Hoppoghei Skrevet 19. november 2021 #1 Del Skrevet 19. november 2021 Tenkte bare jeg ville lage et innlegg om dette, da jeg føler jeg har «googlet meg i hjel» om temaet, uten å finne så veldig mye konkret om nettopp min problemstilling. Det har seg nettopp slik at jeg har opplevd 5 kjemiske graviditeter og påfølgende aborter på rad. Altså blitt befruktet/gravid hver måned på rad. Fikk svake positive tester, noen ganger sterkere enn andre, for så å få blendatest, og 2 dager forsinket mens. Etter 5. gang gikk vi til legen og sjekket oss, og alt så bra ut hos både meg og han. Fikk bare diagnosen «habituell abort», og at muligens kroppen min ikke var så kritisk til hva den «tok til seg», og at det kjapt etterpå kanskje viste seg å ikke være levedyktig likevel. Ble egentlig litt skuffet av dette svaret, da jeg tenkte at nooooe må jo være galt, og at det skulle finnes en quickfix. Det føles liksom litt meningsløs å gjøre det samme måned for måned og forvente ulikt resultat. Men NÅ; 6.gangen satt det. Eller, ihvertfall foreløpig. Uke 7 passeres straks😊 Ville bare skrive dette innlegget, da jeg hadde blitt beroliget/glad/lettet over å lese om andre i samme situasjon, hvor resultatet ble som ønsket til slutt:-) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Del Skrevet 19. november 2021 Gratulerer 💕 og takk for at du deler håp 🎈 Anonymkode: 1b05c...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppoghei Skrevet 19. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer 💕 og takk for at du deler håp 🎈 Anonymkode: 1b05c...bcc Tusen takk:-) Veldig glad! Kan jo fortsatt gå galt, men et ihvertfall over ei stor kneik og det som var problemet vårt, og føler vi stiller på lik linje med alle andre i uke 7 nå. Kan også legge til at jeg hadde myyye mer gravid-symptomer da det gikk galt, enn nå. Murringene var helt ekstreme, og var mye trøttere/slappere. Mistenker det var fordi embryoet prøvde og prøvde hardt å feste seg skikkelig. Har fått fundert på mange teorier underveis ihvertfall, mulig at alt bare er tilfeldig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Del Skrevet 19. november 2021 8 hours ago, Hoppoghei said: Tusen takk:-) Veldig glad! Kan jo fortsatt gå galt, men et ihvertfall over ei stor kneik og det som var problemet vårt, og føler vi stiller på lik linje med alle andre i uke 7 nå. Kan også legge til at jeg hadde myyye mer gravid-symptomer da det gikk galt, enn nå. Murringene var helt ekstreme, og var mye trøttere/slappere. Mistenker det var fordi embryoet prøvde og prøvde hardt å feste seg skikkelig. Har fått fundert på mange teorier underveis ihvertfall, mulig at alt bare er tilfeldig:-) Åh, det er interessant! Håper uansett på et fint svangerskap videre for deg 🎈 masse masse øykke til Anonymkode: 1b05c...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Del Skrevet 19. november 2021 Hoppoghei skrev (9 timer siden): Tusen takk:-) Veldig glad! Kan jo fortsatt gå galt, men et ihvertfall over ei stor kneik og det som var problemet vårt, og føler vi stiller på lik linje med alle andre i uke 7 nå. Kan også legge til at jeg hadde myyye mer gravid-symptomer da det gikk galt, enn nå. Murringene var helt ekstreme, og var mye trøttere/slappere. Mistenker det var fordi embryoet prøvde og prøvde hardt å feste seg skikkelig. Har fått fundert på mange teorier underveis ihvertfall, mulig at alt bare er tilfeldig:-) Gratulerer! Og veldig godt å høre, vi har hatt 3 kjemiske på rad nå, så får vi se denne måneden... Jeg også hadde mer murringer på de kjemiske enn i starten med eldste, jeg har tenkt det skyldes at livmoren gjør sammentrekninger for å støte ut. Anonymkode: aea30...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppoghei Skrevet 19. november 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer! Og veldig godt å høre, vi har hatt 3 kjemiske på rad nå, så får vi se denne måneden... Jeg også hadde mer murringer på de kjemiske enn i starten med eldste, jeg har tenkt det skyldes at livmoren gjør sammentrekninger for å støte ut. Anonymkode: aea30...1ba Enig i den teorien! Og kjedelig med 3 kjemiske.. Det som er trøsten er iallefall at du klarer å bli gravid, men skjønner godt at det er en tålmodighetsprøve.. Krysser fingrene for deg - masse lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Del Skrevet 21. november 2021 Hoppoghei skrev (På 19.11.2021 den 21.11): Enig i den teorien! Og kjedelig med 3 kjemiske.. Det som er trøsten er iallefall at du klarer å bli gravid, men skjønner godt at det er en tålmodighetsprøve.. Krysser fingrene for deg - masse lykke til:-) Tusen takk😊 Anonymkode: aea30...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 22. november 2021 #8 Del Skrevet 22. november 2021 Gratulerer 🥰 det er trøstende å høre for oss andre i samme situasjon ❤️ håper spiren sitter. Du får oppdatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 Hoppoghei skrev (På 19.11.2021 den 21.11): Enig i den teorien! Og kjedelig med 3 kjemiske.. Det som er trøsten er iallefall at du klarer å bli gravid, men skjønner godt at det er en tålmodighetsprøve.. Krysser fingrene for deg - masse lykke til:-) Da får jeg også oppdatere her. Nå er jeg gravid i uke 7, straks 8 😊 Etter de tre kjemiske så var det 2 PP uten noe, og så ble jeg gravid måneden etter det. Jeg var så skeptisk at jeg ventet til to dager etter ikm før jeg tok graviditetstest, og den ble mye sterkere positiv enn noen av de kjemiske noen gang var😊 Den holdt seg også sterk de neste dagene, i motsetning til med de kjemiske som bare ble svakere og borte. Så da sier jeg som TS, nå føler jeg vi stiller på lik linje som andre i uke 7, det kan jo fortsatt gå galt, men i det minste er det ikke samme problem som når det liksom aldri kom i gang på de kjemiske. Anonymkode: aea30...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå