Gjest Lunaris Skrevet 23. november 2021 #21 Del Skrevet 23. november 2021 spirå12 skrev (8 timer siden): Hva i alle dager er det Elisabeth Nordheim (Liz Nor på facebook) skriver om? Hvem som later som de var vennen hans? Hun skriver om hvordan de hedrer han offentlig mens de var fæle mot han mens han levde. Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 23. november 2021 #22 Del Skrevet 23. november 2021 Lunaris skrev (6 timer siden): Hvem som later som de var vennen hans? Hun skriver om hvordan de hedrer han offentlig mens de var fæle mot han mens han levde. Hvem? Lurer jeg også på ?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 23. november 2021 #23 Del Skrevet 23. november 2021 (endret) Trist. Kondolerer til de pårørende. Hørte det samme om Jokke da han døde. En del unngikk han da han levde fordi han var så preget av rus. Men han var verdens beste kompis etter døden. Endret 23. november 2021 av n_97 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 23. november 2021 #24 Del Skrevet 23. november 2021 n_97 skrev (16 minutter siden): Trist. Kondolerer til de pårørende. Hørte det samme om Jokke da han døde. En del unngikk han da han levde fordi han var så preget av rus. Men han var verdens beste kompis etter døden. Dette er vel dessverre ganske vanlig sånn generelt. Blir så irritert på slike folk. Spesielt når jeg vet med 100 % sikkerhet at den avdøde ikke likte personen før hen døde. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 23. november 2021 #25 Del Skrevet 23. november 2021 (endret) Og ikke minst alle som skulle legge ut selfie og noen personlige minneord under på Facebook etter hans død for å skryte av at de "kjente" han og samtidig høste litt oppmerksomhet. Rart hvordan "alle" plutselig kjente han etter hans død bare etter å ha møtt han noen ganger. Usmakelig. Hadde lyst til å skrive: "Om man ikke legger ut selfie med kjendisen etter hans død, har man da egentlig vært venner? 🤷♀️" Samme med Per Heimly og hvordan han melket Ari Behn etter hans død, plutselig skulle han skrive bok om Ari (og seg selv selvsagt), de var blodsbrødre, han skulle arrangere kunstutstillinger med bilder av Ari +++ Det var ikke måte på, og måtte bare fjerne han selv om jeg hadde sansen for han tidligere. Ja, det gikk nok veldig innpå han, men når han skal drive å kringkaste det hele tiden, utleverte private ting på (sosiale)media/boka og tjene penger på det så tenker man sitt. Det er ikke første gang han utnytter Ari i media. Selv moren til Ari tok sterk avstand fra boka og Per. Smi mens jernet er varmt 🤑🤢 Endret 23. november 2021 av Nebel86 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hannah80 Skrevet 23. november 2021 Populært innlegg #26 Del Skrevet 23. november 2021 Meget usmakelig av Dagbladet å ha bilde av Unni Askeland som sørger over sin døde venn. Og når man leser videre, så står det at de ikke har hatt kontakt på flere år. Pga en uenighet/krangel. Men i avisen skal de. Koste hva det koste vil. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 23. november 2021 #27 Del Skrevet 23. november 2021 Nebel86 skrev (10 minutter siden): Og ikke minst alle som skulle legge ut selfie og noen personlige minneord under på Facebook etter hans død for å skryte av at de "kjente" han og samtidig høste litt oppmerksomhet. Rart hvordan "alle" plutselig kjente han etter hans død bare etter å ha møtt han noen ganger. Usmakelig. Hadde lyst til å skrive: "Om man ikke legger ut selfie med kjendisen etter hans død, har man da egentlig vært venner? 🤷♀️" Samme med Per Heimly og hvordan han melket Ari Behn etter hans død, plutselig skulle han skrive bok om Ari (og seg selv selvsagt), de var blodsbrødre, han skulle arrangere kunstutstillinger med bilder av Ari +++ Det var ikke måte på, og måtte bare fjerne han selv om jeg hadde sansen for han tidligere. Ja, det gikk nok veldig innpå han, men når han skal drive å kringkaste det hele tiden, utleverte private ting på (sosiale)media/boka og tjene penger på det så tenker man sitt. Det er ikke første gang han utnytter Ari i media. Selv moren til Ari tok sterk avstand fra boka og Per. Smi mens jernet er varmt 🤑🤢 Enig. Jeg mistet all respekt for Heimly da han valgte å offentliggjøre private sms som var sendt mellom han og Ari, i ukene før dødsfallet. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 23. november 2021 #28 Del Skrevet 23. november 2021 Luckie skrev (På 22.11.2021 den 18.34): Tror hun reagerer på at flere kjendiser uttaler seg om «vennskapet» til Hank nå som han er død. Alle skal være bestevenner å «gode» venner når folk er døde, men man så ikke eller hørte noe fra dem mens vedkommede levde! For å døyve sine egen dårlige selvfølelse og samvittighet. Så dette selv når bestevennen min døde, folk som behandla han dritt eller som han ikke likte kalte seg for venner. er bare trist! