AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #21 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig rart du ska felle 40 for å legge opp bare 8. men for opplegg av nye masker så får du det til med strikketråden, nesten samme måte som når du legger opp i starten av prosjektet. Anonymkode: e2957...dbf Skal ikke felles en eneste maske. Det skal settes på pinne for å vente. Så strikkes armene til slutt Anonymkode: ef763...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 20. november 2021 #22 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror det 😅 Men det er altså en dress jeg holder på å strikke, og tror ikke jeg skal begynne å strikke rundt før jeg er ferdig med bolen, før jeg begynner på beina. Vil ikke dette ha noe å si? Anonymkode: 6610c...22f Åja, da skal du vel strikke frem og tilbake, men det har uansett ikke noe å si, så lenge du legger opp maskene mellom de 29 maskene til forstykket og de 58 til bakstykket. Altså, bolen blir slik: 29 masker (forstykke) - 8 nye - 58 masker (bakstykke) - 8 nye - 29 masker (forstykke). Så det er riktig, og det blir symmetrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #23 Del Skrevet 20. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Veldig rart du ska felle 40 for å legge opp bare 8. men for opplegg av nye masker så får du det til med strikketråden, nesten samme måte som når du legger opp i starten av prosjektet. Anonymkode: e2957...dbf Det er ikke rart, hun strikker ovenfra og ned. Da blir de 40 stående til erme. Anonymkode: a6f55...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå