Gjest someone_here Skrevet 22. november 2021 #61 Skrevet 22. november 2021 RedPimpernell skrev (På 20.11.2021 den 19.45): Jeg testet en gang dette på Tinder. La mye tid i å lage en seriøs og gjennomtenkt profil. Det var lite endring å merke på antall matcher. Så gjorde jeg et eksperiment, profilen var den samme, men jeg byttet ut bildene mine med bilder av en skikkelig kjekkas. Tok ikke mange minuttene før det begynte å hagle inn med likes fra damene. Damene er mer opptatt av utseende enn de vil innrømme. Og dette stemmer
Majer Skrevet 22. november 2021 #62 Skrevet 22. november 2021 De tenker at jo flere de sveiper ja til jo større er sannsynligheten for sex. For mange er det verdt det om de så får napp på en av tusen.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #63 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 15.40): Her er jeg , i løpet av 7 døgn på tinder har over 4 tusen trykket liker på meg. Det har jo helt av. Og alle jeg trykker liker på har allede likt meg. Men i det virkelige liv ville under halvparten av disse sett 2 ganger på meg når jeg kommer gående. det er jeg helt sikkker på. Så bør jeg regne med at over 80% av disse guttene kun har trykket liker på meg uten å se bildene mine en gang? grunnet til at jeg kunne se at det var over 4 tusen var fordi jeg kjøpte meg gold. Er det veldig mye feltrykking innpå der? Anonymkode: e54ff...e7c Her er svaret: Anonymkode: 4288f...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #64 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du prøvd "mannestrategien" der du fisker med stort nett? Ikke begrenser deg til de du kaller "vanlige menn" (en eufemisme for de du finner attraktive, men som ikke åpenbart er ute av din lige) Det at de du kontakter ikke svarer kan jo være et tegn på at du sikter for høyt. Kanskje litt mindre pene menn svarer? Nå er det en stund siden jeg har brukt tinder, men jeg fikk svar/kontakt med 100% av de jeg tok kontakt med. Hvis menn takker nei så er det nok en grunn? De har kanskje mange andre muligheter som de vurderer som bedre? Det høres kanskje ikke ut som et forsøk på et godt råd, men det er det... og litt "forskning", for jeg tror absolutt at du vil få flere svar om du senker lista. Prøv å matche med noen du anser som "under din liga" og ta kontakt med dem og se om det er forskjell? Anonymkode: 66e75...e4a Jeg sikter ikke for høyt. Slutt å les ting som ikke står der. De jeg sveiper liker er ikke noen kjekkas, men gjerne nerden og de som ikke nødvendigvis er av de kjekkeste. Prøver allerede å sveipe liker på de jeg ikke nødvendigvis synes ser så bra ut, men som har et eller annet likevel. Jeg har gull og ser derfor hvem som har likt meg. Hvis jeg skal sikte noe lavere så blir det menn jeg absolutt ikke synes er attraktive på noen som helst måte. Verken personlighet eller utseende. Da er jeg heller singel enn å gå noen jeg absolutt ikke vil ha. Tror det er bedre å treffe noen i virkeligheten siden jeg der i det minste har sjans på vanlige menn, mens på Tinder må jeg altså gå for de minst attraktive for at jeg skal være bra nok for de. Nå får jeg sikkert et svadasvar om at jeg lyver, er veldig stygg eller andre "gode" råd. Anonymkode: 330eb...222
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #65 Skrevet 22. november 2021 De færreste menn har sjans på noen som helst på tinder. Damer får uendelig med likes, i tillegg til at der er 3 ganger så mange menn som kvinner på tinder. Likevel mener enkelte her at mennene de kan velge mellom ikke er attraktive nok... Hvilken planet lever dere på egentlig? Det er da helt hinsides å ha et så virkelighetsfjernt selvbilde. Og hvordan skulle dette liksom gått opp når hver mann kun kan ha et seriøst forhold med 1 kvinne om gangen? Anonymkode: f4603...22c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #66 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Damer får uendelig med likes, i tillegg til at der er 3 ganger så mange menn som kvinner på tinder. Likevel mener enkelte her at mennene de kan velge mellom ikke er attraktive nok... Hvilken planet lever dere på egentlig? Det er da helt hinsides å ha et så virkelighetsfjernt selvbilde. Anonymkode: f4603...22c Problemet er at damer i liten grad tenner på stillbilder (med mindre mannen er usedvanlig pen). Damer tenner på kroppsspråk og bevegelse, stemmer og lukt. Anonymkode: ff62a...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #67 Skrevet 23. november 2021 Jeg matcher kun de jeg finner attraktive. Dvs jeg liker svært sjelden for de likene går aldri igjennom. får i snitt 3-5 likes ca i uken å godtar kanskje en av de. M32 Anonymkode: fc297...58e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #68 Skrevet 23. november 2021 On 11/20/2021 at 5:09 PM, AnonymBruker said: Jeg har i perioder ikke fått likes på Tinder og jeg er dame. Pleier å ha gull for å kunne se hvem som har likt meg. Jeg har enda ikke tatt selvmord på grunn av for få likes. Nå har jeg nettopp reaktivert profilen min og har i løpet av den tiden fått kanskje 300 likes og det er inkludert en helgetur til annen del av landet. For øvrig en utrolig nedlatende måte å skrive på, men enkelte menn liker jo å trykke "eldre" kvinner ned. Anonymkode: 330eb...222 Jeg var på tinder i 2 år, og fikk rundt 50 - 75 likes. Det inkluderer 10-15 botter, og en 30+ stk som aldrig svarte. Dette med å trykke "like" på alt med et bot program. Andre "tinder-like" apps, slik som møteplassen, eller sukker.no hadde enda færre 'likes'. Så dine '300 likes' på hva jeg går utifra er under 2 år, er absolut ingenting å grine av. Anonymkode: e4330...65d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #69 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg var på tinder i 2 år, og fikk rundt 50 - 75 likes. Det inkluderer 10-15 botter, og en 30+ stk som aldrig svarte. Dette med å trykke "like" på alt med et bot program. Andre "tinder-like" apps, slik som møteplassen, eller sukker.no hadde enda færre 'likes'. Så dine '300 likes' på hva jeg går utifra er under 2 år, er absolut ingenting å grine av. Anonymkode: e4330...65d Jeg griner ikke av det. Det var kun et eksempel på det som kanskje er få likes for å være kvinne og i tidligere perioder har jeg fått null likes. Skulle ønske at menn i denne tråden ville slutte å lese ting som ikke står der. Jeg er for øvrig ikke opptatt av antall likes, men hvem som gir meg likes. Det hadde vært bedre å for eksempel ha 5 likes fra menn som virkelig var interessert enn 300 der samme antall kanskje virkelig er interessert. Anonymkode: 330eb...222 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #70 Skrevet 23. november 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg griner ikke av det. Det var kun et eksempel på det som kanskje er få likes for å være kvinne og i tidligere perioder har jeg fått null likes. Skulle ønske at menn i denne tråden ville slutte å lese ting som ikke står der. Jeg er for øvrig ikke opptatt av antall likes, men hvem som gir meg likes. Det hadde vært bedre å for eksempel ha 5 likes fra menn som virkelig var interessert enn 300 der samme antall kanskje virkelig er interessert. Anonymkode: 330eb...222 [e4330...65d]: Skjønner hva du mener(Skrev inlegget ganske dårlig, skal være enig, var mer 'generellt' for tråden en direkte hengt på deg). Men skal sies at, utifra de 75, så er det 3 som gikk til dates, og 8 som ble spurt(hvor 5 sa ja, 2 svarte ikke etter en foreslo tid\sted), og en følte seg ganske heldig om en fikk noe som gikk forbi 'hei'. Har absolut forståelse av å få mye likes er et problem(har prøvd russisk dating side, du får en 15+ meldinger dagen som mann der, hvor 99.9% er useriøst\scam, finne den .1% er uoverkomelig), og er absolutt enig at om alle brukte dating-apps seriøst(på begge sider), så hadde ting vært bedre. Men slik det er i dag, for å få likes i det hele tat, så er man nøtt til(som man) å like alt som er, eller være gull(og se hvor mange som liker deg, som er relativt lavt hvis du ikke sprer et stort nett ved å like, for er ofte profilen din aldrig blir sett uanset). Men skal sies, det er større sansynlighet å finne den .1% om du får 15+ meldinger dagen, en om du får 1 melding om dagen(hvor den .1% ikke engang sente en melding til deg \ likte deg!). Anonymkode: e4330...65d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå