AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Del Skrevet 17. november 2021 Sex på el søndag 7 november. I dag 17 november blør jeg mørkt blod. Ikm ca 21 november. Syns jeg så tegn til "rester." Vil det si at det er en spontanabort, bare 10 dager etter el? Hadde sex to dager før el også, om det har noe å si. Anonymkode: c1c68...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Del Skrevet 17. november 2021 Har du fått positiv test? Hvis ikke så er det vanlig mensen. Kommer ofte koagulert og klumper ved vanlig mensen. Det er hinnen som kommer ut. Anonymkode: 5575f...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du fått positiv test? Hvis ikke så er det vanlig mensen. Kommer ofte koagulert og klumper ved vanlig mensen. Det er hinnen som kommer ut. Anonymkode: 5575f...fc7 Nei, har ikke testet for jeg pleier å vente på at mensen kommer. Tenkte det var for tidlig å teste 10 dager etter el. Men syns også det var tidlig å få mensen nå. Anonymkode: c1c68...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Del Skrevet 17. november 2021 Nei man får ikke spontanabort 10 dager etter el. En så tidlig abort ville ikke gitt rester uansett. Du har fått mensen og lutealfasen din er tydeligvis litt for kort. Det kan rette seg til neste gang. Anonymkode: ca0e6...3bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå