Gå til innhold

The Wheel of Time

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne ennå?

Hva synes dere? Er den verdt å se, for en som elsker fantasy som Ringenes herre, Game of Thrones m.m.?

Anonymkode: 1bbfb...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja den er verd å se. har kun sett første episode, og den er bra. høy kvalitet, Ser de har godt budsjett i samme sjanger som game of thrones og ringenes herre 😊 bokserien var jo megastor. 

Anonymkode: 1998e...3ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja den er verd å se. har kun sett første episode, og den er bra. høy kvalitet, Ser de har godt budsjett i samme sjanger som game of thrones og ringenes herre 😊 bokserien var jo megastor. 

har kun sett første episode fordi jeg ikke har rukket mer 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble veldig skuffet, alt for mye avvik fra bøkene

Anonymkode: 1c420...413

I dette tilfellet kan avvik fra bøkene være en GOD ting…særlig fra bok 4 eller 5 og utover og SÆRLIG fra bok 10 og utover 😀

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

I dette tilfellet kan avvik fra bøkene være en GOD ting…særlig fra bok 4 eller 5 og utover og SÆRLIG fra bok 10 og utover 😀

Over 50 avvik? Alt for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Vil gjerne legge til at jeg ikke har lest bøkene (men vurderer å gjøre det hvis fantasyuniverset fenger meg).

Om serien følger bøkene eller ikke er derfor ikke avgjørende for meg, da er produksjonskvalitet, skuespill og historiefortelling mye viktigere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er 16års grense, ville dere latt snart 14åringen som ELSKER lord of the rings og hans mørke materie se den?

Endret av Summeer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ts her.

Vil gjerne legge til at jeg ikke har lest bøkene (men vurderer å gjøre det hvis fantasyuniverset fenger meg).

Om serien følger bøkene eller ikke er derfor ikke avgjørende for meg, da er produksjonskvalitet, skuespill og historiefortelling mye viktigere.

Da blir du ikke skuffet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Over 50 avvik? Alt for mye

Jeg synes ikke de avvik stort. Syntes serien var kjempebra! Sett alle de tre episodene som ble sluppet denne uken. 

Anonymkode: c0077...981

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (2 timer siden):

Ser det er 16års grense, ville dere latt snart 14åringen som ELSKER lord of the rings og hans mørke materie se den?

Ja, jeg ser den med 12åringen her. Men vi snakker underveis om det som skjer. Begrunnelsen er alkohol, og mørke farger. Noen skumle monstere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har sett denne ennå?

Hva synes dere? Er den verdt å se, for en som elsker fantasy som Ringenes herre, Game of Thrones m.m.?

Ja!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes første halvtimen i første episode var litt treg/forvirrende, men nå er jeg hektet og har sett de tre episodene to ganger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (17 timer siden):

Jeg ga opp midt i bok 5 (tror jeg) hvor halve boka dreide seg om å vandre gjennom en ørken. Jeg klarte ikke mer av den ørkenen 😄 Men tenkte å se serien uansett :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (1 minutt siden):

Jeg ga opp midt i bok 5 (tror jeg) hvor halve boka dreide seg om å vandre gjennom en ørken. Jeg klarte ikke mer av den ørkenen 😄 Men tenkte å se serien uansett :)

Det ble verre senere, husker ikke om det var bok 8, 9 eller 10 som var et 1000 sider langt teselskap 😁

Men likte verdenen veldig godt, Jordan realiserte den veldig bra. Den var fantasifull, troverdig og tilmed subtil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (4 minutter siden):

Det ble verre senere, husker ikke om det var bok 8, 9 eller 10 som var et 1000 sider langt teselskap 😁

Men likte verdenen veldig godt, Jordan realiserte den veldig bra. Den var fantasifull, troverdig og tilmed subtil.

Å hjelp 🙈 Ja, jeg likte den veldig godt fram til jeg ga opp. Blir spennende å se hvordan serien er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (Akkurat nå):

Å hjelp 🙈 Ja, jeg likte den veldig godt fram til jeg ga opp. Blir spennende å se hvordan serien er da :)

Ja jeg tenker også det blir spennende.

Lurer mest på hvordan Nynaeve og Matt* blir, de er vel favorittene mine :) 

*=ja jeg vet Matt er helt dust i starten av serien, han forbedrer seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her 😃

Nå har jeg sett de 3 første episodene, og synes det gikk litt tregt i perioder i starten, men liker det bedre og bedre! Minner mye om Ringenes herre, men det er jo ikke negativt. Absolutt interessant å følge med på. 

Til den som lurte på aldersgrense: det er litt blod og vold, men tror en 14-åring kan se det med foreldre 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...