Gå til innhold

KLAGETRÅD! Skriv ned absolutt alt som plager deg akkurat nå​ 😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Det som plager meg akkurat nå. At jeg blir så forbanna av å tape et jævla spill. Et spill liksom. Som om det er verdens undergang. Hvorfor må jeg være så dårlig taper😅 men sånn har jeg alltid vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som "plager" meg mest er noe jeg ikke får gjort noe med. Nemlig is, snø og vinter.

Anonymkode: 28c65...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av å være sliten hele tiden.. Jeg er trøtt, uvel, litt småkvalm nesten hele tiden. Det begynte med et magevirus før jul, tror jeg, og jeg har liksom ikke klart å hente meg helt inn. 

Skal til legen til uken, og håper det bare er at jeg mangler vitaminer... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kul/kviselignende kul i underlivet. Ikke typisk kvise faktisk, men det gjør så satans vondt at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Fikk igår kveld/natt til idag, så håper den er borte innen i morgen eller søndag på worst case. Hatt en kul på akkurat samme sted før også, og da gikk den bort relativt fort. 

Anonymkode: d7b17...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å kunne tomme alt på en plass! 

Regninger! De plager meg noe vannvittig nå, denne mnd har alt gått opp i regninger 😭 plager meg og at jeg har jobbhelg og sykt barn jeg helst skulle vært hjemme med nå . Min far plager meg litt også, fordi han kom uanmeldt på besøk midt i spying, stress og kaos 😅 jeg er også plagd av utslitthet fordi jeg ikke har sovet skikkelig på flere døgn så humøret er også deretter. Egentlig alt plager meg akkurat nå, og på toppen av det hele er jeg sulten men for trøtt til å lage meg noe 😐

Anonymkode: 740c2...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med foreldrene mine og har sosial angst pga det.

Anonymkode: 522ed...230

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har fått eksem i ansiktet fordi det er så tørr luft på vinteren.

Jeg skal få levert en pakke i natt, og er redd de bare henger den på utsiden av postkassen 🙈

Hun dama som nekter ungen skjerm både hjemme OG på skolen 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: e3629...5ac

Ja? Tenk så grusomt å nekte ungen skjerm. 

Anonymkode: 522ed...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillige organisasjonen i bugda jeg bor i, som prøver å skape trivsel og bolyst🤦🏽‍♀️
Drevet av de verste sladder kjærringene jeg noen gang har møtt. Samme damene som ødela livet til ei ung jente, som fra før av sleit psykisk - hun måtte flytte langt vekk og gå i terapi etter ryktene de spredde, fremdeles blir de hyllet av halve bygdafolket. 
Jeg er ikke her fra, men har pga jobb jodd her siste 2 årene, blir fysisk kvalm av hvordan de får seg til å fremstå på Facebook🤢🤮

Disse damene oppfordrer til inkludering, men mobber utenlandske, samme damene som sendte klage til lokalbutikken fordi dama med mørk hun «ikke smilte nok når hun satt i kassa, man smiler her i Norge»

Samme damene som også ignorerer alle som da prøver å engasjere seg i å skape denne «bolysten», de velger nemmelig å høre kun på dem som også er født og oppvokst på denne forjævlige bygda. 

Jeg skriver her da det klør i fingrene etter å skrive direkte til dem, har gjort det et par ganger før når de åpenlyst har vært stygge mot andre. Nå er jeg «hun som er så sinna»🤦🏽‍♀️🤮 

Hadde det ikke vært for jobb, samt at jeg har funnet meg en mann her, så hadde jeg stukket av for lenge siden. Heldigvis ser mannen tvers gjenom disse idiotene og vet hvordan de holder på.

SYKT at slike idioter skal styre ei hel bygd🤢

Anonymkode: f5be9...8a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ønsker et barn til men mannen er ferdig med barn,jeg ønsker meg en baby og babytiden tilbake. 

Anonymkode: 80125...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av å våkne opp av angsthelvete på morgenen. Jeg elsker kveldene, da er jeg roligere. Vet ikke hvorfor. Kanskje fordi dagen snart er slutt og det blir litt tomt? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks

Det som plager meg nå er hvor sinte menn kan bli når vi forsøker å være oss selv (sier våre meninger) og ikke passer inn i deres fantasi.  Aldri før har jeg blitt så sinna som jeg ble i dag, fant helt nye sider av mitt eget sinne. Og så er jeg sinna på meg selv for at jeg bli sinna heller enn å bare gå. 

Takk for utblåsning!! Trengte et sted å kunne si det. 

Endret av DreamWorks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har kontinuerlig observasjon på avdelingen så må jeg begynne å ha nattlys på. Utrolig irriterende å være fratatt så mye autonomi og selvbestemmelsesrett. 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt oppgitt over at vaskemaskinen vår  har streiket igjen. Byttet nylig pumpe, og da bedret det seg, nå er det noe nytt den har begynt å tulle med. 

En annen ting som irriterer meg er at det nesten er tomt på kontoen, to uker før lønn. 😢

En tredje ting, er at det er sinnsykt dårlig vær, og at guttungen har turdag i barnehagen i morgen. Jeg har fri, og siden han også har hylt om å få fri hver morgen hele denne uken, føler samvittigheten min seg nødt til å gi han fri i morgen. Men kroppen min ønsker seg mest av alt noen timer for seg selv rett før helg alene med ungene. Føles ut som om minsten sitt ønske blir prioritert.

Takk for meg. Det var deilig å klage. 😂

Anonymkode: 3603f...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så slitsomt med kontinuerlig observasjon. Man blir så utrolig selvbevisst på hva man sier og gjør. 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager meg at vi er så underbemannet på jobb at jeg er så sliten at jeg ikke klarer å hentf meg inn i helgene heller lengre. Ligger av og til våken om natta med høye skuldre. Når jeg tror det ikke kan bli værre kliner arbeidsgiver til med enda flere prosjekter. 

Anonymkode: f1a43...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av svigerinne som bare ønsker å bli kvitt gamle foreldre for å arve. Psykobitch. 

Anonymkode: a2cb5...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som spiser for eksempel fiskepinner eller fiskeboller (gjerne med potetmos fra pose, eller lignende fabrikk-produsert søppel) og så skryter de uhemmet av seg selv, og hvor "flinke" de mener at de selv er - fordi de visstnok spiser ufattelig mye fisk, og "sunne" matvarer.

Sånne folk er egentlig ikke særlig bedre enn folk som slurper innpå sukker-fri brus eller energidrikker hele tiden, og deretter later som om de er ufattelig "kjernesunne" bare fordi de ikke drikker søppel UTEN masse sukker i. 

Anonymkode: 2eb5b...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlendinger. Innvandrere. Narkomane. Dårlige sjåfører. Navere. Folk som går evig på trygd. Uføretrygdede parasitter. Folk som ikke stiller på dugnad. Folk som ikke instinktivt er snille med barn. Dette er de ting som irriterer meg. 

Anonymkode: 9692e...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur fordi vi har barnemark i rompa allemann, barn som voksne ! Får det ikke vekk og jeg klikker snart. Sur fordi mannen ikke gir meg nok oppmerksomhet. Sur fordi jeg har spist usunt i en evighet 

Anonymkode: cad8c...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...