AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Del Skrevet 19. november 2021 Etter 2 SA på 13 mnd har jeg nesten gitt opp. Det tok nøyaktig 1 år og bli gravid etter SA nr 1, og er allerede på PP 3 etter SA nr 2. Jeg blir 39 om få måneder, så føler tiden renner ut forferdelig fort.. Utredning er det dårlig med. Bakerst i køen offentlig, og ingenting å gjøre privat. Alt ser fint ut. Mannen har også testet sperm, som igjen da er bra. Han har et 18 år gammelt barn fra før, jeg har ingen.. Har en skamdyr gynekolog/utredningtime (?) neste uke, så får se om det kommer noe ut av den. Ser ut som det skalgå litt tid før jeg er gravid igjen nå, og det bekymrer meg stort.. og gir meg tanker som at det er gamle egg og 3 % sjanse for at jeg i det hele tatt blir gravid igjen.. og i så tilfelle, så blir det vel SA igjen, for jeg fortjener visst ikke barn.. Og så er jeg veldig veldig redd for nye SA. Gjorde så vondt sist at jeg pakket sykehus-bagen. Jeg blir så redd også, og det er så forferdelig trist... har mistet håp, og er motløs fra før, men tar visst fortsatt eggløsningstester, så noe håp må jeg vel ha innerst inne. Råd? ♡ Anonymkode: a91b9...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Del Skrevet 19. november 2021 Ingen råd dessverre, men jeg vil gjerne sende deg en god bamseklem. Anonymkode: e4b01...26f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. november 2021 #3 Del Skrevet 19. november 2021 Hold ut Det er forferdelig tungt å stå i det, men forhåpentligvis vil du bli belønnet til slutt. Jeg ble også ganske motløs etter tre aborter på 14 måneder, men så testet jeg positivt for fjerde gang på den tiden og den spiren holdt. Ettersom det tilsynelatende ikke er noe galt med dere så er nok SA'ene bare uflaks, og det er absolutt mulig at du vil bli gravid igjen snart og at det vil holde da. Ettersom dere har prøvd over året (samt din alder) så har du rett på å bli henvist av din fastlege. Og du kan velge og bli henvist privat. Det gjorde jeg, og hadde min oppfølging via Medicus. Betalte aldri noe mer enn egenandel på timene der. I tillegg til medisiner da, fikk letrozol og ovitrelle for å booste eggløsning for større sjanser. Jeg hadde forsøkt alt dette om jeg var deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå