Gå til innhold

Gravid etter utskrapning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter utskrapning? 

Noen komplikasjoner ved utskrapning? 

Anonymkode: 9e677...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en menstruasjon etter utskrapningen, og ble gravid etter det. Hadde ingen komplikasjon av selve utskrapningen, men var gjennom en spontanabort som ikke løste seg selv. Fikk ca. dobbel dose av medisiner for å få kroppen til å ordne opp, men endte med utskrapning etter det, da det ikke fungerte. 

Anonymkode: 077eb...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utskraping 31 okt og ble gravid midten av november 😅 Det gikk slag i slag (heldigvis) ☺️ Lillegutt er 1,5 år nå 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lissygloss skrev (18 timer siden):

Utskraping 31 okt og ble gravid midten av november 😅 Det gikk slag i slag (heldigvis) ☺️ Lillegutt er 1,5 år nå 🥰

Oi, så fort. Det håper jeg skjer her og 😅 hvor langt på vei var du når du mistet?

Godt det gikk bra 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oi, så fort. Det håper jeg skjer her og 😅 hvor langt på vei var du når du mistet?

Godt det gikk bra 🥰

Var 8 uker. MA. Så ble ganske overrasket da jeg fikk positiv test 2 uker etterpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid fort etter utskrapning. Måtte ha utskrapning etter to MAer fordi pillene ikke virket på meg. Fikk tilbake mensen og ble gravid på neste eggløsning begge gangene (i graviditet nr tre forble jeg heldigvis gravid og fikk en frisk gutt - var også gravid to ganger til senere og ingen flere MAer da, selv om jeg blødde mye i alle de vellykkede graviditetene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...