Trolltunge Skrevet 20. november 2021 #41 Del Skrevet 20. november 2021 Hvorfor ikke bare fortelle henne hva du føler i dag? I dag er en anledning like god som noen, og bedre enn å møte opp uanmeldt på en fest, bare fordi en rival finnes der. Det er bare idiotisk. Gjør det i dag. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #42 Del Skrevet 20. november 2021 Trolltunge skrev (43 minutter siden): Hvorfor ikke bare fortelle henne hva du føler i dag? I dag er en anledning like god som noen, og bedre enn å møte opp uanmeldt på en fest, bare fordi en rival finnes der. Det er bare idiotisk. Gjør det i dag. Skal jeg sende melding eller si det ansikt til ansikt? Anonymkode: e40a1...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 20. november 2021 #43 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg skal prøve å gjøre dette kortfattet. Jeg er en mann som hele voksenlivet har studert og jobbet og ikke brukt særlig tid på romanser, kjærlighet og det å stifte familie. Forsonet meg litt etterhvert med at jeg levde og åndet for jobben min og ble ok med at jeg ikke endte opp med kone, barn og stasjonsvogn. Men så møtte jeg min nåværende samboer for 4 år siden og det sa pang ganske umiddelbart. Vi datet, sov hos hverandre og hadde det utrolig fint, uten å tenke på fremtiden og det å definere oss som noe. Men så gikk det ganske kort tid før vi ble uplanlagt gravid og jeg var veldig på i begynnelsen med å "advare" med at jobben min tok opp mye tid og at jeg umulig noensinne kunne bli en pappa som stilte opp så mye som det er forventet av en likestilt mann anno 2021. Vi pratet mye om det og hun forsikret meg mange ganger med at hun ville beholde og at hun ønsket å ta det meste av ansvaret, mot at jeg naturligvis kunne stille opp det jeg kunne. For selv om jeg hadde mye på gang karrieremessig var jeg jo veldig nysgjerrig og spent på hva som kunne vente mtp graviditeten og vi bestemte oss også for å flytte sammen og prøve oss som kjærester samtidig som vi var vordende foreldre. Vi hadde ikke definert oss som kjærester før det. Den tiden har gått veldig greit for mitt vedkommende fordi jeg ser nå at hun har strukket seg langt for at jeg kan få fortsette livsstilen min som vanlig, og samtidig lagt til rette for at sjarmøretappene jeg har tatt med barnet vårt har fått meg til å føle meg som en flink pappa selv om det virkelig bare skulle mangle. For selv om hun skrev under på at jeg alltid vil ha jobben som en livsstil så er det ikke mulig å se det hele for seg på det stadiet, men hun har strukket seg maksimalt for at hun skal ha kredit for å stå ved det hun lovte, samtidig som jeg skal komme ut av det på denne måten, men det har jo gått ut over hennes fritid, våre foreldres fritid(som har stilt opp som barnevakt) og mine følelser kanskje. For selv om vi har fått til den perfekt flyt i forholdet og foreldrehverdagen så mistet jeg en periode litt følelser. Barnet vårt på 3 år er naturligvis den store øyenstenen vår, og en ny verden har, som jeg trodde og håpet, åpnet seg. Også har ting på en eller annen måte det siste året gjort at jeg kjenner på den sterke betattheten som jeg første kjente da vi møttes. Jeg vet ikke om det er fordi hun har blitt mer involvert i lederansvar på sin jobb(etter barnet begynte fulltid i barnehage og jeg kunne ha hjemmekontor i litt større grad ifm covid har det kunnet la seg gjøre) og det at hun har blitt mer borte og "utilgjengelig" enn før(ikke utilgjengelig men dere skjønner sikkert hva jeg mener) eller bare det at jeg har fått et nytt syn på livet. For det er ikke så lenge siden barnet vårt ble akutt og ganske livstruende syk og vi fikk en helt uforstyrret tid sammen vi tre og virkelig fikk pratet ut. Barnet vårt ble heldigvis rammet av noe som kan kureres enkelt så lenge man får rask helsehjelp og er helt frisk nå. MEN. Så egentlig til poenget. Så fikk jeg vite at hun ikke har registrert at jeg er mer betatt og tror at jeg er litt mer avstumpet. Og i sommer møtte hun en mannlig bekjent av venninnen sin bror. Han er visst en type som falt fort for henne(aner ikke hvilke signaler hun har sendt ut men hun er generelt ganske rolig i fremtreden, ikke noe spesielt flørtete) og som søker henne opp på diverse profiler og some. Han er en helt annen type enn meg. I følge en kompis av meg som også kjenner venninnen hennes sin bror er han ganske kresen og veldig "målrettet" når han møter kvinner han virkelig liker. Nå viser det seg at han skal på samme julefest som min samboer fordi deres felles bekjente skal dit. Jeg ble også invitert men hadde takket nei fordi jeg og mini skulle på helgetur sammen. Da visste jeg ikke at han skulle dit. Nå vurderer jeg å la mini dra til mine foreldre og så dukke overraskende opp på julefesten og fortelle samboer hva jeg faktisk føler for henne. I følge venninnen hennes er hun ikke interessert i denne fyren. Og søsteren hennes sier at jeg er den store kjærligheten hennes selv om hun synes vi ikke er noen perfekt match. Så nå lurer jeg på om det er innafor om jeg dukker opp uanmeldt med kjærlighetserklæringer? Ikke noe cheesy greier men noe rett frem og ærlig? Anonymkode: e40a1...378 Er du gal?..🙈😬...Da mister du henne for godt! Ring henne i kveld og gjør dealen før den julefesten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #44 Del Skrevet 20. november 2021 Hvorfor vente til helga det er fest med å si noe tenker jeg, hvorfor ikke gjøre det nå?? Det er lørdag, i morgen søndag -du kan jo bestille bord et sted til i morgen ettermiddag og ta en hyggelig romantisk middag sammen f.eks? Anonymkode: 09928...6e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. november 2021 #45 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Møter jeg opp med blomster eller blir det kleint? Anonymkode: e40a1...378 NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI OG NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du møter ikke opp på julefesten med hverken blomster eller ikke blomster. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #46 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Honey Dew skrev (1 time siden): NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI OG NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du møter ikke opp på julefesten med hverken blomster eller ikke blomster. Kanskje like greit å bare si : ja , møt opp med blomster , kjærlighetserklæringer via megafon etc . Så får han drite seg ut helt på egenhånd . Lykke til. Ps , husk å få filmet og dokumentert Endret 20. november 2021 av NiceOrNothing 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. november 2021 #47 Del Skrevet 20. november 2021 NiceOrNothing skrev (27 minutter siden): Kanskje like greit å bare si : ja , møt opp med blomster , kjærlighetserklæringer via megafon etc . Så får han drite seg ut helt på egenhånd . Lykke til. Da kommer hun garantert til å løpe fra han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #48 Del Skrevet 20. november 2021 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Da kommer hun garantert til å løpe fra han. Kanskje like greit tenker jeg . Hun fortjener noe bedre enn en som sitter å planlegge å crasje julebordet hennes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 20. november 2021 #49 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så alt er på dine premisser i hverdagen, hun ofrer "alt" for at DU skal få den aller beste og ENKLESTE familieopplevelsen pluss være storkar på jobb og bortebane. Nå som du opplever at noen andre kanskje viser henne oppmerksomhet har du "sett lyset" (du føler deg truet og innser at måten du har behandlet henne på gjør det mer sannsynlig at hun skal gi litt f i deg og være utro eller forlate deg). Og da skal du nok en gang sette dine behov først og crashe julefesten fordi du føler at du MÅ fortelle om følelsene dine, akkurat der. I samme slengen dumper du barnet hos besteforeldre og frarøver ham den planen dere hadde. Deg deg deg. Du kan fint fortelle henne dette før hun drar på julefesten i stedet for å gjøre hennes greie til å sette deg selv i fokus 🙄 Anonymkode: 5762d...129 Enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #50 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg kjenner en mann som deg TS. Som har hatt ei dame som har tatt seg av barna, mens han kunne jobbe og leve livet sitt. Dama hans dro etter 12 år da hun endelig forstod at hun kunne få noe bedre. Det fikk hun også 💞 At du nå plutselig skal love tro og ære er det kun pga at en annen er inne i bildet. Altså hadde ikke denne mannen dukket opp ville du ikke gjort noe for å bedre situasjonen. Altså det her går kun på din egen stolthet og at du skal markere territoriumet ditt 😆 La dama få gå. Så hun kan få en mann hun fortjener. Du er toppen av egoisme. Anonymkode: e339c...5d6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #51 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner en mann som deg TS. Som har hatt ei dame som har tatt seg av barna, mens han kunne jobbe og leve livet sitt. Dama hans dro etter 12 år da hun endelig forstod at hun kunne få noe bedre. Det fikk hun også 💞 At du nå plutselig skal love tro og ære er det kun pga at en annen er inne i bildet. Altså hadde ikke denne mannen dukket opp ville du ikke gjort noe for å bedre situasjonen. Altså det her går kun på din egen stolthet og at du skal markere territoriumet ditt 😆 La dama få gå. Så hun kan få en mann hun fortjener. Du er toppen av egoisme. Anonymkode: e339c...5d6 Nei 😃😃 Anonymkode: e40a1...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #52 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner en mann som deg TS. Som har hatt ei dame som har tatt seg av barna, mens han kunne jobbe og leve livet sitt. Dama hans dro etter 12 år da hun endelig forstod at hun kunne få noe bedre. Det fikk hun også 💞 At du nå plutselig skal love tro og ære er det kun pga at en annen er inne i bildet. Altså hadde ikke denne mannen dukket opp ville du ikke gjort noe for å bedre situasjonen. Altså det her går kun på din egen stolthet og at du skal markere territoriumet ditt 😆 La dama få gå. Så hun kan få en mann hun fortjener. Du er toppen av egoisme. Anonymkode: e339c...5d6 Dette 👆👆👆 har vært gjennom dette selv og , å når jeg fikk NOK , så hjalp ikke alskens kjærlighetserklæringer å merkelige opptrinn / scener . Det bekreftet bare at han var det jeg allerede hadde funnet ut : lost case . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 20. november 2021 #53 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Jeg måtte faktisk fjerne alt jeg skrev , for å skrive på nytt - siden jeg begynte å lese alle de andre kommentarene. Hvis ikke dette er en trolle-tråd så vet ikke jeg... Endret 20. november 2021 av Rosatoast 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2021 #54 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er sant. Skal dra på turen. Også kan jeg snappe masse koselige snapper av barnet under festen? 😃 Anonymkode: e40a1...378 tror du skal fokusere mest på barnet jeg istedet for å ha nesa i mobilen hele turen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #55 Del Skrevet 21. november 2021 On 11/19/2021 at 9:47 PM, AnonymBruker said: Øhhh kjærlighetserklæringer hjelper ikke uansett. Bli en bedre far og partner fast i hverdagen din du, ellers får hun nok før eller senere. Anonymkode: acf7e...504 det er han allerede og mange andre menn på planeten, likevell er kvinner utro , utro og atter utro mot far til sine barn Anonymkode: 894aa...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 25. november 2021 #56 Del Skrevet 25. november 2021 Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep og avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. november 2021 #57 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 4.33): det er han allerede og mange andre menn på planeten, likevell er kvinner utro , utro og atter utro mot far til sine barn Anonymkode: 894aa...900 for ingen menn er utro mot mor til sine barn liksom? detcer flest menn som er utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå