Gå til innhold

Trine Grung

Stargaze

Anbefalte innlegg

Audiss skrev (14 timer siden):

Jeg driter egentlig i hva du synes om Trine. Folk som stikker frem nesa si, vil alltid ha det med seg. Hva det har bedrevet med. Har du egentlig all informasjonen om hennes valg i livet? Helt OK å ikke like noen. Ingen problem. Mange tidligere kjendiser som sliter da.

Luriumkapsler. Jaja. Selger ikke lurium vi. Like mye lurium som Mary Kay sine kvalitetsprodukter. Norwex sine miljøbevisste konsepter. Tupperware sine praktiske duppeditter. Så om du mener det er lurium, er det jo fint å kunne dokumentere det. Uansett hvilket firma du ønsker å kalle lurium. 

Men i all verden, da? Jeg har aldri skrevet at jeg ikke liker Trine, jeg skriver at hun brukte å ha initiativ og forretningsteft. Klart hun skal få skryte av å komme seg på Oprah, det er stort! Og for å være ærlig synes jeg det er trist at hun ikke videreutviklet influencerkurs- ideen sin selv, for hun hadde gjort en langt bedre jobb enn Anne Brith (skal ikke så mye til...). At hun nå driver med mlm er jo litt trist, med tanke på hvor hun var? Jeg trenger faktisk ikke hele livshistorien hennes for å synes det.

Her er dokumentasjon på at zinzino sine produkter ikke har noen dokumentert virkning. Litt skremmende at de lyver på seg et samarbeid med St Olavs hospital... Artiklene er også innom den omdiskuterte forretningsdriften. Konklusjonen er: Spis heller fisk og styr unna mlm

https://relis.no/sporsmal_og_svar/4-5852?source=relisdb

https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/8mPx9A/ernaeringseksperter-langer-ut-mot-salg-av-kosttilskudd-produktene-se

https://www.ntfe.no/journal/2018/3/p-5/MLM-salg_basert_på_falske_premisser

https://forskning.no/fisk-mat-og-helse/ny-spiker-i-kista-for-omega-3-tilskudd/1213520

Og så synes jeg dere som driver med mlm skal ta til dere hvordan flere i denne tråden oppfatter salgsteknikkene deres. Dere oppleves som ubehagelige og pågående for svært mange. Det ironiske er at det ikke har noe å si om dere pusher olje, vitaminer eller såpe, fremgangsmåten er helt lik. Man lukter en mlm-selger på lang avstand.

Endret av Felis
  • Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pøbelsara skrev (1 time siden):

:Knegg:

Dette er ikke noen dokumentar. Og handlingen er lagt til 90-tallet. Men beskrivelsen av presset for å verve nye folk, selge produkter og holde hodet over vannet, er spot-on, og det er god underholdning. 

Skrev feil, mente ikke dokumentar. Selge produkter gjør vi alle til en viss grad uansett hvilken business en driver. Driver en forsikring selskap så må en selge forsikring. Jobber en med mobiler må en selge mobiler. Det er salg i nesten all business , uansett hva en gjør.

Er det farlig å rekruttere andre hvis en vet å lede dem riktig slik at det faktisk blir business? Aldri vært. Slik jeg ser det etter å ha snakket med ei som virkelig har bygget stort, for uten å lede andre riktig (noe ikke alle evner siden de ikke har lederkvalitetene) så blir det null suksess.

Uten teamwork tanken, å hjelpe andre til å lykkes, så skjer det ingenting. Jeg er happy i min jobb idag, hvis ikke er jeg 100% sikker på at min venninne i sminkeselskapet kunne ledet meg til å lykkes. Fordi jeg lyttet av genuin nysgjerrighet. Jeg forstod også at mange ikke forstår bransjen 

Det er ikke en eneste entreprenør som ikke må utvikle enkelte ferdigheter for å lykkes. De som kun snakker tallene (det du kaller presse til salg) har ikke skjønt hvordan å lede andre ved å hjelpe. Derav teamwork

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (29 minutter siden):

Men i all verden, da? Jeg har aldri skrevet at jeg ikke liker Trine, jeg skriver at hun brukte å ha initiativ og forretningsteft. Klart hun skal få skryte av å komme seg på Oprah, det er stort! Og for å være ærlig synes jeg det er trist at hun ikke videreutviklet influencerkurs- ideen sin selv, for hun hadde gjort en langt bedre jobb enn Anne Brith (skal ikke så mye til...). At hun nå driver med mlm er jo litt trist, med tanke på hvor hun var? Jeg trenger faktisk ikke hele livshistorien hennes for å synes det.

Her er dokumentasjon på at zinzino sine produkter ikke har noen dokumentert virkning. Litt skremmende at de lyver på seg et samarbeid med St Olavs hospital... Artiklene er også innom den omdiskuterte forretningsdriften. Konklusjonen er: Spis heller fisk og styr unna mlm

https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/8mPx9A/ernaeringseksperter-langer-ut-mot-salg-av-kosttilskudd-produktene-se

https://forskning.no/fisk-mat-og-helse/ny-spiker-i-kista-for-omega-3-tilskudd/1213520

Og så synes jeg dere som driver med mlm skal ta til dere hvordan flere i denne tråden oppfatter salgsteknikkene deres. Dere oppleves som ubehagelige og pågående for svært mange. Det ironiske er at det ikke har noe å si om dere pusher olje, vitaminer eller såpe, fremgangsmåten er helt lik. Man lukter en mlm-selger på lang avstand.

Vel et søk motbeviser det du skriver. Et søk på pubmed og en leser om omega 3/6 ubalansen. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12442909/

Snakket med en ernæringsfysiolog forrige uke fordi jeg er på en egen helsereise og spurte om akkurat dette og fikk et laaaaangt foredrag om hvor viktig Omega 3 er for hver celle.

Moralen: en vil alltid finne det ene eller det andre ved et Google søk. Positivt og negativt.

Ergo trenger ikke være korrekt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (10 minutter siden):

Skrev feil, mente ikke dokumentar. Selge produkter gjør vi alle til en viss grad uansett hvilken business en driver. Driver en forsikring selskap så må en selge forsikring. Jobber en med mobiler må en selge mobiler. Det er salg i nesten all business , uansett hva en gjør.

Er det farlig å rekruttere andre hvis en vet å lede dem riktig slik at det faktisk blir business? Aldri vært. Slik jeg ser det etter å ha snakket med ei som virkelig har bygget stort, for uten å lede andre riktig (noe ikke alle evner siden de ikke har lederkvalitetene) så blir det null suksess.

Uten teamwork tanken, å hjelpe andre til å lykkes, så skjer det ingenting. Jeg er happy i min jobb idag, hvis ikke er jeg 100% sikker på at min venninne i sminkeselskapet kunne ledet meg til å lykkes. Fordi jeg lyttet av genuin nysgjerrighet. Jeg forstod også at mange ikke forstår bransjen 

Det er ikke en eneste entreprenør som ikke må utvikle enkelte ferdigheter for å lykkes. De som kun snakker tallene (det du kaller presse til salg) har ikke skjønt hvordan å lede andre ved å hjelpe. Derav teamwork

Tran skriver også om det samme som Zinzino gjør https://www.mollers.no/omega-3-omega-6-forskjellen/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (1 minutt siden):

Vel et søk motbeviser det du skriver. Et søk på pubmed og en leser om omega 3/6 ubalansen. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12442909/

Snakket med en ernæringsfysiolog forrige uke fordi jeg er på en egen helsereise og spurte om akkurat dette og fikk et laaaaangt foredrag om hvor viktig Omega 3 er for hver celle.

Moralen: en vil alltid finne det ene eller det andre ved et Google søk. Positivt og negativt.

Ergo trenger ikke være korrekt. 

Men hva tenker du om å lyve i markedsføringen? Skryte på seg samarbeid med St Olavs og hevde at det hjelper mot diverse sykdommer. Er det egentlig nødvendig, hvis produktet er så bra? Og hvorfor binde folk til å kjøpe et produkt, hvis virkningen er så fantastisk at de uansett ville kjøpt det?

Jeg finner masse positivt om Zinzino, men det er utelukkende publisert av Zinzino selv og deres selgere...

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 minutter siden):

Men hva tenker du om å lyve i markedsføringen? Skryte på seg samarbeid med St Olavs og hevde at det hjelper mot diverse sykdommer. Er det egentlig nødvendig, hvis produktet er så bra? Og hvorfor binde folk til å kjøpe et produkt, hvis virkningen er så fantastisk at de uansett ville kjøpt det?

Jeg finner masse positivt om Zinzino, men det er utelukkende publisert av Zinzino selv og deres selgere...

Jeg har kun lest de bruker https://www.vitas.no/analytical-services/dried-blood-spots-dbs-analytical-services til sine tester. Bio aktiv foods as brukte St Olav i sine tidlige tester leste jeg på nettsiden deres men de siste 12 årene er det vitas. 
Dette fant jeg ut ved søk så da er vi tilbake til at ikke alle ledes eller læres opp riktig, det er noe helt annet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Littlewoman skrev (1 minutt siden):

Jeg har kun lest de bruker https://www.vitas.no/analytical-services/dried-blood-spots-dbs-analytical-services til sine tester. Bio aktiv foods as brukte St Olav i sine tidlige tester leste jeg på nettsiden deres men de siste 12 årene er det vitas. 
Dette fant jeg ut ved søk så da er vi tilbake til at ikke alle ledes eller læres opp riktig, det er noe helt annet. 

Korrekt ☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (5 minutter siden):

Abonnement gjør produktet rimeligere, som også den barberhøvelen jeg bruker på leggene er. Husk ikke navnet men kjøpt via noen influencere og er genial. Kan kjøpe en flaske olje men rimligste på abonnement. Samme m barberhøvelen min hehe

Jeg elsker abonnement hvis det er noe jeg skal ha uansett. Slipper å tenke. Jeg så jeg kunne kjøpe en olje på sidene til Zinzino , må ikke ha abonnement

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (2 minutter siden):

Abonnement gjør produktet rimeligere, som også den barberhøvelen jeg bruker på leggene er. Husk ikke navnet men kjøpt via noen influencere og er genial. Kan kjøpe en flaske olje men rimligste på abonnement. Samme m barberhøvelen min hehe

Jeg elsker abonnement hvis det er noe jeg skal ha uansett. Slipper å tenke. Jeg så jeg kunne kjøpe en olje på sidene til Zinzino , må ikke ha abonnement

Det samme blir et eventuelt abonnement på KK ;)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (11 minutter siden):

Det er vesentlige forskjeller her. Jeg kjenner ingen som selger forsikring som spiller på vennskap eller familiær tilknytning for å gå meg til å kjøpe forsikring fra dem. Jeg kjenner imidlertid opptil flere som selger helserelaterte produkter som holder på slik, og tar det svært personlig dersom man velger å kjøpe hudpleie og vitaminer andre steder enn fra deres helt egne superspesielle nettbutikk full av magiske produkter. Felles for de jeg kjenner er at de gir skadelige helseråd, og det gjør meg rett og slett forbanna. Jeg lever ganske sunt, og er ganske godt trent, og likevel prøver disse folka å selge meg slankepulver på Messenger. Jeg svarer at jeg ikke trenger det, og får i retur at det er fint å drikke pulvershakes for å holde vekten også, dessuten forebygger disse produktene alskens sykdom. De tror selv at de har høyere kompetanse enn all verdens leger og ernæringsfysiologer, og det er ganske skummelt når man knapt har fullført ungdomsskolen.

Den andre store forskjellen er at de jeg kjenner i forsikringsbransjen (eller en hvilken som helst annen bransje) ikke prøver å overtale meg til å begynne å jobbe hos dem eller fremstiller det som at de som har en J.O.B. er idioter som ikke har skjønt at det man egentlig bør drive med i livet er å selge slankepulver. "Jammen vil du ikke jobbe for deg selv og reise på fantastiske utenlandsturer sammen med de andre frelste?" Nei takk, jeg har en jobb jeg stortrives i. "Jammen vil du ikke bestemme arbeidstiden din selv?" Jeg gjør det allerede. "Jammen vil du ikke bli rik?" Jeg tjener pengene mine jeg, helt uten å mase og presse på venner og familie. Det er ikke friskt, rett og slett. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysådd skrev (2 minutter siden):

Det er vesentlige forskjeller her. Jeg kjenner ingen som selger forsikring som spiller på vennskap eller familiær tilknytning for å gå meg til å kjøpe forsikring fra dem. Jeg kjenner imidlertid opptil flere som selger helserelaterte produkter som holder på slik, og tar det svært personlig dersom man velger å kjøpe hudpleie og vitaminer andre steder enn fra deres helt egne superspesielle nettbutikk full av magiske produkter. Felles for de jeg kjenner er at de gir skadelige helseråd, og det gjør meg rett og slett forbanna. Jeg lever ganske sunt, og er ganske godt trent, og likevel prøver disse folka å selge meg slankepulver på Messenger. Jeg svarer at jeg ikke trenger det, og får i retur at det er fint å drikke pulvershakes for å holde vekten også, dessuten forebygger disse produktene alskens sykdom. De tror selv at de har høyere kompetanse enn all verdens leger og ernæringsfysiologer, og det er ganske skummelt når man knapt har fullført ungdomsskolen.

Den andre store forskjellen er at de jeg kjenner i forsikringsbransjen (eller en hvilken som helst annen bransje) ikke prøver å overtale meg til å begynne å jobbe hos dem eller fremstiller det som at de som har en J.O.B. er idioter som ikke har skjønt at det man egentlig bør drive med i livet er å selge slankepulver. "Jammen vil du ikke jobbe for deg selv og reise på fantastiske utenlandsturer sammen med de andre frelste?" Nei takk, jeg har en jobb jeg stortrives i. "Jammen vil du ikke bestemme arbeidstiden din selv?" Jeg gjør det allerede. "Jammen vil du ikke bli rik?" Jeg tjener pengene mine jeg, helt uten å mase og presse på venner og familie. Det er ikke friskt, rett og slett. 

Ja ikke uenig men da er en tilbake til hvordan de ledes. De kontakter deg på feil måte, samme med meg hehe, men samtidig har flere skapt nysgjerrighet fordi starten på samtalene er annerledes. 

Moralen: er alltid folk som gjør ting «feil» eller på en måte som ikke treffer deg. Ergo de må trenes riktig tenker jeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (På 2.2.2022 den 0.22):

Var jammen bra «mor sjøl» kom inn og løftet tråden som var helt død slik at hun fikk promotert «pyramide-omega3-oljen» sin… håper vel på litt klikk på insta

Mor sjøl? Er Trine her eller hva mente du?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (11 minutter siden):

Mor sjøl? Er Trine her eller hva mente du?

Kjempegøy, regner med du sikter til meg. ,🤣 Skal du finne meg på insta gjennom denne tråden er du god. Og nei, jeg er ikke Trine. Om noen skulle tro det. ,🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Littlewoman skrev (25 minutter siden):

Ja ikke uenig men da er en tilbake til hvordan de ledes. De kontakter deg på feil måte, samme med meg hehe, men samtidig har flere skapt nysgjerrighet fordi starten på samtalene er annerledes. 

Moralen: er alltid folk som gjør ting «feil» eller på en måte som ikke treffer deg. Ergo de må trenes riktig tenker jeg

Det har ekstremt mye med hvordan de ledes. Hvordan de er selv som personer.

Jeg har daglig kontakt med personer som følger mine SoMe profiler. Som har kontaktet meg, ut fra det jeg legger ut. Da får de tilbud om å se en presentasjon sammen med meg. Og vi tar en samtale om dette er noe for dem. Ofte er det ikke det. Men innimellom er det akkurat det. 

En som "oppfører seg desperat" kan umulig vekke entusiasme. Sier seg selv at det blir dårlig business. I dag var jeg hos en behandler, som sa hun lurte på hva jeg dreiv med på insta. "Det der gelsegreiene dine." Spurte behandleren. Vi snakket litt, og ble enig om at jeg skulle sende henne informasjon. Hva skjer etter det? Kanskje en kunde. Kanskje ikke. Kommer uansett til å støtte den fine klinikken hennes med å gå der gjevnlig, og gi henne creds for businessen hennes uavhengig av resultatet etter linken.

Og det er langt fra en jobb uten arbeid. Da må jeg sette store spørsmålstegn ved om personen som forteller det, i det hele tatt har prøvd. Eller har skjønt noen ting som helst. Stakkar

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på Tupperware og ting man putter i seg. I utgangspunktet er et godt og variert kosthold mer enn nok for at man skal få i seg det kroppen trenger. Det eneste man kan trenge er Tran/omega 3 i de månedene v ii nord er lite eksponert for sol. Og jern for kvinner i perioder av livet.

Har man fått påvist mangler burde man i dialog med lege se på hva man trenger. 

Ville aldri valgt noe annet. Det eneste det bidrar med er penger til mlm selskapene.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 minutter siden):

Det er stor forskjell på Tupperware og ting man putter i seg. I utgangspunktet er et godt og variert kosthold mer enn nok for at man skal få i seg det kroppen trenger. Det eneste man kan trenge er Tran/omega 3 i de månedene v ii nord er lite eksponert for sol. Og jern for kvinner i perioder av livet.

Ville aldri valgt noe annet. Det eneste det bidrar med er penger til mlm selskapene.

Nja det vil jeg si viser lite forståelse av endringer i kostholdet og hva dagens kosthold faktisk gir. Følg leger om livet på Instagram. Sinnsykt flinke. Podcasten har lært meg mye

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (37 minutter siden):

Tja. Støtter Littlewoman her. Om du er interessert i en god helse, og finne ut hvordan du kan unngå å måtte gå så mye til lege. (For all del, ikke slutt å gå til lege, men forebygg sykdommer som kan komme fra sammensetningen av kosten vi putter i munnen daglig)

I tillegg har en 'lang karriere med uhelbredelige plager' lært meg at leger har ikke så god peiling som jeg hadde håpet.

Vi har et utrolig bra helsevesen. Og jeg er evig takknemlig for det. MEN jeg har hatt leger som har gitt meg medisiner. Og jeg har hatt leger som har klart å løfte blikket littegrann, og sett at flere medisiner jeg hadde lagde plager som var ellers i kroppen, som igjen førte til flere medisiner... Og kun 1 lege ryddet i medisinene, og gav meg et litt bedre liv. Og dessverre har jeg lett lenge etter en lege som vil se hele meg, i stedenfor et kne, en lunge, en muskel osv. Psyken. Overvekten. Få noen til å gi meg en metode til å få meg opp igjen, frem igjen, friskere, sterkere. Hun jeg har nå, heier på meg. Og ser at de tiltakene jeg gjør for kroppen min helhetlig, er positivt for meg. Da ikke bare noen produkter. Men de også.

Legene våre kan mye. Men likevel. Vi må ikke lene oss tilbake og tenke at legene fikser oss når noe er galt. Man må kanskje passe på litt ellers også. Så man faktisk trenger dem og medisiner skjeldnere. 

Om jeg sakte men sikkert ble forgiftet av oppbevaringsbokser jeg har mat i, ville det også vert å "putte det i munnen"

Hudpleieprodukter kan skade huden min, om jeg kjøper humbug.

Og miljøkluter blir miljøverstinger innen rengjøring dersom de lyver på kvaliteten sin.

Dessuten er det få som spør seg selv om alt du kjøper i butikken. Er dette bra for meg? Når bollene er i en forpakning og varer flere uker, inneholder det de næringsstoffene jeg trenger for å få en optimal helse? Sjokoladen? Suppeposen? pastaen, chipsen... Alt er noe du "putter i munnen".

For 1 mnd siden sendte jeg kun innholdsfortegnelsen på det ene produktet, til en kontakt. Som svarte: JEG ER SOLGT! Dette handler ikke om flotte taler og diagram og møter. Det handlet om innholdet inni produktet som hun sammenlignet med det hun brukte fra før. Og siden hun har utdannet seg innen et ernæringsfelt, hadde hun relativt god mulighet til å vurdere det på egenhånd, vil jeg si.

Så ja. Vi er ofte ikke leger som selger. Men det er ikke mange av de helseproduktene du finner reklame for på.TV som har leger som anbefaler hvert salg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Litt gamle artikler og meningsinnhold stetter kanskje ikke krav til dokumentasjon. På lik linje med positivt meningsinnhold fra mine kollegaer. 

Gleder meg til Omega3 studien staten utfører relatert til alvorlig covid nå. Der er ikke våre produkter med. Så selv om de produktene de har med, er produkter som oksiderer, er det bred enighet blant mange forskere om at det kommer til å bli en indikasjon på at Omega3 vil ha en viktig betydning. 

Artikkelen du viser til om spiker i kista for Omega3, bør du kanskje se på hva slags type forskning det er. Det er forskning som tar for seg personer med hjerte og karsykdommer. Det ville ikke vert forventet at et kosttilskudd skal lege en sykdom. Kosttilskudd er til for å.supplere kosten du allerede har, til å kunne forebygge for sykdommer. En av de sentrale intervjuobjektene i artikkelen her, sier blant annet: 

"Han peker også på at studiene forskerne har vurdert først og fremst har sett på folk som allerede har en hjerte-karlidelse og at det derfor kan være problematisk å lage spådommer for hele befolkningen.

Sanders minner også om de mange studiene som peker på hjertenytten av å spise fisk.

– Denne studien gir ingen beviser som antyder at dette kostholdsrådet burde endres, sier han.". 

Kostholdsrådet det refereres til, er norske helsemyndigheters råd om å innta nok Omega3.

Det kommer også frem av artikkelen at man bør kjøpe mer grønnsaker for å få seg nok Omega3. Det støtter vi. Men Omega3 kjedene i grønnsaker er ikke de samme som i fisk.

Det er også kun oksiderende oljer med i undersøkelsene det vises til. Når man renser fiskeolje for tungmetaller, tar man også ut alle antioksidanter som skal hindre fiskeoljen i å harskne. Veldig mange Omega3 produkter harskner før du får nyttiggjort hele dosen, og du sitter igjen med unntak som kroppen ikke tar opp. Jeg personlig mener de burde også tatt med en olje som er tilsatt antioksidanter eller polyfenoler. Som kunne gitt et inntrykk av om det er forskjeller på hvilke man tar. I tillegg en kontrollgruppe som får i seg riktig mengde Omega3 i vanlig kosthold (og dokumentert hvor mye man må spise av de konkrete matvarene)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mektig imponert over hvordan selgerne hevder å ha full forståelse for og tillit til, det pseudovitenskapelige visvaset som disse selskapene opererer med. Balansetøvet til Zinzino er det ikke det minste vitenskapelige hold i, men det lyder jo fantastisk overbevisende hvis man ikke vil eller er i stand til å lese hva kritikerne sier. Stakkars folk, tenker jeg. Likevel er det ikke selgerne det er mest synd på, det er alle dem de lurer til å abonnere på slangeolje fiskeolje det er mest synd på. De kaster bort penger på noe de høyst sannsynlig kunne byttet ut med en skive makrell i tomat eller en deilig laksemiddag. 

Det er to typer markedsføring som aktivt spiller på å lure andre, det er innholdsmarkedsføring og MLM. Nei, folkens. Ikke gå på limpinnen. Det finnes ikke vitaminpiller som bare virker på hodehåret, collagenpiller som fikser slitte bruskplater i knærne, slankepiller som bare virker på magefettet, eller fiskeolje som «balanserer» verdiene i kroppen. Det er kroppen selv som ordner alt dette, forutsatt at du følger normale kostholdsråd og er i aktivitet. Kjøp en boks omega3 på butikken dersom du ikke spiser fisk. Da slipper du å abonnere og ikke minst: du vet at produsenten er underlagt kontroller av Mattilsynet.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (3 timer siden):

Synes fortsatt det er synd du har slike opplevelser. Og det er synd for de du har fått dem fra også. Det er nok ikke lett å bygge en langvarig business på disse premissene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...