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 23. november 2021 #29 Del Skrevet 23. november 2021 Luckie skrev (3 timer siden): Dette er vel dessverre ganske vanlig sånn generelt. Blir så irritert på slike folk. Spesielt når jeg vet med 100 % sikkerhet at den avdøde ikke likte personen før hen døde. Har opplevd det jeg og da bestevenninnen min døde, en haug med folk som hadde sviktet henne la ut lange sørgestatuser på Facebook hvor de liksom sørget. Bare tull alt sammen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 23. november 2021 #30 Del Skrevet 23. november 2021 Forferdelige mennesker gjør slikt. håper hvertfall at Hank har fått fred på alle måter. Virket som han var syk, etter hva man har sett på hans IG og tiktok. Aldri møtt fyren men hadde alltid sansen for han. har også apropo dette sette flere band som jeg kjenner som har lakt ut bilder av han, å de har truffet han kansje en eller 2 ganger? Så er skriver de som de er nære venner. Det er kvalmende syns jeg!!! Dette er folk jeg har kjent i mange år å aldri hørt dem nevne dem, men å legge ut bilder å oppmerksomhet + litt sympati skal dem Ha. Nei off folk fortjener bedre! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LCFA Skrevet 24. november 2021 #31 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Døde som han levde? Noe med en rakett i rompa...neida. Et stortalent som rocker, entertainer, musiker, skuespiller. Han og bandet skapte magiske konserter og tidenes festmusikk. Veldig mye med internasjonal klasse. Endret 24. november 2021 av LCFA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. november 2021 #32 Del Skrevet 24. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 24. november 2021 #33 Del Skrevet 24. november 2021 n_97 skrev (På 23.11.2021 den 19.19): Trist. Kondolerer til de pårørende. Hørte det samme om Jokke da han døde. En del unngikk han da han levde fordi han var så preget av rus. Men han var verdens beste kompis etter døden. Det er vel det låten Hr Smith handler om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 24. november 2021 #34 Del Skrevet 24. november 2021 Ser dama hans også har gått ut nå og undrer seg over at folk hun aldri har hørt om nå kommer og sier de var så god venn av Hans Erik 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 24. november 2021 #35 Del Skrevet 24. november 2021 1 minutt siden, non_stop said: Ser dama hans også har gått ut nå og undrer seg over at folk hun aldri har hørt om nå kommer og sier de var så god venn av Hans Erik Hvor sier hun det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 25. november 2021 #36 Del Skrevet 25. november 2021 Hannah80 skrev (På 23.11.2021 den 21.35): Meget usmakelig av Dagbladet å ha bilde av Unni Askeland som sørger over sin døde venn. Og når man leser videre, så står det at de ikke har hatt kontakt på flere år. Pga en uenighet/krangel. Men i avisen skal de. Koste hva det koste vil. Enig. Men til Unnis forsvar så sier hun faktisk rett ut at de hadde en kontrovers for en tid tilbake og hadde ikke hatt kontakt på flere år. Så dette ligger nok mer hos media enn hos Unni. Tror ikke Unni var den som gikk til media, men omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 25. november 2021 #37 Del Skrevet 25. november 2021 DislayName skrev (8 timer siden): Hvor sier hun det? Det er en artikkel i VG som du finner her 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 25. november 2021 #38 Del Skrevet 25. november 2021 Dævendøtte skrev (2 timer siden): Enig. Men til Unnis forsvar så sier hun faktisk rett ut at de hadde en kontrovers for en tid tilbake og hadde ikke hatt kontakt på flere år. Så dette ligger nok mer hos media enn hos Unni. Tror ikke Unni var den som gikk til media, men omvendt. Enig i dette. Men som offentlig person vet man jo også gjerne hvordan media funker. Nå har jeg ikke lest akkurat dette oppslaget, men på generelt grunnlag skulle jeg ønske at flere svarte "det ønsker jeg ikke å kommentere offentlig". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 25. november 2021 #39 Del Skrevet 25. november 2021 non_stop skrev (11 timer siden): Ser dama hans også har gått ut nå og undrer seg over at folk hun aldri har hørt om nå kommer og sier de var så god venn av Hans Erik Men samtidig hadde hun bare vært sammen med Hank siden i fjor, og landet har vært nedstengt. Forstod det som om de hadde møttes på Tik Tok og ikke kjente hverandre før 2020. Hun kan da ikke ha oversikt over alle som en gang i tiden har vært nære og ansett seg som venn med Hank. Ellers er jo diskusjonen interessant, men jeg syns ikke det er hverken galt eller ufint å hylle noen etter deres død, selv om man ikke hang så mye sammen da vedkommende levde. Man kan føle sorg over at noen går bort brått og alt for tidlig, selv om man ikke var bestevenner. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 25. november 2021 #40 Del Skrevet 25. november 2021 18 hours ago, Tripptrapp1 said: Det er vel det låten Hr Smith handler om. Det er klart vi husker gamle Smith, vi har hatt mye moro med ham Alle dem som lo av deg og prata bak din rygg Alle dem som lo av deg har nå blitt dine beste venner, livet kan være stygt https://www.musixmatch.com/lyrics/Jokke-Valentinerne/Hr-Smith 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå