Djungelvrål Skrevet 16. november 2021 #41 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er patetisk med sminke på både menn og kvinner, men ekstra kleint på menn - de har i det minste ikke unnskyldningen av sosialt press om å kline den gørra i ansiktet sitt, tvert i mot. Anonymkode: cdc9d...d99 Kvinner og menn har sminket seg i årtusener og det ligger i vår natur og pynte oss og gjøre oss selv mer attraktive. Merkelig å syns at noe som faller mennesker naturlig er patetisk, syns du er det er patetisk når mennesker f.eks ler også? Det er jo også noe vi er født til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Setesdøl Skrevet 16. november 2021 #42 Del Skrevet 16. november 2021 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #43 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Man må være temmelig oblivious til verden og forventninger i samfunnet for å skrive noe sånn. Jeg skulle ønske jeg kunne gå på butikken uten å måtte ta på concealer og maskara. Men det kan jeg ikke. Og det er samfunnet sin «feil». Jeg har så lyst å kunne bli med på hyttetur uten å ta med sminkepungen og ordne meg fortest mulig når jeg står opp. Men det går ikke. Dette er jeg ikke alene om å føle. Kroppspress er et reelt problem, og man må ha et tunnelsyn eller være veldig egosentrisk for å ikke anerkjenne at det er et problem- selv om det ikke direkte rammer en selv. Anonymkode: 5e2e5...175 Det er da bare å ikke sminke seg!!! Herregud altså, du kan jo faktisk ta et valg selv. Mange velger å ikke sminke seg og det er da fullt akseptert i samfunnet. At du ikke er komfortabel til å gå uten er ditt problem! Gå i deg selv! Anonymkode: 1e697...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #44 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 12.06): Harry Styles link promoterer sitt eget merke med bl.a sminke. Syns det er fint at også menn kan pynte seg, men alle damer er kanskje ikke like positiv? Anonymkode: e7f8e...bc4 Ikke for å være fordømmende men.. menn kan gjerne sminke seg, men jeg ville ikke sett på en sånn mann som attraktiv. Det finnes ikke noe mindre maskulint enn det. Anonymkode: 00c54...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #45 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ikke for å være fordømmende men.. menn kan gjerne sminke seg, men jeg ville ikke sett på en sånn mann som attraktiv. Det finnes ikke noe mindre maskulint enn det. Anonymkode: 00c54...8dd Jeg synes det er råsexy 😍 Men godt ikke alle har lik smak! Bilde fra Wikipedia. Anonymkode: b34c7...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå