Grüner Skrevet 20. november 2021 #1 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Er det sagt noe om dødsårsaken? Endret 21. november 2021 av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 20. november 2021 #2 Del Skrevet 20. november 2021 Lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 20. november 2021 #3 Del Skrevet 20. november 2021 Se tiktoken hans… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 20. november 2021 #4 Del Skrevet 20. november 2021 Cisne skrev (Akkurat nå): Se tiktoken hans… Det er ingenting der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 21. november 2021 #5 Del Skrevet 21. november 2021 Dette innlegget blir vel slettet som mine tidligere innlegg hvor jeg meldte om hans tragiske bortgang. Sted: Kjent park i Oslo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 21. november 2021 #6 Del Skrevet 21. november 2021 anonym 4545 skrev (8 minutter siden): Dette innlegget blir vel slettet som mine tidligere innlegg hvor jeg meldte om hans tragiske bortgang. Sted: Kjent park i Oslo. Kjent park!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 21. november 2021 #7 Del Skrevet 21. november 2021 førstedamen skrev (2 minutter siden): Kjent park!? I eller nærheten av Slottsparken opplyst av sikker kilde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 21. november 2021 #8 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg håper virkelig ikke familien og de nærmeste ellers føler seg nesten presset til å oppgi dødsårsak hvis de ikke ønsker det. Siste gang jeg så han var på Lillestrøm sammen med datteren, da virket han glad og lykkelig og det er slik jeg ønsker å huske han. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. november 2021 #9 Del Skrevet 21. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 21. november 2021 #10 Del Skrevet 21. november 2021 Tok ikke sitt eget liv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. november 2021 #11 Del Skrevet 21. november 2021 Hvil i fred 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. november 2021 #12 Del Skrevet 21. november 2021 De opplyser om at han "har levd et hardt liv og kroppen tålte ikke mer" samt at han ble funnet i Slottsparken. Ikke så vanskelig å skjønne hva som har skjedd. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 22. november 2021 #13 Del Skrevet 22. november 2021 Hva i alle dager er det Elisabeth Nordheim (Liz Nor på facebook) skriver om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 22. november 2021 #14 Del Skrevet 22. november 2021 spirå12 skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager er det Elisabeth Nordheim (Liz Nor på facebook) skriver om? Hva er det hun skriver? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 22. november 2021 #15 Del Skrevet 22. november 2021 spirå12 skrev (23 minutter siden): Hva i alle dager er det Elisabeth Nordheim (Liz Nor på facebook) skriver om? Tror hun reagerer på at flere kjendiser uttaler seg om «vennskapet» til Hank nå som han er død. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 22. november 2021 #16 Del Skrevet 22. november 2021 Selv om han var en kjent figur har vi ikke noe med å vite hva dødsårsaken er. Ja man kan lure, men å spekulere å dele dette blir å ta ting til nytt lavmål. Er en familie som har mistet noen de er glad i og da betyr kjendisstatus lite i det store og hele. Utrolig trist er det uansett at en ung mann er gått bort. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isvann Skrevet 22. november 2021 #17 Del Skrevet 22. november 2021 Luckie skrev (6 timer siden): Tror hun reagerer på at flere kjendiser uttaler seg om «vennskapet» til Hank nå som han er død. Alle skal være bestevenner å «gode» venner når folk er døde, men man så ikke eller hørte noe fra dem mens vedkommede levde! For å døyve sine egen dårlige selvfølelse og samvittighet. Så dette selv når bestevennen min døde, folk som behandla han dritt eller som han ikke likte kalte seg for venner. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 23. november 2021 #18 Del Skrevet 23. november 2021 MiominMio skrev (4 timer siden): Selv om han var en kjent figur har vi ikke noe med å vite hva dødsårsaken er. Ja man kan lure, men å spekulere å dele dette blir å ta ting til nytt lavmål. Er en familie som har mistet noen de er glad i og da betyr kjendisstatus lite i det store og hele. Utrolig trist er det uansett at en ung mann er gått bort. Enig med deg! Håper han fikk vite hvor elsket han var, før hjertet stoppet å slå! 🌸 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 23. november 2021 #19 Del Skrevet 23. november 2021 addict skrev (På 21.11.2021 den 22.42): De opplyser om at han "har levd et hardt liv og kroppen tålte ikke mer" samt at han ble funnet i Slottsparken. Ikke så vanskelig å skjønne hva som har skjedd. Er det ikke 40 år siden det var narkomane i Slottsparken? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. november 2021 #20 Del Skrevet 23. november 2021 Brunello skrev (54 minutter siden): Er det ikke 40 år siden det var narkomane i Slottsparken? Finnes vel en og annen narkoman de fleste steder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå