 timer siden): Hihi, jeg våkner nesten hver natt og spiser ristet brød med gulost. 10 uker nå. 😂 Føler meg helt utsultet om natten. Umulig å sove videre går jeg spiser. Jeg var ikke forberedt på det symptomet. 😂 Det er akkurat som å lese om meg selv 😅 Jeg heller var ikke forberedt på det dette! Heldigvis er det verdt det 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 30. desember 2021 #71 Del Skrevet 30. desember 2021 Frk. Tusenfryd skrev (18 timer siden): Det er akkurat som å lese om meg selv 😅 Jeg heller var ikke forberedt på det dette! Heldigvis er det verdt det 🥰 Absolutt! 🥰 Veldig glad for at kroppen vil ha mat. 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå