Gå til innhold

Seksuelt frustrert dame

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva som foregår i ditt tilfelle er litt vanskelig å bli klok på. Men hvorfor sier du at du er ute etter noe seriøst?  Kan du ikke bare si at du er ute etter et sextreff, en FF, eller lignende, hvis det er det som er tilfellet?  Det finnes faktisk menn som vegrer seg for å lure seg til sex ved å være "seriøse". 

Anonymkode: b8b00...ed6

Tror du er inne på noe der. Med en gang noen sier 'seriøst' hever det lista ganske mye og da virker det reint ut mistenkelig at noen vil møtes for sex..

Er man 'seriøs' har man sex først på tredje deiten, før det må man møtes for kaffe, så for middag på restaurant. *Så* kan man invitere på hjemmelaget middag og vin. 😄

Alle denne chattinga er bare oppvarming for deiting og teller egentlig lite. Om noen vil ha sex skriv rett ut 'litt hypp på  å få meg noe nå'.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Buhu det er så synd på deg 

Si meg hvis noe skriver at de har knekt beinet og spør om råd skriver du da "beinet? Andre knekker ryggen så slutt å klag" eller er det bare din selfpitty ang sex du har så ekstremt stort behov for å rope ut og få medlidenhet for ved å bagatellisere andres tilfeller? 

Anonymkode: 97f6c...c1d

Øhh.. så dust svar, ass.
Om noen har knekt ryggen når du klager over vrikket fot, så burde det få deg til å føle deg bedre. Men d funker vel ikke sånn for egoer. La meg ha selfpittyen min i fred. Du er selv her bare for å klage på andre tydeligvis, for gradert omtanke har du i hvert fall ikke.

Anonymkode: ca674...ac8

Skrevet

🤣🤣🤣
Flere måneder, ts?! Færre enn tolv måneder, forstår jeg.
Også lurer du på hvorfor mange menn har den innstillingen du sikter til?
Prøv gå mange år, som er tilfellet for de fleste single menn.
Men forstår deg godt. Man lærer seg strategier for å takle ensomheten. Sex er tross alt ikke en menneskerett og blablabla.

Anonymkode: ca674...ac8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 21.01):

Enig, har ikke hatt sex på leeeeeenge og når jeg sier til guttene på Tinder som flørter og hinter om sex at jeg er skikkelig seksuelt frustrert og tar dem på ordet, så er jeg plutselig en gal hore de ikke tør å møte 

Er alltid galt for jenter å være seksuelle joooo 

Anonymkode: 97f6c...c1d

Kan du formulere deg annerledes da? Med andre ord?

Anonymkode: 60995...54f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De vil sende dickpics hele tiden men om man forslår å møtes å heller nyte hverandre i stedet for å sende bilder så har de all verden med unnskyldninger

Som mann skjønner jeg ikke meg på dem. 😑 Ærlig talt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...