Tyv1 Skrevet 24. november 2021 #61 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et bilde av at de er på antarktika Anonymkode: 52c3d...df5 Hvordan hadde du visst at bildet var fra Antarktis og ikke Jostedalsbreen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #62 Del Skrevet 24. november 2021 Tyv1 skrev (4 minutter siden): Hvordan hadde du visst at bildet var fra Antarktis og ikke Jostedalsbreen? Se nå begynner du stille kritiske spørsmål. Hvis vi ikke kan skille Jostedal og Antarktis hvordan kan vi vite at galaxer eksisterer. Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 24. november 2021 #63 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se nå begynner du stille kritiske spørsmål. Hvis vi ikke kan skille Jostedal og Antarktis hvordan kan vi vite at galaxer eksisterer. Anonymkode: 52c3d...df5 Jeg er skeptisk til at en som er overbevist om at Jorden er flat godtar et bildebevis. Det er haugevis av bevis for kuleformet jord som "flatearthere" velger å se bort fra. Da hjelper neppe et bilde av en fyr i snøen heller. Galakser? Få deg en litt ok kikkert så kan du se både planeter, stjernetåker og galakser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 24. november 2021 #64 Del Skrevet 24. november 2021 Hvorfor må dem som bygger skyskrapere ta hensyn til at jorden er rund når dem bygger? Du kan jo gjerne bygge en skyskraper selv etter flat jord teorien og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 24. november 2021 #65 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Se nå begynner du stille kritiske spørsmål. Hvis vi ikke kan skille Jostedal og Antarktis hvordan kan vi vite at galaxer eksisterer. Anonymkode: 52c3d...df5 Det er lett å se galakser, men vanskelig å bevise hva de er. Se om du kan finne Andromedagalaksen, M31, hvis du har en vanlig prismekikkert. Den er lett å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #66 Del Skrevet 25. november 2021 Fremdeles ingen bildebevis fra antarktika. Rart jeg er skeptisk? Fler som kjenner noen som har vært der? Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #67 Del Skrevet 25. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Fremdeles ingen bildebevis fra antarktika. Rart jeg er skeptisk? Fler som kjenner noen som har vært der? Anonymkode: 52c3d...df5 Umulig å vite om du er seriøs, uansett vil jo ikke et bilde av folk i et arktisk landskap overbevise deg. Men det fikk meg til å lure på om det er satt opp noe webcam i Antarktis, og det er det: https://www.antarcticanz.govt.nz/scott-base/webcams-weather Anonymkode: afa37...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 26. november 2021 #68 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Umulig å vite om du er seriøs, uansett vil jo ikke et bilde av folk i et arktisk landskap overbevise deg. Men det fikk meg til å lure på om det er satt opp noe webcam i Antarktis, og det er det: https://www.antarcticanz.govt.nz/scott-base/webcams-weather Anonymkode: afa37...874 Dette ser ut som Jostedalsbreen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 26. november 2021 #69 Del Skrevet 26. november 2021 Hvorfor skulle noen funnet på at jorden var rund om den var flat... ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #70 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 18.57): Se nå begynner du stille kritiske spørsmål. Hvis vi ikke kan skille Jostedal og Antarktis hvordan kan vi vite at galaxer eksisterer. Anonymkode: 52c3d...df5 Har du glemt å ta pillene dine nå igjen. Om folk vil tro at jorden er flat, og at det er forbudt å dra til Antarktis og ingen har vært der, så må de jo gjerne leve i i egen villfarelse. Det skader vel egentlig ingen andre enn dem selv. Anonymkode: df5e5...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #71 Del Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du glemt å ta pillene dine nå igjen. Om folk vil tro at jorden er flat, og at det er forbudt å dra til Antarktis og ingen har vært der, så må de jo gjerne leve i i egen villfarelse. Det skader vel egentlig ingen andre enn dem selv. Anonymkode: df5e5...81e Poenget var at ingen har bilder av "vennene" som har vært der. Hvor er bevisene? Jeg har ikke vært der Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #72 Del Skrevet 26. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Poenget var at ingen har bilder av "vennene" som har vært der. Hvor er bevisene? Jeg har ikke vært der Anonymkode: 52c3d...df5 Jeg er ikke sikker, men det er mulig det finnes bilder fra Antarktis på nettet et sted. Anonymkode: afa37...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 27. november 2021 #73 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ikke sikker, men det er mulig det finnes bilder fra Antarktis på nettet et sted. Anonymkode: afa37...874 Ja det må være troll? Et raskt søk på nettet og jeg fant flere bilder av Antarktis: Jeg nevner i fleng: Endret 27. november 2021 av Jeffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #74 Del Skrevet 27. november 2021 On 11/22/2021 at 12:51 PM, AnonymBruker said: Vel, vel, vel. Med ett unntak er det ingen av dere som faktisk prøver å komme med motargumenter. Typisk fra globe-earthere 🙂 Anonymkode: 94956...8b5 Åpenbart troll. Du er ingen flatearther. Du vil bare provosere. Anonymkode: c1e6b...e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #75 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 18.06): Som vanlig kommer det folk som "kjenner" folk. Men ingen har vært der selv? Og hvor er bevisene? Anonymkode: 52c3d...df5 Jeg har vært der. Først nå skjønner jeg jo hvor nær den evige avgrunn (bokstavelig talt) jeg var. 😳🙄🤦🏻♀️ Anonymkode: 1df91...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dannon Skrevet 27. november 2021 #76 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 15.39): Et bilde av at de er på antarktika Anonymkode: 52c3d...df5 Det hadde vel ikke betydd filla for en renvaska konspirasjonsteoretiker? Har du hørt om Photoshop? Jeg ser for meg motargumentene; «du har bare puttet en pingvin i kofferten og dratt til Nordpolen». (Beklager, jeg mener «Nordpolen», det er jo egentlig den flate jordas midtpunkt.) 🤦🏻♀️ Jeg blir krøllete i hodet av folk som flat earthere. Jeg klarer rett og slett ikke å forstå at folk kan være så lite smarte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #77 Del Skrevet 27. november 2021 Dannon skrev (7 timer siden): Det hadde vel ikke betydd filla for en renvaska konspirasjonsteoretiker? Har du hørt om Photoshop? 🤦🏻♀️ Jeg bare lurte på om du hadde bilde av vennene dine på antarktika. Men det har du tydeligvis ikke. Rart at alle kjenner folk der men ingen har bilder? Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #78 Del Skrevet 27. november 2021 On 11/22/2021 at 5:51 AM, AnonymBruker said: Vel, vel, vel. Med ett unntak er det ingen av dere som faktisk prøver å komme med motargumenter. Typisk fra globe-earthere 🙂 Anonymkode: 94956...8b5 Når jeg vurderer som jeg skal delta i en saklig debatt, så ser jeg på "invitasjonen", og gjør en vurdering på om dette er en debatt jeg ønsker å delta i eller ikke. Noen ganger velger jeg å avstå fra debatter, basert på elementer i "invitasjonen", og den foreløpige debatten. Det at jeg velger å ikke delta betyr ikke at jeg ikke har argumenter. Det betyr at jeg heller velger å bruke tiden min på å følge parringsrutinene til sikadene på tomten min, da det er bedre bruk av min tid. Anonymkode: 7f6fe...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #79 Del Skrevet 27. november 2021 7 hours ago, Dannon said: Det hadde vel ikke betydd filla for en renvaska konspirasjonsteoretiker? Har du hørt om Photoshop? Person 1: Jeg hevder "dette" er sannheten. Person 2; Har du bevis for dette? Person 1: Akkurat som at du vil tro på noen bevis jeg legger frem. Person 2: Godt argumentert. Ja, hvordan kan noen virkelig ikke tro på flat-earthere. Anonymkode: 7f6fe...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #80 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Person 1: Jeg hevder "dette" er sannheten. Person 2; Har du bevis for dette? Person 1: Akkurat som at du vil tro på noen bevis jeg legger frem. Person 2: Godt argumentert. Ja, hvordan kan noen virkelig ikke tro på flat-earthere. Anonymkode: 7f6fe...61d Men vi venter fremdeles på bevis? De fleste i denne tråden har venner som har vært I antarktika men ingen kan bevise det? Det samme skjer i andre tråder som diskuterer dette. Er det galt å lure på dette også nå? Skal man bare stole blindt på hva som blir sagt uten å undersøke nærmere? Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå