Gå til innhold

Menn, hvorfor MÅ dere komme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, FantasDick said:

..men målet? Til slutt? Litt av målet med sexen er jo å oppnå orgasme, er det ikke? Uavhengig av om man durer på i 5 minutter eller edger i timevis. 

Målet du tenker på trenger på ingen måte å være orgasme; hvis man på forhånd avtaler at hvis det går for en, må man som straff gjøre noe ekstremt pinlig utendørs, vil målet i løpet av leken være nettopp å unngå utløsning.

Og orgasme og utløsning er to forskjellige ting; jeg har selv fått orgasme i løpet av en slik lek, men uten utløsning. Og målet kan være bare å fjerne seg fra denne verdens kjas og mas i noen timer, for kun å leve i nuet, noe som er vanskelig med et tradisjonelt samleie - først og fremst fordi man er fri uten å være bundet fast, noe som gir en helt annen følelse, men også fordi det er grenser for hvor lenge man kan holde utløsningen tilbake om kjønnsorganet utsettes for friksjon.

Anonymkode: bbba3...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DildoShwaggins skrev (30 minutter siden):

Hvis dere virkelig syns det er så slitsomt og urettferdig at mannen har behov for å komme under sex, så syns jeg oppriktig synd på mannen. 
Selvsagt er det løgn at damer får "blueballs" slik som noen menn kan oppleve.. 

OK, og du vet dette bedre enn eksperter 🤣🤣

Hva er det med menn og denne snevre tankegangen.. 

Anonymkode: c11f0...be7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hva ts mener. Nå har jeg en mann som ikke ser mening med sex vi ikke nyter begge to, men hadde en eks som liksom glemte meg i jakt på egen orgasme. Jeg ble dundret løs på, ristet og hamret, og det var ikke bare ikke godt, det var rent ubehagelig og vondt, og jeg følte meg ikke engang som en person der og da, men som et leketøy han brukte til å oppnå orgasme. 

Slikt føles ødeleggende og nedverdigende. Det er fryktelig ubehagelig, og sex skal faktisk ikke være vondt og ubehagelig. 

Jeg kan forstå at mannen trenger orgasme, men det bør ikke være på bekostning av kvinnen i så stor grad at sex begynner å føles som noe ubehagelig og vondt. Det ødelegger jo sexlivet, og tillit og trygghet angående at sex skal være noe fint. For begge. Dermed ødelegger han faktisk sitt eget sexliv også, for det går jo utover ham også når kvinnen mister gode følelser rundt det å ha sex, og ikke vil mer. 

Anonymkode: 62ab7...34c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min greie har ødelagt morgen sex for meg, da han MÅ komme og jager orgasme istedefor å ta en rolig, fin morgen økt før man skal på jobb. Andre ganger hvor vi har holdt på en stund, og vi begynner å bli litt lei, jager han orgasmen sin. Dette er så enormt turn off. Hvorfor kan dere ikke ha sex uten å tømme dere? 

Anonymkode: cb1ff...f2d

Tja, hva er vitsen med å ha sex hvis en ikke kommer? Det er jo høydepunktet. 
hvis man ikke orker sex kan man heller la vær eller gi mannen en kjappis eller deg selv.

Anonymkode: ca354...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (3 timer siden):

Jeg kommer vel ca 50% av gangene Vi har hatt sex. Hun 100%.

For meg er hennes orgasmer langt viktigere enn mine egne. 

Kunne ikke vært mer enig, om jeg kommer en gang i uken er det nok for meg :) Jo bedre er det hver gang. Det å se henne komme er det beste av alt, uansett hva måte det er på. Men aller best er det å slikke henne, og hun kommer hardt!

Så kan det være dager der en har sex etter kos, men ikke er helt i form, og da er orgasme kanskje vanskelig å nå også for henne. Helt greit det også. Det er bare å kommunisere sammen. Den nærheten og kosen som sex gir er uansett en opplevelse hver eneste gang.

Anonymkode: 48552...356

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DildoShwaggins skrev (3 timer siden):

Hvis dere virkelig syns det er så slitsomt og urettferdig at mannen har behov for å komme under sex, så syns jeg oppriktig synd på mannen. 

Slutt å troll 

Alle oppegående menn forstår at damen har like mye behov for å komme og at det er urettferdig at mannen druser på og bare tenker på egen orgasme og er ferdig så fort den har kommet. 

Og nei det er ikke løgn at damer får blueballs. Få huet ditt ut av ræva og tilbake til 2021 fra 1700 tallet 

Anonymkode: 88e70...ac2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min greie har ødelagt morgen sex for meg, da han MÅ komme og jager orgasme istedefor å ta en rolig, fin morgen økt før man skal på jobb. Andre ganger hvor vi har holdt på en stund, og vi begynner å bli litt lei, jager han orgasmen sin. Dette er så enormt turn off. Hvorfor kan dere ikke ha sex uten å tømme dere? 

Oi han er så tent på deg at han må jage orgasmen, lurer på hvordan det blir om noen år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tja, hva er vitsen med å ha sex hvis en ikke kommer? Det er jo høydepunktet. 
hvis man ikke orker sex kan man heller la vær eller gi mannen en kjappis eller deg selv.

Anonymkode: ca354...10a

Ja hva er vitsen for en dame å ha sex hvis bare mannen kommer? 

Hvis mannen ikke klarer å vente til å bli ferdig til damen også har kommet så burde alle damer bare streike å ligge med menn, så kan dere runke i hånda istedet for å bruke kroppene våres som runke etui 

Anonymkode: 88e70...ac2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare min partner som kan få orgasme flere ganger under et sameie uten å få utløsning? 

Anonymkode: 6568d...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DildoShwaggins skrev (3 timer siden):

Åo, vi menn, bla bla. "Det er noe helt annet når blodet strømmer til vårt kjønnsorgan enn når det strømmer til deres kjønnsorgan. Selv om deres underliv kan verke, er det ingenting mot når vårt underliv verker. Dere kan ikke kjenne dere igjen wæ wæ."

Anonymkode: 182bf...c9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Av og til, om jeg våkner med en stiv en når klokka ringer, så stikker jeg den inn i dama og så ligger vi og småjukker et minutt eller to før vi reiser oss og går på hvert vårt bad. Da går det stort sett greit å avslutte uten å komme fordi jeg egentlig aldri har kommet i gang..

Men under vanlig sex, når jeg virkelig *har* kommet i gang, er det vanskelig å gi seg før jeg blir ferdig. Det vil si, det er jo bare å stå opp å gå i dusjen, den blir slapp etter hvert, men jeg vet så inderlig godt at sjansen er stor for at dagen blir fyllt av ereksjoner og konsentrasjonsvansker. Og så lenge dama jobber i en annen kommune blir det bare frustrerende på en måte jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, vi er begge i 30 årene. Jeg er ikke irritert eller sur på han. Jeg sa ikke at jeg ikke nyter. Vi er begge flinke til å gi den andre oralsex, og jeg rir gledelig til han kommer.

Jeg sa det er turn off når han så tydelig jager utløsning. Det er ikke ofte, men ca hver gang vi har morgen sex, noe som skjer sjeldent da jeg ikke er en morgen person, blir det mer et jag, og da kjenner jeg at jeg tørker ganske fort 

Jeg synes det du sier gir veldig god mening, og er helt enig med deg. Veldig turn off med den autistiske, hundeaktige jagingen!

Anonymkode: 281df...7f5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eit godt poeng :  Har forlengst oppdaget at det er fult muleg å ha god sex " utan å komme"   i dama.     Orgasmen blir  nok av mange  sett på som  høydepunktet under sexen, og kanskje har menn og kvinner ulik fantasier, og behover her.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Mange merkelige svar her inne. Jeg elsker å ha sex uten orgasme. Det gjør bare at jeg gleder meg enda mer til neste gang. Hva er vel deiligere enn å ha sex når du har bygget opp enorme forventninger? Du er allerede tilfredsstilt før du begynner. Sex foregår like mye mellom ørene som mellom benene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men hvis jeg vet at det blir en uke til neste gang,  så vil jeg gjerne ha utløsningen min. 

Anonymkode: ae4dc...5cd

Du skal liksom «innkassere» utløsningen din, selv om dama ikke har særlig lyst, da kan du vel like gjerne ta deg en runk?

Anonymkode: f9733...184

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For en egoistisk mann du har! Når vi har oss om morgenen, så har han med et håndle om han er uheldig. Om ikke rett før det går for han, går han bare på do og spruter i do, før han hopper i dusjen. Blir så irritert over at menn tror sæd er noe vi damer vi ha på oss. Er en grunn til man har toalett i huset. 

Anonymkode: 2524d...ba0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ofte sex på morgenen, uten at noen av oss kommer.. Men det blir desto bedre neste gang vi har sex,da.. Ellers driver mannen her OFTE med dette, stopper før han får utløsning. Selv når han onanerer gjør han det, fordi han vil vente til vi har sex sammen. Og aldri har jeg vært borti en mann som har så god kontroll på når han kommer/ikke vil komme. 

Anonymkode: e34a2...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...