Gå til innhold

Er denne penisen innafor? Eller for stor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja fin størrelse. Min perfekte penis noen cm lenger, og har tykkelsen du har midt på, helt ut til hodet, men jeg hadde ikke klagd om typen min hadde den pikken der heller :) uansett er det ikke cm til og fra som betyr aller mest men hvordan man bruker den og ikke minst hvordan man tilfredsstiller og kjærtegner på andre måter enn med pikken! 

Anonymkode: ae022...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja fin størrelse. Min perfekte penis noen cm lenger, og har tykkelsen du har midt på, helt ut til hodet, men jeg hadde ikke klagd om typen min hadde den pikken der heller :) uansett er det ikke cm til og fra som betyr aller mest men hvordan man bruker den og ikke minst hvordan man tilfredsstiller og kjærtegner på andre måter enn med pikken! 

Så du liker peniser over 20 cm? Og som er over 16 cm i omkrets?

Anonymkode: f1e06...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen er nok heller at menn er så utrolig opptatt av penisen sin, at de trenger svar fra vilt fremmede på internettet om størrelsen på utstyret deres. Hvilken rolle spiller det hva jeg, eller 17348594 andre AB mener om penisen din? 

Anonymkode: 2bc17...6ff

Jeg må virkelig rette opp i dette, for greia er at enkelte menn er så utrolig opptatt av penisen sin, at de må ty til nettet for å få bekreftelser fra random folk på nett.

De fleste av oss er langt, langt mer selvsikre, og voksne, enn som så.

Anonymkode: 5123e...ddd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi når det kommer til sex for men så er fitte fitte, digg uansett. Fitta differensieres ikke på samme måte som kuken gjør for kvinner. For kvinner har størrelsen på kuken faktisk en funksjon utifra hvor deilig det er, hvor større er bedre.

Anonymkode: 85356...90d

Da har du ikke ligget med mange hvis det er meningen din. 

Hvor mange forhold tror du holder  kun pga av kvinnens vagina eller mannens penis?

Anonymkode: 2f1d5...568

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi når det kommer til sex for men så er fitte fitte, digg uansett. Fitta differensieres ikke på samme måte som kuken gjør for kvinner. For kvinner har størrelsen på kuken faktisk en funksjon utifra hvor deilig det er, hvor større er bedre.

Helt feil. Nå generaliserer du ut fra eget ståsted om egen størrelse på din egen...  Hvis du faktisk gidder å lese kommentarene fra damer her så er størrelse irrelevant i 99% av tilfellene. Det som er viktig er han som eier den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så du liker peniser over 20 cm? Og som er over 16 cm i omkrets?

Anonymkode: f1e06...83f

Nei hvor har du det fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en viss sannhet i dette. Penis størrelsen er ikke alt i et forhold men har en del å si for hvordan penetreringen oppleves og nytes av kvinnen. Om den er tykk nok til å stimulere G punktet ved vanlig penetrering i de fleste stillinger og om den er lang nok til å stimulere A punktet. 

Men kvinner kan også stimuleres på klitoris og for noen så holder det. Personlig kunne jeg ikke vært i langvarig forhold med kun klitoris orgasme, jeg elsker vaginal orgasme og squirting og her har størrelsen på penis nesten alt å si. 

Mens menn får orgasme av stimulering av penisen på en måte som skjer av å ha et etui rundt seg så de får nytelse uansett av normale vaginaer i alle størrelser. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg liker store. Og den vil jeg kategorisere som stor. 

Anonymkode: fca97...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da har du ikke ligget med mange hvis det er meningen din. 

Hvor mange forhold tror du holder  kun pga av kvinnens vagina eller mannens penis?

Anonymkode: 2f1d5...568

Stråmann. Selvfølgelig er det mer til et parforhold enn bare sex...

Men når temaet penisstørrelse diskuteres, er det penisen som et objekt. Og som et objekt bedømmer de FLESTE kvinner de større til å stimulere til mer nytelse, sånn rent objektivt. Det som er morsomt er at når kvinner prøver å motargumentere dette så argumenteres det heller for at det er andre viktigere egenskaper ved sex, enn at feks min påstand er usann. Det beviser egentlig bare det mange usikre, dårligere utstyrte menn frykter. Sannheten gjør vondt i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg må innrømme at jeg liker store. Og den vil jeg kategorisere som stor. 

Virkelig? Syns den ser normal ut. Kanskje 14-15 cm. I øverste sjiktet av det som er innefor gjennomsnittet 

Stor vil jeg ikke definere det som før det blir 18-20+++ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stråmann. Selvfølgelig er det mer til et parforhold enn bare sex...

Men når temaet penisstørrelse diskuteres, er det penisen som et objekt. Og som et objekt bedømmer de FLESTE kvinner de større til å stimulere til mer nytelse, sånn rent objektivt. Det som er morsomt er at når kvinner prøver å motargumentere dette så argumenteres det heller for at det er andre viktigere egenskaper ved sex, enn at feks min påstand er usann. Det beviser egentlig bare det mange usikre, dårligere utstyrte menn frykter. Sannheten gjør vondt i blant.

Men penisen blir aldri et separat objekt. Den sitter alltid på en eier og hvordan denne eieren bruker den har også mye å si for hvordan den subjektive opplevelsen av det å ha penisen inni seg er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig? Syns den ser normal ut. Kanskje 14-15 cm. I øverste sjiktet av det som er innefor gjennomsnittet 

17 cm lang, 13-14 cm omkrets en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, du. Den er ikke gjennomsnittlig. Den er ikke sjokkerende stor, men garantert over eller rundt 20 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg må virkelig rette opp i dette, for greia er at enkelte menn er så utrolig opptatt av penisen sin, at de må ty til nettet for å få bekreftelser fra random folk på nett.

De fleste av oss er langt, langt mer selvsikre, og voksne, enn som så.

Anonymkode: 5123e...ddd

Beklager, jeg var for generaliserende. En blir jo helt penistråd-skadet av å ha bruker her på KG. Det er jo 2978378437593 ulike penistråder, så en tror jo til slutt at det finnes et overtall med menn som er i overkant opptatt av størrelsen på penisen sin. Faktum er vel heller at 99% av dem har bruker her inne, og bruker store deler av tiden sin på å poste penistråder.

Men, bare se hvor glad TS blir hver gang et anonymt menneske bekrefter at han har stor penis! For en lykke :hjerte: 

Anonymkode: 2bc17...6ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsettelse til kommentar over: til og med følelser og hvor forelsket man er i personen har noe å si for hvor godt penisen nytes. Så en penis kan aldri være kun en penis i debatter om størrelse og hva som er best 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 cm lang, 13-14 cm omkrets en plass.

Så det er din penis siden du vet de eksagte målene på den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, du. Den er ikke gjennomsnittlig. Den er ikke sjokkerende stor, men garantert over eller rundt 20 cm. 

Nei hvertfall ikke! Den ser helt lik ut som min 16cm dildo:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men penisen blir aldri et separat objekt. Den sitter alltid på en eier og hvordan denne eieren bruker den har også mye å si for hvordan den subjektive opplevelsen av det å ha penisen inni seg er. 

Altså, når kvinner kommer bemerkninger om hvordan de opplever ulike størrelser av peniser, så er jo det som et objekt i vagina. Og de har skildret ganske godt hvorfor større er bedre. De som prøver å si noe annet prøver bare å skåne menn av en eller annen syk grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...