AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Del Skrevet 16. november 2021 Min greie har ødelagt morgen sex for meg, da han MÅ komme og jager orgasme istedefor å ta en rolig, fin morgen økt før man skal på jobb. Andre ganger hvor vi har holdt på en stund, og vi begynner å bli litt lei, jager han orgasmen sin. Dette er så enormt turn off. Hvorfor kan dere ikke ha sex uten å tømme dere? Anonymkode: cb1ff...f2d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #2 Del Skrevet 16. november 2021 Det er mulig å komme uten å få orgasme men det er strengt tatt ikke mulig å få orgasme uten å komme 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 16. november 2021 #3 Del Skrevet 16. november 2021 Hæ? En ting er om han gjør seg ferdig for fort og ikke tar hensyn til din nytelse. Men hvorfor skal han ikke få avslutte med å komme? Hvorfor plager det deg? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min greie har ødelagt morgen sex for meg, da han MÅ komme og jager orgasme istedefor å ta en rolig, fin morgen økt før man skal på jobb. Andre ganger hvor vi har holdt på en stund, og vi begynner å bli litt lei, jager han orgasmen sin. Dette er så enormt turn off. Hvorfor kan dere ikke ha sex uten å tømme dere? Anonymkode: cb1ff...f2d Er du 16? Du bør nok lese deg opp litt jente. Anonymkode: f9733...184 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Del Skrevet 16. november 2021 For min del er det ikke noe jeg trenger å jobbe for å oppnå akkurat, så den kommer av seg selv. Det har kun skjedd en enkelt gang at jeg ikke hadde kommet da vi ga oss. Har han veldig nedsatt følsomhet, tro? Anonymkode: e709a...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Del Skrevet 16. november 2021 Mulig dårlig formulert fra ts sin side? Mener du at du selv blir stresset og ikke får nytelse? At han kun har fokus på seg selv? For i såfall skjønner jeg det jævlig godt Anonymkode: ae7ac...a4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 Min mann kommer ikke hver gang, og det er helt greit for han. Jeg derimot føler ikke at vi er ferdig om han ikke kommer, og jeg vil at han skal komme. Selvsagt får han lov til det, selv om jeg er ferdig/fornøyd, jeg syns ikke det er turn off, men en del av gamet. Anonymkode: f6a41...3ee 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 Hvis man begynner å bli lei av sexen, kan man like gjerne la det være. Ikke noe mer turn-off enn ei dame som ser i taket og venter på å få det overstått. Det høres ut som ts bør gjøre typen en tjeneste: å forlate han. Anonymkode: f9733...184 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Del Skrevet 16. november 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er du 16? Du bør nok lese deg opp litt jente. Anonymkode: f9733...184 Hun er vel definitivt ikke 16 siden han bruker så lang tid på å komme. Her er vel noen i 30-40 årene som egentlig er lei av eller sur på mannen for noe annet, men tar det ut over hans måte å håndtere sexen på. Grunnen til at du ikke nyter er vel fordi du ligger der å irriterer deg i stedet. Anonymkode: 9b7a4...1da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min mann kommer ikke hver gang, og det er helt greit for han. Jeg derimot føler ikke at vi er ferdig om han ikke kommer, og jeg vil at han skal komme. Selvsagt får han lov til det, selv om jeg er ferdig/fornøyd, jeg syns ikke det er turn off, men en del av gamet. Anonymkode: f6a41...3ee Selvfølgelig får han lov å komme. Og det gjør meg ingenting. Og han kommer ofte som en naturlig del av akten. Men innimellom, hvis vi har dårlig tid eller som skrevet over, holdt på en stund og vi egentlig er fornøyd begge to, så jager han ha orgasmen sin. For meg er det turn off Anonymkode: cb1ff...f2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Del Skrevet 16. november 2021 For min del som kvinne er en essensiell del av game å komme. Det trodde jeg det var for de fleste - nettopp fordi man tar kåtskap ut i orgasme. Hvis han kommer på bekostning av din orgasme og ikke prøver å tilfredsstille deg, er det derimot et problem. Anonymkode: 182bf...c9a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er vel definitivt ikke 16 siden han bruker så lang tid på å komme. Her er vel noen i 30-40 årene som egentlig er lei av eller sur på mannen for noe annet, men tar det ut over hans måte å håndtere sexen på. Grunnen til at du ikke nyter er vel fordi du ligger der å irriterer deg i stedet. Anonymkode: 9b7a4...1da Mulig, men hvis man ikke skjønner hensikten med å komme, er man lite opplyst. Anonymkode: f9733...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 16. november 2021 #13 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig får han lov å komme. Og det gjør meg ingenting. Og han kommer ofte som en naturlig del av akten. Men innimellom, hvis vi har dårlig tid eller som skrevet over, holdt på en stund og vi egentlig er fornøyd begge to, så jager han ha orgasmen sin. For meg er det turn off Anonymkode: cb1ff...f2d Da er dere vel egentlig ikke «fornøyde begge to» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Del Skrevet 16. november 2021 7 minutter siden, Entern said: Det er mulig å komme uten å få orgasme men det er strengt tatt ikke mulig å få orgasme uten å komme 😕 Det er det faktisk, men da må man lære seg å få bedre kontroll over orgasmen. Til TS: Det spørs hva dere definerer som "sex". Om man er åpen for kreative idéer - som bondage - er det fullt mulig å oppnå seksuell nytelse uten den forløsende utløsningen. Anonymkode: bbba3...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #15 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er vel definitivt ikke 16 siden han bruker så lang tid på å komme. Her er vel noen i 30-40 årene som egentlig er lei av eller sur på mannen for noe annet, men tar det ut over hans måte å håndtere sexen på. Grunnen til at du ikke nyter er vel fordi du ligger der å irriterer deg i stedet. Anonymkode: 9b7a4...1da Nei, vi er begge i 30 årene. Jeg er ikke irritert eller sur på han. Jeg sa ikke at jeg ikke nyter. Vi er begge flinke til å gi den andre oralsex, og jeg rir gledelig til han kommer. Jeg sa det er turn off når han så tydelig jager utløsning. Det er ikke ofte, men ca hver gang vi har morgen sex, noe som skjer sjeldent da jeg ikke er en morgen person, blir det mer et jag, og da kjenner jeg at jeg tørker ganske fort Anonymkode: cb1ff...f2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #16 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig får han lov å komme. Og det gjør meg ingenting. Og han kommer ofte som en naturlig del av akten. Men innimellom, hvis vi har dårlig tid eller som skrevet over, holdt på en stund og vi egentlig er fornøyd begge to, så jager han ha orgasmen sin. For meg er det turn off Anonymkode: cb1ff...f2d Da har dere ulike behov. Du har ikke et så stort behov for å komme, det har han. Min eks hadde heller ikke så stort behov for å komme selv om både han og jeg som oftest gjorde det under akten. Hvis vi av en eller annen grunn stoppet så roet kåtskapen hans seg, mens jeg fingret eller brukte vibrator for å få orgasme. Har aldri tenkt på at jeg gjør noe turn-off for det, og jeg tror jeg ikke han gjorde heller. Noe annet er kanskje at hvis du føler at dere er ferdig, så "bruker" han deg til å komme? Hvis det er her problemet ligger så kan han jo onanere i stedet, enten ved siden av deg eller på badet. Anonymkode: 182bf...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #17 Del Skrevet 16. november 2021 Tror det hun mener er at han blir litt for opptatt av at han SKAL komme og blir for opptatt av det istedenfor å nyte det sammen med henne. Det kan jeg skjønne at er problem. For øvrig er det jo sånn at kvinner alltid må godta at de ikke får orgasme hver eneste, mens for menn så er det altså krise om de ikke får orgasme hver eneste gang. Jeg synes det er rart at det skal være sånn. Kan man ikke ha det deilig uten at begge må komme og hvorfor er det alltid kvinnen som skal godta at hun ikke får? Anonymkode: bf047...6de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 16. november 2021 #18 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Min greie har ødelagt morgen sex for meg, da han MÅ komme og jager orgasme istedefor å ta en rolig, fin morgen økt før man skal på jobb. Andre ganger hvor vi har holdt på en stund, og vi begynner å bli litt lei, jager han orgasmen sin. Dette er så enormt turn off. Hvorfor kan dere ikke ha sex uten å tømme dere? Anonymkode: cb1ff...f2d 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #19 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, vi er begge i 30 årene. Jeg er ikke irritert eller sur på han. Jeg sa ikke at jeg ikke nyter. Vi er begge flinke til å gi den andre oralsex, og jeg rir gledelig til han kommer. Jeg sa det er turn off når han så tydelig jager utløsning. Det er ikke ofte, men ca hver gang vi har morgen sex, noe som skjer sjeldent da jeg ikke er en morgen person, blir det mer et jag, og da kjenner jeg at jeg tørker ganske fort Anonymkode: cb1ff...f2d Da kan du jo bare si at du ikke vil ha morgensex i og med at det blir stress og uattraktivt for deg. Så kan dere ta det igjen når dere faktisk har tid. Ellers er det for øvrig vanlig med noen kjappiser i ny og ne, men det er kanskje ikke det du tenker på. Du får følelsen av at han puler "for å rekke"? Som sagt, dropp heller den travle sexen hvis det ikke gir deg noe. Anonymkode: 182bf...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #20 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For øvrig er det jo sånn at kvinner alltid må godta at de ikke får orgasme hver eneste, mens for menn så er det altså krise om de ikke får orgasme hver eneste gang. Jeg synes det er rart at det skal være sånn. Kan man ikke ha det deilig uten at begge må komme og hvorfor er det alltid kvinnen som skal godta at hun ikke får? Anonymkode: bf047...6de Kvinner MÅ ikke godta det. Jeg godtar det ikke og kommer hver gang, fordi jeg vil. Anonymkode: 182bf...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå