Gå til innhold

Hank von Helvete


Grüner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette innlegget blir vel slettet som mine tidligere innlegg hvor jeg meldte om hans tragiske bortgang.  Sted: Kjent park i Oslo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
anonym 4545 skrev (8 minutter siden):

Dette innlegget blir vel slettet som mine tidligere innlegg hvor jeg meldte om hans tragiske bortgang.  Sted: Kjent park i Oslo.

Kjent park!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

førstedamen skrev (2 minutter siden):

Kjent park!? 

I eller nærheten av Slottsparken opplyst av sikker kilde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig ikke familien og de nærmeste ellers føler seg nesten presset til å oppgi dødsårsak hvis de ikke ønsker det. 

Siste gang jeg så han var på Lillestrøm sammen med datteren, da virket han glad og lykkelig og det er slik jeg ønsker å huske han. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De opplyser om at han "har levd et hardt liv og kroppen tålte ikke mer" samt at han ble funnet i Slottsparken. Ikke så vanskelig å skjønne hva som har skjedd.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spirå12 skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager er det Elisabeth Nordheim (Liz Nor på facebook) skriver om?

Hva er det hun skriver? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (23 minutter siden):

Hva i alle dager er det Elisabeth Nordheim (Liz Nor på facebook) skriver om?

Tror hun reagerer på at flere kjendiser uttaler seg om «vennskapet» til Hank nå som han er død. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han var en kjent figur har vi ikke noe med å vite hva dødsårsaken er. Ja man kan lure, men å spekulere å dele dette blir å ta ting til nytt lavmål. Er en familie som har mistet noen de er glad i og da betyr kjendisstatus lite i det store og hele. Utrolig trist er det uansett at en ung mann er gått bort. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Luckie skrev (6 timer siden):

Tror hun reagerer på at flere kjendiser uttaler seg om «vennskapet» til Hank nå som han er død. 

Alle skal være bestevenner å «gode» venner når folk er døde, men man så ikke eller hørte noe fra dem mens vedkommede levde! For å døyve sine egen dårlige selvfølelse og samvittighet. Så dette selv når bestevennen min døde, folk som behandla han dritt eller som han ikke likte kalte seg for venner. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (4 timer siden):

Selv om han var en kjent figur har vi ikke noe med å vite hva dødsårsaken er. Ja man kan lure, men å spekulere å dele dette blir å ta ting til nytt lavmål. Er en familie som har mistet noen de er glad i og da betyr kjendisstatus lite i det store og hele. Utrolig trist er det uansett at en ung mann er gått bort. 

Enig med deg! Håper han fikk vite hvor elsket han var, før hjertet stoppet å slå! 🌸

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (På 21.11.2021 den 22.42):

De opplyser om at han "har levd et hardt liv og kroppen tålte ikke mer" samt at han ble funnet i Slottsparken. Ikke så vanskelig å skjønne hva som har skjedd.

Er det ikke 40 år siden det var narkomane i Slottsparken?

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (54 minutter siden):

Er det ikke 40 år siden det var narkomane i Slottsparken?

 

Finnes vel en og annen narkoman de fleste steder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...