Gå til innhold

kjøkkenmaskin


Gjest Gjest_alfa-alfa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_alfa-alfa_*

skal kjøpe en kjøkkenmaskin, men vet virkelig ikke hvilke som er bra. er det noen som kan anbefale meg en. har hørt at braun k 3000 skal være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal kjøpe en kjøkkenmaskin, men vet virkelig ikke hvilke som er bra. er det noen som kan anbefale meg en. har hørt at braun k 3000 skal være bra?

Jeg har den og er superfornøyd. Bruker den masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg er også veldig fornøyd med min Braun k3000. Eneste er at den ikke takler store brøddeiger (max 2 kg mel), så hvis du trenger en maskin til det, så bør du nok se på de store Kenwood Major el.lign. Men jeg er som sagt storfornøyd med min k3000, og de har den på tilbud på Jernia til 1799 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg har også Braun k 3000 og er kjempefornøyd. Den har alt du trenger og jeg anbefaler den på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre. Skal du ha den til litt av hvert er den super.

Skal du i hovedsak bake er en kenwood major best. Får masse ekstratilbehør til den også, men det blir endel dyrere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Bosch 7200, synes den er veldig bra. Den takler store brøddeiger og er veldig lett å rengjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbud på Jernia fra og med i morgen ja!

(løp å kjøp! ;) )

K3000 er en veldig bra maskin JA.

med masse tilbehør og dill dall.. (som for folk flest egetnlig bare ligger i skuffen.. men som er veldig greie å ha)

Selv så har jeg Magimix 5100. veldig fornøyd.

ikke så bra til deiger synes jeg.. men til alt annet er dne super

skal etterhvert kjøpe meg en Kitchen AId til å bake med..så da løser det problemet seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Kenwood Major er kjempegod. Mamma har den, og det er den beste kjøkkenmaskinen jeg har prøvd. Har veldig lyst på en sånn selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lykketreff!

Tenkte jeg mot normalt fikk kikke på annonsebilaget som kom med Aftenposten idag pga denne tråden og der var jammen noe jeg har vær på utkikk etter i lang tid:

Kjøttkvern med kranskekakestjerne. Dvs, manuell kjøttkvern har jeg allerede men den beste kransekaken jeg vet om ble laget et en (nå avdød) i slekta som brukte noe tilsvarende (antagelig pølsetut) med sin kvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med min Kenwood Major.

Helt enig, bortsett fra at den bråker litt mye. Jeg baker mye brød, og da er den uansett perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...