AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #21 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner MÅ ikke godta det. Jeg godtar det ikke og kommer hver gang, fordi jeg vil. Anonymkode: 182bf...c9a Nei, jeg godtar det heller ikke, men leser ofte at kvinner godtar det. Anonymkode: bf047...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernest Skrevet 16. november 2021 #22 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig får han lov å komme. Og det gjør meg ingenting. Og han kommer ofte som en naturlig del av akten. Men innimellom, hvis vi har dårlig tid eller som skrevet over, holdt på en stund og vi egentlig er fornøyd begge to, så jager han ha orgasmen sin. For meg er det turn off Anonymkode: cb1ff...f2d Det at man jager etter orgasme er noe av det flotte ved å ha sex. Å tømme seg er jo kjempe deilig. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Min greie har ødelagt morgen sex for meg, da han MÅ komme og jager orgasme istedefor å ta en rolig, fin morgen økt før man skal på jobb. Andre ganger hvor vi har holdt på en stund, og vi begynner å bli litt lei, jager han orgasmen sin. Dette er så enormt turn off. Hvorfor kan dere ikke ha sex uten å tømme dere? Anonymkode: cb1ff...f2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #23 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, jeg godtar det heller ikke, men leser ofte at kvinner godtar det. Anonymkode: bf047...6de Ja, og det er trist, hvis man vil komme. Det er mitt mål med sex å få utløp for kåtskapen og det gjør jeg ved å komme. Og selvfølgelig også et mål å ha så god sex som mulig. Anonymkode: 182bf...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 16. november 2021 #24 Del Skrevet 16. november 2021 Blue balls, eller ballespreng på norsk, er noe som kan skje ved langvarig seksuell opphisselse, og kommer av at det kommer blod til kjønnsorganet. Da blir det blodet stående, og det blir missfarging på kjønnsorganet. Det blir smertefullt fordi blodet ikke går tilbake. Dette går over ved utløsning. Derfor er det viktigere for menn å komme, enn kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #25 Del Skrevet 16. november 2021 For å regulere hjernekjemien Anonymkode: c2a7a...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #26 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg må komme fordi jeg fortsatt er et dyr med naturlige instinkter. Anonymkode: 446f6...1bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #27 Del Skrevet 16. november 2021 2 minutter siden, DildoShwaggins said: Blue balls, eller ballespreng på norsk, er noe som kan skje ved langvarig seksuell opphisselse, og kommer av at det kommer blod til kjønnsorganet. Da blir det blodet stående, og det blir missfarging på kjønnsorganet. Det blir smertefullt fordi blodet ikke går tilbake. Dette går over ved utløsning. Derfor er det viktigere for menn å komme, enn kvinner. Med all respekt, men dette er tull; hva skjer med folk som praktiserer tantrisme, har de alle misfarget kjønnsorgan? Jeg har selv vært bundet fast på ryggen og blitt ertet i timesvis uten fysisk mulighet til å komme, og jeg lever i beste velgående. Anonymkode: bbba3...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. november 2021 #28 Del Skrevet 16. november 2021 Er ikke orgasmen litt av målet med sexen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. november 2021 #29 Del Skrevet 16. november 2021 Hvorfor får han ikke lov å komme? Merkelig sex dere har, om mannen ikke får lov å komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #30 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hun er vel definitivt ikke 16 siden han bruker så lang tid på å komme. Her er vel noen i 30-40 årene som egentlig er lei av eller sur på mannen for noe annet, men tar det ut over hans måte å håndtere sexen på. Grunnen til at du ikke nyter er vel fordi du ligger der å irriterer deg i stedet. Anonymkode: 9b7a4...1da Tror heller det er du som er 16 år. Hvis du er noe eldre burde du vite at de fleste kvinner trenger lengre tid på å bli kåt og klar, og lengre tid på å få orgasme. Mange erogene soner må stimuleres og det emosjonelle må også være på plass, at man blir respektert og verdsatt. En mann som bare stapper pikken inn etter et lite tørt kyss, og jukker på bare for å få tømt seg fortest mulig er hensynsløs og bruker kvinnen bare som et runkeetui, det er ekstremt turnoff. Gjenomsnittlig kommer kvinner bare 60% av gangene de har sex med menn og sånn skal det ikke være, sex skal gi kvinnen nytelse også og ikke bare gjøres for at mannen skal få tømme seg i kvinnen. Hvis det var omvendt og det var du som trengte tid på å bli kåt og å komme, mens den du lå med alltid fikk orgasme men kun gadd å stimulere penisroten din (ingen penetrering eller stimulering av hele penis) og når du begynte å bli bittelitt tent mot alle odds så var seansen over så hadde du blitt irritert også. Men du har kanskje aldri hatt sex før siden du ikke kan basic kvinnelig fysiologi så da øser du ut bitterheten din på kvinner som er misfornøyd med ligg istedet Anonymkode: 88e70...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #31 Del Skrevet 16. november 2021 DildoShwaggins skrev (15 minutter siden): Blue balls, eller ballespreng på norsk, er noe som kan skje ved langvarig seksuell opphisselse, og kommer av at det kommer blod til kjønnsorganet. Da blir det blodet stående, og det blir missfarging på kjønnsorganet. Det blir smertefullt fordi blodet ikke går tilbake. Dette går over ved utløsning. Derfor er det viktigere for menn å komme, enn kvinner. Dr Ruth Westheimer har for lengst konstatert at fenomenet "blue balls" gjelder like mye for kvinner som for menn. Det er ikke viktigere for menn enn for kvinner å komme, men siden kvinners seksualitet har blitt undertrykt i hundrevis av år tror MENN at det er viktigere for menn å komme. Fordi de driter i kvinnen. Anbefaler alle å se dokumentaren om sexolog Ruth Westheimer og hennes banebrytende fokus på kvinnelig seksuell helse. Dokumentaren ligger på NRK nett tv https://tv.nrk.no/program/KOID23003719 Anonymkode: 88e70...ac2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #32 Del Skrevet 16. november 2021 Moro å se åssen menn har lagd seg falske kvinnebrukere her inne we see you 🙄 Anonymkode: 88e70...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. november 2021 #33 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg kommer vel ca 50% av gangene Vi har hatt sex. Hun 100%. For meg er hennes orgasmer langt viktigere enn mine egne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #34 Del Skrevet 16. november 2021 10 minutter siden, FantasDick said: Er ikke orgasmen litt av målet med sexen? Ikke nødvendigvis. Å i timesvis bli ertet og være på grensen til å komme uten å kunne gjøre det, kan ikke beskrives med ord; man lever helt og fullt i nuet. Mentalt sett er dette en helt annen verden. Kort sagt en helt annen opplevelse enn et 5-minutters pump-og-tøm-samleie. Anonymkode: bbba3...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 16. november 2021 #35 Del Skrevet 16. november 2021 Kanskje fordi det ikke er så enkelt å ha sex uten å komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #36 Del Skrevet 16. november 2021 Du fikk mye pes her, ts. Jeg forstår problemet, og har mange ganger ønsket at det var lettere å avslutte, uten orgasme. Vi kommer dit at begge egentlig er ferdig, men hvis jeg har bikket over et visst punkt så blir følelsen borte, og det blir et jag. Det har gått å avslutte noen ganger, hvis jeg vet at jeg kan ta det igjen samme dag. Men hvis jeg vet at det blir en uke til neste gang, så vil jeg gjerne ha utløsningen min. Anonymkode: ae4dc...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #37 Del Skrevet 16. november 2021 DildoShwaggins skrev (33 minutter siden): Blue balls, eller ballespreng på norsk, er noe som kan skje ved langvarig seksuell opphisselse, og kommer av at det kommer blod til kjønnsorganet. Da blir det blodet stående, og det blir missfarging på kjønnsorganet. Det blir smertefullt fordi blodet ikke går tilbake. Dette går over ved utløsning. Derfor er det viktigere for menn å komme, enn kvinner. Det er et velkjent fenomen at underliv hos både menn og kvinner kan verke ved sterk opphisselse. Det er også velkjent at dette kan roe seg, også uten utløsning. Anonymkode: 182bf...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. november 2021 #38 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Å i timesvis bli ertet og være på grensen til å komme uten å kunne gjøre det, kan ikke beskrives med ord; man lever helt og fullt i nuet. Mentalt sett er dette en helt annen verden. Kort sagt en helt annen opplevelse enn et 5-minutters pump-og-tøm-samleie. Anonymkode: bbba3...d8e ..men målet? Til slutt? Litt av målet med sexen er jo å oppnå orgasme, er det ikke? Uavhengig av om man durer på i 5 minutter eller edger i timevis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. november 2021 #39 Del Skrevet 16. november 2021 Gjentatte ganger uten utløsning kan føre til impotens og pottsur mann, så her får du både pose og sekk hvis du vil... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 16. november 2021 #40 Del Skrevet 16. november 2021 Hvis dere virkelig syns det er så slitsomt og urettferdig at mannen har behov for å komme under sex, så syns jeg oppriktig synd på mannen. Selvsagt er det løgn at damer får "blueballs" slik som noen menn kan oppleve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå