Gå til innhold

Hvorfor sveiper gutter " Ja " på alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg , i løpet av 7 døgn på tinder har over  4 tusen  trykket liker på meg. Det har jo helt av. Og alle jeg trykker liker på har allede likt meg. Men i det virkelige liv ville under halvparten av disse sett 2 ganger på meg når jeg kommer gående. det er jeg helt sikkker på. Så bør jeg regne med at over 80% av disse guttene kun har trykket liker på meg uten å se bildene mine en gang? grunnet til at jeg kunne se at det var over 4 tusen var fordi jeg kjøpte meg gold. Er det veldig mye feltrykking innpå der? 

Anonymkode: e54ff...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Falske brukere sikkert. Kanskje bots laget av Tinder selv. 

Anonymkode: 7a12b...cce

Skrevet

Det er mye mer effektivt å like alle. Gutta får vanligvis ikke så mye likes, så da kan vi heller gå igjennom de matchene vi får og velge hvem vi ønsker å ta kontakt med. 

• Liker 5
Skrevet

Hadde jeg begynt å bruke tinder hadde sikkert jeg svipa ja på alt også. Forstår det slik at for mange menn må man betale for appen slik at man kan se de få som liker deg, slik at man kan mache med de få som viser interesse. Eller svipe ja på alt slik at du ikke går glipp av muligheten til å bli kjent med de få som svipet ja på deg. Forstår det slik at som mann burde du ikke være kresen på likes viss du skal ha muligheten til å finne noen på tinder.

Anonymkode: 983ec...c8f

Skrevet

Om 1 av 1000 kvinner liker en mann er det ingen vits å sitte å vurdere før det sveipes. Hvorfor vurdere 10000 damer om kun 10 av dem sveiper han til høyre uansett? Da er det jo mye mer fornuftig å vurdere de 10 i stedet for å vurdere 10000

Anonymkode: f4603...22c

• Liker 4
Skrevet

Fordi menn er ikke så kresne og gir normale damer en sjanse!

Anonymkode: 7aaaa...ff5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi menn er ikke så kresne og gir normale damer en sjanse!

Anonymkode: 7aaaa...ff5

Menn og kvinner er like kresne. Men menn bruker appen annerledes for å slippe å betale for gold. 

Anonymkode: 96b7c...d4e

• Liker 2
Skrevet

Menn senker standarden for ligg. Kvinner hever den. 

Anonymkode: 12b36...3f9

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn senker standarden for ligg. Kvinner hever den. 

Anonymkode: 12b36...3f9

Snakk for deg selv. Har samme standard over alt. 

Skrevet

Ingen mulighet ellers! 

Anonymkode: ddf62...1e8

Skrevet
RedPimpernell skrev (45 minutter siden):

Det er mye mer effektivt å like alle. Gutta får vanligvis ikke så mye likes, så da kan vi heller gå igjennom de matchene vi får og velge hvem vi ønsker å ta kontakt med. 

Helt korrekt.

Det er mye raskere å gjøre vurderingen i etterkant.

Kjipt å gjøre en seriøs vurdering av 100 profiler når du matcher med 1. Da er det mye mer effektivt å kjøre like på alt å gjøre vurderingen etterpå.

Anonymkode: b367e...932

• Liker 3
Skrevet

Alle kvinner burde prøve å være mann på tinder for å få en vekkelse. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle kvinner burde prøve å være mann på tinder for å få en vekkelse. 

De kan jo ikke gjøre det. De hadde tatt selvmord om de hadde gjort det. Tenk at det kan gå ukesvis eller årsvis uten et eneste likerklikk? Tviler mange damer takler det. De takler ikke engang å se realiteten i øynene at attraksjonen deres minker ved økende alder og skaper et drama og komedie ref. "debatten" rundt dette.

• Liker 5
Skrevet

Menn kaster ut det største garnet som finnes, og håper flest mulig setter seg fast i det. Det spiller ingen rolle om de får en hvithai, rokke, reke, eller brennmanet i det. Også tror de at denne taktikken skal funke. Det er jo bare trist.

Hvis man er ute etter noe annet enn sex, så burde alle menn ta seg bryet med å lage seg en skikkelig profil. Bra bilder, en ærlig tekst som sier hva han er ute etter, hva han ønsker seg i livet, og hva slags damer han liker. De som ikke tar seg det bryet, er kun ute etter sex, og kan lukes ut, med mindre man er ute etter det selv.

Og argumentet om at damer ikke forstår hvor vanskelig Tinder er for menn, faller på sin egen urimelighet. De som virkelig har en god profil, vil skille seg positivt ut, men det blir nok for krevende for dem. Så da kan de sitte der og sutre over hvor kravstore damer er, som ikke velger HAN. Han som, i beste fall tok på ei rein t-skjorte, knipsa et halvskarpt bilde med caps på, eller stiller i baris. Og som kun legger inn navn og kanskje riktig alder.

Anonymkode: 31bd9...4bc

• Liker 5
Skrevet

4 000??

Jeg er gutt og har fått 3 matcher på 3 måmndter

Anonymkode: 1976f...8af

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor sveiper gutter " Ja " på alt.

1. For at de ikke gjør det. 
2. Noen gjør det fordi at de ikke får matcher ellers, eller fordi at jentene de matcher med ikke svarer de.

For eksempel.

Anonymkode: ccabc...886

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er jeg , i løpet av 7 døgn på tinder har over  4 tusen  trykket liker på meg. Det har jo helt av. Og alle jeg trykker liker på har allede likt meg. Men i det virkelige liv ville under halvparten av disse sett 2 ganger på meg når jeg kommer gående. det er jeg helt sikkker på. Så bør jeg regne med at over 80% av disse guttene kun har trykket liker på meg uten å se bildene mine en gang? grunnet til at jeg kunne se at det var over 4 tusen var fordi jeg kjøpte meg gold. Er det veldig mye feltrykking innpå der? 

For å se hvem som liker dem og for at de er ute etter ligg. Eller du er veldig pen. 

Anonymkode: 81683...9c1

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden):

De kan jo ikke gjøre det. De hadde tatt selvmord om de hadde gjort det. Tenk at det kan gå ukesvis eller årsvis uten et eneste likerklikk? Tviler mange damer takler det. De takler ikke engang å se realiteten i øynene at attraksjonen deres minker ved økende alder og skaper et drama og komedie ref. "debatten" rundt dette.

Jeg har i perioder ikke fått likes på Tinder og jeg er dame. Pleier å ha gull for å kunne se hvem som har likt meg. Jeg har enda ikke tatt selvmord på grunn av for få likes. Nå har jeg nettopp reaktivert profilen min og har i løpet av den tiden fått kanskje 300 likes og det er inkludert en helgetur til annen del av landet. 

For øvrig en utrolig nedlatende måte å skrive på, men enkelte menn liker jo å trykke "eldre" kvinner ned. 

Anonymkode: 330eb...222

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har i perioder ikke fått likes på Tinder og jeg er dame. Pleier å ha gull for å kunne se hvem som har likt meg. Jeg har enda ikke tatt selvmord på grunn av for få likes. Nå har jeg nettopp reaktivert profilen min og har i løpet av den tiden fått kanskje 300 likes og det er inkludert en helgetur til annen del av landet. 

For øvrig en utrolig nedlatende måte å skrive på, men enkelte menn liker jo å trykke "eldre" kvinner ned. 

Så du debatten? Den nedlatingen klarte disse feministene å elegant få frem selv. 

Jeg tenker også at kvinner som har blitt noen år som faktisk ser realiteten i øynene er et bedre valg for meg som mann enn de som fortsatt er panisk etter oppmerksomhet og likerklikk. 

Du hadde nok fått ennda flere likes som 25 åring. ;)

Jeg skrev også at attraksjonen synker ved og at den ikke forsvinner økende alder. ;) 

• Liker 3
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Så du debatten? Den nedlatingen klarte disse feministene å elegant få frem selv. 

Jeg tenker også at kvinner som har blitt noen år som faktisk ser realiteten i øynene er et bedre valg for meg som mann enn de som fortsatt er panisk etter oppmerksomhet og likerklikk. 

Du hadde nok fått ennda flere likes som 25 åring. ;)

Jeg skrev også at attraksjonen synker ved og at den ikke forsvinner økende alder. ;) 

Nei, jeg gidder ikke å se på den. Har lest noe av det og ser ikke hvorfor det skal få spalteplass i det hele tatt. Å se på mennesker som varer som skal deles inn i hvor mye de er verdt for en partner basert på alder og utseende er ikke noe jeg gidder å gi masse oppmerksomhet. At man er klar over at man ikke er like attraktiv som da man var 20 er ingen grunn til å se på seg selv som en vare som skal bli solgt til høystbydende. 

Ja, selvfølgelig, men det var ikke noe Tinder da jeg var 25. Heldigvis kan en si. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...