AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #41 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det er din penis siden du vet de eksagte målene på den? Anonymkode: ae022...7ad Nei, bare gjetning. Min er omtrent like lang, men tynnere. Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #42 Del Skrevet 19. november 2021 Den så større ut en de fleste jeg har vært borti. Skulle nok gått greit Anonymkode: 0f248...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #43 Del Skrevet 19. november 2021 Den var fin, men omskåret. Det trekker veldig ned. Anonymkode: 9da94...a1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #44 Del Skrevet 19. november 2021 Mysticgirl skrev (50 minutter siden): Den er både for lang og tykk for min del, men fin å se på er den ❤️ Hvilken str foretrekker du? 😄 Anonymkode: 1266f...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #45 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Altså, når kvinner kommer bemerkninger om hvordan de opplever ulike størrelser av peniser, så er jo det som et objekt i vagina. Og de har skildret ganske godt hvorfor større er bedre. De som prøver å si noe annet prøver bare å skåne menn av en eller annen syk grunn. Anonymkode: 85356...90d Synd du ikke klarer å fatte det! Jeg er åpen om at penis størrelse har mye å si for hvordan penis oppleves i vagina og sier ikke noe for å skåne menn. Penis størrelse er som sagt avgjørende for meg om jeg får vaginal orgasme, g punkt eller a punkts orgasme og om jeg squirter eller ikke. Derimot syns jeg det er viktig at alle menn, også de med stor penis forstår at det er mange fler faktorer enn kun størrelsen som har noe å si. Som hvordan man bruker den og hvor tilknyttet man er personen penisen sitter på, og hvor kåt man er akuratt da. Er man skamkåt så kan selv en tynn finger gi orgasme penetrering, er man ikke særlig kåt så hjelper det ikke at pikken er av solid størrelse. Det hjelper heller ikke at pikken er av solid størrelse om mannen bare jukker på som en tulling ut og inn, uten å bruke hofterotasjon eller uten å stimulere andre erogene soner på kvinnekroppen. Det virker som du og en del andre menn tror penis er verdens sentrum og at alt som skal til er en (stor) penis men det er det ikke. Så unik er ikke pikken deres, beklager å måtte skuffe deg. Anonymkode: ae022...7ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #46 Del Skrevet 19. november 2021 Likte den siden.. Men litt frustrert nå 😐 Anonymkode: 4822a...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #47 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den så større ut en de fleste jeg har vært borti. Anonymkode: 0f248...e6d Kjipt.. Anonymkode: ae022...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #48 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg leste peis 🙈 Anonymkode: ace71...c8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina666 Skrevet 19. november 2021 #49 Del Skrevet 19. november 2021 Ser perfekt ut🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #50 Del Skrevet 19. november 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager, jeg var for generaliserende. En blir jo helt penistråd-skadet av å ha bruker her på KG. Det er jo 2978378437593 ulike penistråder, så en tror jo til slutt at det finnes et overtall med menn som er i overkant opptatt av størrelsen på penisen sin. Faktum er vel heller at 99% av dem har bruker her inne, og bruker store deler av tiden sin på å poste penistråder. Men, bare se hvor glad TS blir hver gang et anonymt menneske bekrefter at han har stor penis! For en lykke Anonymkode: 2bc17...6ff Takk for det, og jeg må si jeg forstår godt at det blir sånn. Jeg bare blir så ufattelig flau på vegne av mitt kjønn når jeg leser på dette underforumet, selv om det og er på sin måte generaliserende. Det er uheldigvis ikke mange måter å unngå det på, ser det ut til, men de kan i det minste få høre at det finnes menn som faktisk ikke er så usikre, eller barnslige, at de(vi) må lage tråder som det her. Anonymkode: 5123e...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #51 Del Skrevet 19. november 2021 Du sier den er nesten ubrukt, da bør du la den forbli nesten ubrukt, for alt som musa gnager på blir mindre. Anonymkode: 95fdb...7dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #52 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk for det, og jeg må si jeg forstår godt at det blir sånn. Jeg bare blir så ufattelig flau på vegne av mitt kjønn når jeg leser på dette underforumet, selv om det og er på sin måte generaliserende. Det er uheldigvis ikke mange måter å unngå det på, ser det ut til, men de kan i det minste få høre at det finnes menn som faktisk ikke er så usikre, eller barnslige, at de(vi) må lage tråder som det her. Anonymkode: 5123e...ddd Flau på vegne av eget kjønn, over et problem du mest sannsynlig ikke har. Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #53 Del Skrevet 19. november 2021 Er denne penisen innafor hva? Anonymkode: d828a...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #54 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Synd du ikke klarer å fatte det! Jeg er åpen om at penis størrelse har mye å si for hvordan penis oppleves i vagina og sier ikke noe for å skåne menn. Penis størrelse er som sagt avgjørende for meg om jeg får vaginal orgasme, g punkt eller a punkts orgasme og om jeg squirter eller ikke. Derimot syns jeg det er viktig at alle menn, også de med stor penis forstår at det er mange fler faktorer enn kun størrelsen som har noe å si. Som hvordan man bruker den og hvor tilknyttet man er personen penisen sitter på, og hvor kåt man er akuratt da. Er man skamkåt så kan selv en tynn finger gi orgasme penetrering, er man ikke særlig kåt så hjelper det ikke at pikken er av solid størrelse. Det hjelper heller ikke at pikken er av solid størrelse om mannen bare jukker på som en tulling ut og inn, uten å bruke hofterotasjon eller uten å stimulere andre erogene soner på kvinnekroppen. Det virker som du og en del andre menn tror penis er verdens sentrum og at alt som skal til er en (stor) penis men det er det ikke. Så unik er ikke pikken deres, beklager å måtte skuffe deg. Anonymkode: ae022...7ad Når du vet at dama du er med egentlig tenker "hadde ikke gjort noe om den var litt større" så er det ganske turn-off. Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 19. november 2021 #55 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når du vet at dama du er med egentlig tenker "hadde ikke gjort noe om den var litt større" så er det ganske turn-off. Anonymkode: 85356...90d Har dama sagt at hun tenker dette? For de alle fleste kvinner gjør ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. november 2021 #56 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, når kvinner kommer bemerkninger om hvordan de opplever ulike størrelser av peniser, så er jo det som et objekt i vagina. Og de har skildret ganske godt hvorfor større er bedre. De som prøver å si noe annet prøver bare å skåne menn av en eller annen syk grunn. Anonymkode: 85356...90d Du glemmer en vesentlig «bortforklaring»: livmorhalsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #57 Del Skrevet 19. november 2021 Må man ha appen for å se bildet? Anonymkode: 231bb...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #58 Del Skrevet 19. november 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Har dama sagt at hun tenker dette? For de alle fleste kvinner gjør ikke det. For dere damer vil være ærlig mot fyren dere liker hva slags dom dere har gitt kuken hans? Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #59 Del Skrevet 19. november 2021 Fløff skrev (1 time siden): Du glemmer en vesentlig «bortforklaring»: livmorhalsen. Ja, komisk. Som at det ikke går an å justere hvor dypt man støter.. 😄 Anonymkode: 85356...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 19. november 2021 #60 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For dere damer vil være ærlig mot fyren dere liker hva slags dom dere har gitt kuken hans? Anonymkode: 85356...90d Ja, jeg ser ikke problemet med det?. Husk, de fleste bryr seg ikke om størrelsen. Mange får vondt, om den er for stor for henne. Siden kvinner er like forskjellige, som menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå