Gå til innhold

Hank von Helvete


Grüner

Anbefalte innlegg

FruJohansen skrev (5 timer siden):

Enig i dette. Men som offentlig person vet man jo også gjerne hvordan media funker. Nå har jeg ikke lest akkurat dette oppslaget, men på generelt grunnlag skulle jeg ønske at flere svarte "det ønsker jeg ikke å kommentere offentlig". 

Nettopp👍 Det er ikke en plikt å svare på spørsmål når journalistene ringer, slik enkelte kjendiser later til å tro. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart hvordan genierklæringene sitter så løst etter noens død. Det er også rart med disse kollektive sorgprossessene. 

Det er over 10 år siden jeg var aktiv i det norske rockemiljøet, men har likevel fått en del henvendelser med spørsmål om jeg vet hva han døde av. Og hvorfor jeg ikke har "memorials" innlegg på FB..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte på CD (jepp...) Party Animals nå. Det gjorde litt vondt i hjertet må jeg innrømme. Tror jeg har vært Turbofan i... oj... minst 15 år. 

Put your denim on and stay free ❤

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slettet da jeg min tråd ble slått sammen med denne. Jeg vil ikke bidra i en tråd om denne flotte artisten og personen, som spekulerer, og er blitt ryddet for nettopp det. 

 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 time siden):

Jeg syns han fortjener en tråd her inne. Hank Von Hell. 

Han var en morsom fyr. Han var en klok mann. Han var talentfull, og var utrolig bra i rollen som Cornelus Wteetswijk. Han var amazing som medlem av Turboneger (bra bandnavn 😄 )

Ett sitat fra han under hans siste intervju : En skal ikke la sannheten komme i veien for et godt poeng   😆

håper noen vil delta i tråden da. Det syns jeg han fortjener. 

Vi har jo allerede en tråd om han her inne:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (På 12/17/2021 den 20.08):

Vi har jo allerede en tråd om han her inne:

 

 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjollefyr skrev (På 12/17/2021 den 20.34):

Han var en hedersmann som gjorde sitt beste

 

 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har sett av intervjuer og Hank sine opptredener i forskjellige reality's på TV så har han alltid virket som en person med mange gode sider og et herlig humør og medmenneskelighet, men dessverre så hadde han sine indre demoner som sikkert ødela mye for han på sin vei i gjennom livet, og var vel også derfor at kroppen til slutt sa stopp og endte livet for en person som fortsatt kunne hatt mange flotte år foran seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MelodyPod hadde podkast med han ganske tett opp til han døde. Den ble filmet og ligger på YouTube. 

Jeg synes det han sa om konfliktklokhet var verdt å ta til seg. De er innom temaet døden også. Jeg synes det var fint å se innspillingen av podcasten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (På 12/17/2021 den 21.26):

Av det jeg har sett av intervjuer og Hank sine opptredener i forskjellige reality's på TV så har han alltid virket som en person med mange gode sider og et herlig humør og medmenneskelighet, men dessverre så hadde han sine indre demoner som sikkert ødela mye for han på sin vei i gjennom livet, og var vel også derfor at kroppen til slutt sa stopp og endte livet for en person som fortsatt kunne hatt mange flotte år foran seg. 

Slettet

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjonet skrev (På 12/18/2021 den 1.25):

MelodyPod hadde podkast med han ganske tett opp til han døde. Den ble filmet og ligger på YouTube. 

Jeg synes det han sa om konfliktklokhet var verdt å ta til seg. De er innom temaet døden også. Jeg synes det var fint å se innspillingen av podcasten.

Slettet

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mariie skrev (5 timer siden):

Ja la oss hedre en narkoman....

Hva så? Kan ikke narkomane være gode mennesker, og samtidig fortjene litt heder? 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (6 timer siden):

Ja la oss hedre en narkoman....

Han var noens sønn, ektemann, far, venn, bandkompis, og mange ble berørt av han. Å redusere han til kun en narkoman er respektløst og følelseskaldt. Narkomane er også mennesker med gode og dårlige sider, som alle andre.

Fred over hans minne :dagens-rose: 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (7 timer siden):

Ja la oss hedre en narkoman....

Altså fy faen for ein pubertal og ignorant uttalelse! Du er nok eit skikkelig vidundermenneske 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤮

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...