Gå til innhold

Katten min er gravid igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet
stjernetaake skrev (9 timer siden):

Jaha. Som sagt så var det midlertidig å gi henne p- piller, jeg har penger på bok. Synes også at tanken på å sterilisere henne nesten er verre med tanke på hva hun da må gjennom, men skjønner at det er viktig. 

hva?

Det er mye bedre for katten å bli kastrert enn å få kull på kull. Ring dyrlege i dag, så får du nok tatt abort i samme slengen. Vi har alt for mange katter i Norge fra før, som lever grusomme liv ute og får frostskader i kulden. Dyrevernsorganisasjoner jobber livet av seg for å redde flest mulig! Dessuten regner jeg med du tok betalt for kattungene, de pengene kunne du lett brukt på kastrering.

Utgiftene blir veldig høye når katten får kreft pga p-pillene. 

Anonymkode: 924f7...071

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså - KASTRER DEN KATTA! Det du driver med nå er dyreplageri og totalt uansvarlig! 🤬

• Liker 2
Skrevet

Kastrer katten din! Du skriver du har råd, så gjør det. Ikke bidra til enda flere katter? Det er altfor mange av dem! Har du lyst på kattunger så bli forvert for en drektig katt via dyrebeskyttelsen, ikke la katten din få dette kullet.

Anonymkode: 697e7...efd

• Liker 6
Skrevet
stjernetaake skrev (11 timer siden):

Hei,

Jeg fikk meg en katt for litt over et år siden. Hun har alltid vært innekatt, frem til at jeg flyttet til et sted med hage. Det tok ikke lang tid før hun ble gravid. Å ha kattunger var koselig, jeg tok vare på de, ga de markkur og fant seriøse eiere til de.

Jeg er student og synes det var dyrt å sterilisere henne for 3000kr, så jeg gjorde en midlertidig løsning og skaffet p- piller til henne. Nå er hun gravid igjen. 

Jeg blir veldig flau fordi begge har vært et uhell og jeg er redd for at folk tror at jeg lowkey forsøker å gjøre business ut av katten min. Jeg har stille dømt de som har gjort det. 

Hva tenker dere?

Hvorfor skaffer du deg katt når du ikke har råd til dyrlegeregninger?

• Liker 4
Skrevet

Du har råd til å kastrere katten, men gjør det ikke fordi det er dyrt?🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet

Du har stille dømt andre som sender ut sine ukastrerte puser fordi kastrering ikke er verdt pengene, og nå har du selv tenkt "det er ikke verdt pengene å kastrere, så jeg sender ut min ukastrerte pus"... Jeg tenker at du ikke bør dømme andre så lett, spesielt ikke for tingene du selv gjør. Du har prioritert andre ting enn å kastrere pus, da bør du heretter ikke dømme andre som nedprioritere dyrene sine.

Anonymkode: e65dc...986

• Liker 5
Skrevet

Jeg er så lei av uansvarlige katteeiere… 

Anonymkode: 8a263...e2e

• Liker 3
Skrevet

Ta henne med til veterinær for kastrering etter å ha født kattungene.

Anonymkode: cb994...0e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ta henne med til veterinær for kastrering etter å ha født kattungene.

Anonymkode: cb994...0e6

Før. Så slipper vi å få enda flere kattunger født. 

Anonymkode: 697e7...efd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...