AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #41 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 18.52): Har barn med Autisme, og er sykemeldt ifra jobb, barnet har bokstaveligtalt ikke sovet sammenhengende de siste 10 mnd. Er helt utslitt og har nå vært 100% sykemeldt den siste tiden( (var redusert sykemeldt før). Jeg sover når barnet dra på skolen og våkner før jeg må hente barnet igjen, føler jeg har mistet livet mitt rett og slett. En våken natt kan vare alt fra 00 til 06 eller 23-05 feks, er vi super heldige kan barnet sove igjennom kansje 1 natt i uken fra 20-04 og det er luksus i mine øyne. Medesiner er utprøvd, og det er helt tilfeldig om barnet sover igjennom. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget men er det noen andre i min situasjon? Vist ja hva gjør dere? Hva blir veien videre for meg? Dere som har barn med alvorlige søvnproblemer hvordan får dere hverdagen til å fungere? og hva skjer når sykepengeperioden går over, det gjør den til neste år for min del, har et sterkt ønske om å jobbe igjen og å ha normal døgnrytme igjen, lengter etter mitt sosiale liv. Anonymkode: 4209a...c4f Du kan søke pleiepenger fra hele eller deler av stillingen din på ubestemt tid når barnet holder deg våken på natten slik. Dette her kan du få veiledning av løvemammaene med men da må du melde dere inn som medlem og de kan hjelpe med det meste både hjelpestønad og alt. Når man har barn som er våken det meste av nettene pga medisinske diagnoser eller andre årsaker til at ting avviker fra normalen så kan man faktisk få en kompensasjon for å få lønnet fri men OBS da skal man ikke søke permisjon fra stillingen for da har man ingen stilling å få kompensasjon fra. Meld deg inn på facebook i gruppene Foreldre til barn med spesielle behov , Foreldre til autistiske barn i Norge og Foreldre til barn med spesielle behov Anonymkode: 7e804...ae1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå