Gjest fast bruker - ii Skrevet 8. oktober 2005 #1 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det skjer jo ingenting i livet mitt på kjærlighetsfronten, så jeg får ta tak i tingene selv. Men hvor bør man prøve seg på nettet? Hvor finnes det voksne mennesker om ser interessert i å treffe andre voksne mennesker av motsatt kjønn? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 9. oktober 2005 #2 Del Skrevet 9. oktober 2005 blink og spraydate er to store som er gratis ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tussi! Skrevet 9. oktober 2005 #3 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det gjør du rett i! Jeg har vært singel i flere år, er utrolig vanskelig å treffe folk på den "vanlige måten" synes jeg. Spesielt når man har barn og full jobb, får liksom ikke så mye fritid til å bruke på sjekking da:) Etter å ha hatt jeg hatt profiler på både blink og spraydate i noen måneder, har jeg truffet en fantastisk mann! Han bor riktignok i en annen del av landet, og jeg chattet egentlig med ham bare for gøy pga av avstanden. Men vi måtte bare møtes, og nå er han på vei hit med hele flyttekalaset;) Jippi! Jeg vil anbefale både spray og blink, men skaff deg MSN, er lettere å bli kjent med folk da. Bare vær så ærlig som mulig, og sett gjerne inn et bilde, da får du flest svar. Hvis du ikke vil bruke bilde i profilen, kan det være lurt å nevne i teksen at du deler bilde senere eller noe sånt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fast bruker - ii Skrevet 9. oktober 2005 #4 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tussi - jeg har msn, men der har jeg bare kontakter som jeg kjenner i virkeligheten. Hvordan blir man kjent med andre via msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #5 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har truffet verdens flotteste mann på spraydate!! Hvor ellers er det gode muligheter for og treffe noen? På byn har jeg ikke vanskelig for å treffe kjekke gutter men det er aldri full klaff...' Nett dating er ikke lenger tabu!!!! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. oktober 2005 #6 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg traff "min" på Finnenvenn, men det var et lykketreff - jeg vil ikke anbefale det nettstedet egentlig. Veldig mye rare henvendelser egentlig. Men blink er et hyggelig nettsted. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 9. oktober 2005 #7 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei! Styr unna spray, der er mest lugubre sex fikserte griser:-) Møteplassen og Nettvenn er bra, Finnenvenn er ikke så værst den heller. Lykke til Det skjer jo ingenting i livet mitt på kjærlighetsfronten, så jeg får ta tak i tingene selv. Men hvor bør man prøve seg på nettet? Hvor finnes det voksne mennesker om ser interessert i å treffe andre voksne mennesker av motsatt kjønn? Noen tips? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #8 Del Skrevet 9. oktober 2005 det var jeg som skrev at jeg traff min på spray.... sant nok,styr unna! jeg har nok hatt flax for det er mangen vemmelige! Men jeg fant da min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #9 Del Skrevet 10. oktober 2005 traff min på match! verd pengene for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #10 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det skjer jo ingenting i livet mitt på kjærlighetsfronten, så jeg får ta tak i tingene selv. Men hvor bør man prøve seg på nettet? Hvor finnes det voksne mennesker om ser interessert i å treffe andre voksne mennesker av motsatt kjønn? Noen tips? ← Mitt eneste tips er: Ikke tro at dette blir løsningen. Hvis du har veldig lett for å falle for folk, eller bli betatt, så kan det vel gå greit, men ellers kan det være litt frustrerende når du har prøvd ut nettdating også, og ikke engang DET hjelper! Det er mange som virker OK og normale på nettet, og så møter du dem og så ligner de ikke I DET HELE TATT på bildet, og har ikke de samme interessene som du likevel (de har bare jattet med på e-postene), og så har de bestemt seg for at dere er et par allerede ved første møte. (Jeg skjønner ikke hvorfor de skal legge ut bilder som lyver. De få gangene jeg har lagt ut bilde tar jeg et mellombra et, slik at de kan bli positivt overrasket hvis de møter meg i RL..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 11. oktober 2005 #11 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mitt eneste tips er: Ikke tro at dette blir løsningen. Hvis du har veldig lett for å falle for folk, eller bli betatt, så kan det vel gå greit, men ellers kan det være litt frustrerende når du har prøvd ut nettdating også, og ikke engang DET hjelper! Det er mange som virker OK og normale på nettet, og så møter du dem og så ligner de ikke I DET HELE TATT på bildet, og har ikke de samme interessene som du likevel (de har bare jattet med på e-postene), og så har de bestemt seg for at dere er et par allerede ved første møte. (Jeg skjønner ikke hvorfor de skal legge ut bilder som lyver. De få gangene jeg har lagt ut bilde tar jeg et mellombra et, slik at de kan bli positivt overrasket hvis de møter meg i RL..... ) ← Dette er ikke min erfaring i det hele tatt! Jeg har bare møtt én som hadde fikset på bildet sitt, og han innrømmet det da vi møttes. Men det er med nettdating som med det virkelige liv, du møter mange hyggelige mennesker, men veldig få av dem er 'den eneste ene'. Jeg kjenner forøvrig flere som har møtt sin samboer via nettdating Som deg, soleil~noir, har jeg lagt ut et mellombra bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. oktober 2005 #12 Del Skrevet 12. oktober 2005 Blink, men vær kritisk uansett hvilket nettsamfunn du velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå