Prelunia Skrevet 23. november 2021 #41 Del Skrevet 23. november 2021 GodIsAWoman skrev (8 timer siden): Jeg får være den ene personen som sier i mot her jeg da. Odd Magnus sin sang var den desidert beste. Rent melodisk og teknisk er den helt klart langt over de andre, også lyrisk ifht. ordbruk og rim. Utklassering. og sorry, men jo, dere blir lett krenket. Hører ikke et eneste stygt ord om Sylvi i denne sangen. Hadde den vært om meg hadde jeg syns det var kjempegøy! syns dere som blir så fornærmet virker veldig pripne, og syns det var utrolig dumt at han røk ut for jeg er sikker på at han kunne laget mye annet bra også. Dette er grunnen til at vi aldri blir kvitt holdninger om at det er greit å snakke grovt om jenters underliv, skjellsord om kjønnsorgan og ikke ha en veldig klar grense for hva som er trakassering/ seksuell trakassering mot kvinner. Noen synes det er morsomt, sier at man blir lett krenket og at man burde tåle mer. Skjønner ikke hvorfor man kan holde "jeg skal åpne deg opp og vie deg ut " utenfor som en ytring mot en kvinne. Hvis det er greit å synge dette , hvor går grensen for å faktisk synes det er greit å gjøre det ? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodIsAWoman Skrevet 23. november 2021 #42 Del Skrevet 23. november 2021 Prelunia skrev (3 timer siden): Dette er grunnen til at vi aldri blir kvitt holdninger om at det er greit å snakke grovt om jenters underliv, skjellsord om kjønnsorgan og ikke ha en veldig klar grense for hva som er trakassering/ seksuell trakassering mot kvinner. Noen synes det er morsomt, sier at man blir lett krenket og at man burde tåle mer. Skjønner ikke hvorfor man kan holde "jeg skal åpne deg opp og vie deg ut " utenfor som en ytring mot en kvinne. Hvis det er greit å synge dette , hvor går grensen for å faktisk synes det er greit å gjøre det ? Syns ikke det er noe grovt snakk om underliv her jeg 🤷🏻♀️ Og hvertfall ingen skjellsord. Dessuten sier han ikke «jeg SKAL» men «jeg VIL» og det endrer betydningen fullstendig syns jeg. Her er det bare snakk om ønsker, ikke trusler om ting han faktisk skal gjøre. Jeg mener virkelig at folk burde tåle mer. Hva er galt i å snakke om underliv og sex? Å bli åpnet opp og viet ut er vel det som ofte skjer under et samleie eller? Syns ikke det er noe stygt i det. Jeg hadde hvertfall personlig ikke brydd meg en plass, og jeg er en 25 år gammel jente. Det er selvfølgelig to helt vidt forskjellige ting å synge om sex i en sang og det å faktisk utføre handlinger i virkeligheten. Alle oppegående mennesker ser den forskjellen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. november 2021 #43 Del Skrevet 24. november 2021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 26. november 2021 #44 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) Mener TV2 alvor ned dette programmet eller er det ironi hele greia? Jeg klarer ikke ta det seriøst, det hele virker så «enkelt». Tror Odd Magnus har fått masse penger til å fronte programmet, for at programmet skal fremstå bedre enn det er. Tenker OM synes det var helt ok å ryke ut først, har har jo innkassert lønna si. Endret 26. november 2021 av Kati 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 26. november 2021 #45 Del Skrevet 26. november 2021 Helene sin sang var irriterende fengende denne uken også 😅👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. november 2021 #46 Del Skrevet 26. november 2021 Prelunia skrev (På 23.11.2021 den 9.15): Dette er grunnen til at vi aldri blir kvitt holdninger om at det er greit å snakke grovt om jenters underliv, skjellsord om kjønnsorgan og ikke ha en veldig klar grense for hva som er trakassering/ seksuell trakassering mot kvinner. Noen synes det er morsomt, sier at man blir lett krenket og at man burde tåle mer. Skjønner ikke hvorfor man kan holde "jeg skal åpne deg opp og vie deg ut " utenfor som en ytring mot en kvinne. Hvis det er greit å synge dette , hvor går grensen for å faktisk synes det er greit å gjøre det ? Dette høres grovt ut. Har ikke hørt sangen men slik tekst er lavmål, spesielt når det er om en navngitt enkeltperson! Skulle tatt seg ut om det var til Tajik eller nesten hvem som helst andre bortsett fra Listhaug. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. november 2021 #47 Del Skrevet 26. november 2021 Justlooking skrev (50 minutter siden): Dette høres grovt ut. Har ikke hørt sangen men slik tekst er lavmål, spesielt når det er om en navngitt enkeltperson! Skulle tatt seg ut om det var til Tajik eller nesten hvem som helst andre bortsett fra Listhaug. Hørte sangen nå. Ikke så ille melodi og refreng men bra folket stemte den idiotiske teksten ut 👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 26. november 2021 #48 Del Skrevet 26. november 2021 Har de samme mentor gjennom hele perioden, eller bytter de på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 26. november 2021 #49 Del Skrevet 26. november 2021 Justlooking skrev (3 timer siden): Dette høres grovt ut. Har ikke hørt sangen men slik tekst er lavmål, spesielt når det er om en navngitt enkeltperson! Skulle tatt seg ut om det var til Tajik eller nesten hvem som helst andre bortsett fra Listhaug. Da hadde det vært masse skriverier, tenker jeg! Jeg har så langt ikke funnet noe.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. november 2021 #50 Del Skrevet 27. november 2021 (endret) Janzypants skrev (13 timer siden): Har de samme mentor gjennom hele perioden, eller bytter de på? Staysman er ute nå hvertfall, og det var jo et planlagt bytte. Vet ikke med de andre?https://www.tv2.no/a/14383523/ edit: men du lurte kanskje på om de byttet seg i mellom?? Endret 27. november 2021 av Zenhouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 27. november 2021 #51 Del Skrevet 27. november 2021 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Staysman er ute nå hvertfall, og det var jo et planlagt bytte. Vet ikke med de andre?https://www.tv2.no/a/14383523/ edit: men du lurte kanskje på om de byttet seg i mellom?? Ja, mente om de byttet seg i mellom:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 27. november 2021 #52 Del Skrevet 27. november 2021 Jeg vet at Christine Dancke skal være mentor for Helene i dag, så regner med at de bytter hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 27. november 2021 #53 Del Skrevet 27. november 2021 Syns Caroline Berg Eriksen sin låt var sååå mye bedre enn Helene Olafsen sin🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 27. november 2021 #54 Del Skrevet 27. november 2021 Smurfii skrev (3 timer siden): Syns Caroline Berg Eriksen sin låt var sååå mye bedre enn Helene Olafsen sin🙈 Du er nok alene om å synes det. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 28. november 2021 #55 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) halvehimmelen skrev (8 timer siden): Du er nok alene om å synes det. Florerer av Caroline BE haters her inne så tviler faktisk ikke, men jeg syns faktisk sangen hennes var sykt fengende😌 Sånn jodle kødd er veldig sææært og lite kult i mine ører..🤪 Endret 28. november 2021 av Smurfii Rettelse 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lupisnor Skrevet 1. desember 2021 #56 Del Skrevet 1. desember 2021 Nominerer dette til en av de tre dårligste programkonseptene som er lansert på 2000-tallet. Dette er på nivå med tidligere Tv2-tragedier som Skal Vi Stupe og Bingo Bingo. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 4. desember 2021 #57 Del Skrevet 4. desember 2021 Syns Martines sang var veldig fengende. Veldig norsk festsang😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 4. desember 2021 #58 Del Skrevet 4. desember 2021 Hipparchia skrev (3 timer siden): Syns Martines sang var veldig fengende. Veldig norsk festsang😅 Enig, fått den på hjernen allerede! 🙈 Abu sin var også morsom, tydelig at han skjønt at det er afterski-sjangeren som fenger folket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. desember 2021 #59 Del Skrevet 4. desember 2021 Er Lise gravid? Eller er det bare klærne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 4. desember 2021 #60 Del Skrevet 4. desember 2021 Syns både Oskar, Abu og Martine sin var fengende 🙈 Vet ikke helt hva det sier om musikksmaken min 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå