Gå til innhold

Seksuelt frustrert dame

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (26 minutter siden):

Har ikke fått på flere mnd.? Oii det var lenge. Mange menn går flere år. 

Buhu det er så synd på deg 

Si meg hvis noe skriver at de har knekt beinet og spør om råd skriver du da "beinet? Andre knekker ryggen så slutt å klag" eller er det bare din selfpitty ang sex du har så ekstremt stort behov for å rope ut og få medlidenhet for ved å bagatellisere andres tilfeller? 

Anonymkode: 97f6c...c1d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar feil ts. De fleste mener ikke at jenter skal være snille piker som ikke sjal være frempå når det gjelder sex. 
Kvinner også drar på byen for å få seg kukk. Akkurat som menn drar på byen for å få seg fitte. 

Anonymkode: b3ec6...d2a

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (46 minutter siden):

Har ikke fått på flere mnd.? Oii det var lenge. Mange menn går flere år. 

Det er det mange damer som gjjør også

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Buhu det er så synd på deg 

Si meg hvis noe skriver at de har knekt beinet og spør om råd skriver du da "beinet? Andre knekker ryggen så slutt å klag" eller er det bare din selfpitty ang sex du har så ekstremt stort behov for å rope ut og få medlidenhet for ved å bagatellisere andres tilfeller? 

Synd på meg? Foreslår du leser hva jeg skriver. ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

TS her. Jeg er både på tinder, happn og på byen avogtil, men det er ikke alltid det hjelper altså. Rart at de kun vil ha noen bilder på snap om de kan få seg et ligg i stedet for å måtte ta seg en runk alene

Anonymkode: c3d6f...2d6

Prøv deg som på SpicyMatch eller LystClub, der er det ikke vanskelig.

Anonymkode: db625...663

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

.... kjenner på en skikkelig seksuell frustrasjon nå.. Men hvis jeg sier det og kanskje prøver å få til treff med en av det motsatte kjønn er det plutselig helt feil, for sånn skal jo ikke damer være.. 

Hvorfor skal ikke damer være sånn? I min verden fungerer det helt perfekt, foretrekker at damer er akkurat sånn. Du er kåt og det burde ikke være et problem at du formidler det. Snarere tvert i mot. Å formidle at man er kåt er vel ikke bare menn sitt privilegium? De fleste menn vil jeg tro foretrekker en dame som kan formidle at hun er kåt, og ikke bare dagens oppgaver på "to do" listen.

• Liker 1
Skrevet

TS her..

Greia er jo at vi damer vil jo ikke ha sex med hvem som helst, og det er helt tydelig at mannfolk ikke vil heller. De fleste man tekster med eller lignende har det kun i kjeften. De vil sende dickpics hele tiden men om man forslår å møtes å heller nyte hverandre i stedet for å sende bilder så har de all verden med unnskyldninger. Jeg har hatt min periode hvor jeg finner mannfolk på byen.. Nå vil jeg heller møte de jeg har chattet med. Jeg har ikke sagt hvor mange måneder jeg vært uten sex, men det er jo såpass at det er noen år da.. Jeg greier også å tilfredsstille meg selv og gjør det relativt ofte, men det er noe annet å ha sex med en man er tiltrukket av da.. Eller??

Skrevet

Post uten anonym her, så får du flere tilbud. Dermed er det bevist at det er uendelig lett.

Anonymkode: 3450f...3ce

Sender menn her inne virkelig meldinger til damer her inne om slike ting..?

Skrevet
Ost skrev (6 minutter siden):

Sender menn her inne virkelig meldinger til damer her inne om slike ting..?

Ja. De mennene som er her inne er her kun av den grunn fordi de er desperate etter fitte, så enten skriver de gris eller kvinnehatende ting her inne fordi de ikke får seg noe. 

• Liker 1
Skrevet

Enig, har ikke hatt sex på leeeeeenge og når jeg sier til guttene på Tinder som flørter og hinter om sex at jeg er skikkelig seksuelt frustrert og tar dem på ordet, så er jeg plutselig en gal hore de ikke tør å møte 

Er alltid galt for jenter å være seksuelle joooo 

Det er jo selvsagt fordi jenter bare skal være kåte og klar for sex, når de er i et forhold. 

🙄🏳

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det alltid sånn at alle gutter/mannfolk tror at det bare er for damer å gå på byen eller skaffe seg en tinderprofil for å få seg et ligg..? Jeg selv har ikke hatt sex på flere måneder og kjenner på en skikkelig seksuell frustrasjon nå.. Men hvis jeg sier det og kanskje prøver å få til treff med en av det motsatte kjønn er det plutselig helt feil, for sånn skal jo ikke damer være.. Skulle nesten tro at mannfolk tror at alle damer er snille piker helt til de får beskjed om at de kan være noe annet 

Men du har vel ikke sex med hvem som helst, du har vel et krav i bunnen? Du kan jo bare spørre om han vil være med deg hjem på kaffe eller pule?

De som liker å ha sex, liker også at man er direkte. Men ikke bruk det som en åpningsreplikk, det kreves et språk som begge forstår. Jeg tar gjerne den praten og kaffen først...

Skrevet

Det er akkurat det, jeg vil ikke ha hvem som helst.. Kan godt invitere noen over på en kaffe eller no jeg.. Men det er da de plutselig kommer med alle slags unnskyldninger. 
For det passer jo aldri for de å komme, men de ber fort om å få bilde(r) da og sender gjerne en del bilder.. 

Skrevet
rampeguri skrev (2 timer siden):

Det er det mange damer som gjjør også

Sikkert sant det, men da er det vel i større grad frivillig. Og jeg tenker at kvinner som kun vil ha sex med menn som er 10 på skalaen og ikke får napp, de kvinnene er frivillig sexløse.

Anonymkode: aadc9...ff7

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

TS her. Jeg er både på tinder, happn og på byen avogtil, men det er ikke alltid det hjelper altså. Rart at de kun vil ha noen bilder på snap om de kan få seg et ligg i stedet for å måtte ta seg en runk alene

Det er jo helt naturlig! Ville ikke bare hatt sex med en kvinne som på en app sa at dette var noe hun var ute etter nå. For det første mennesker som gjør dette så lett, har nok gjort det med mange! Altså sjansen for kjønnssykdommer er stor, med eller uten beskyttelse.

Anonymkode: a3cc4...0ce

Skrevet

Er vel ingen som har sagt at jeg har skrevet det i bioen min på den appen jeg måtte bruke. Jeg pleier å si at jeg er ute etter noe seriøst etter at jeg har spurt mennene hva de er ute etter og de vet jo alltid hva de skal svare på det de.. De sier jo alltid at de er ute etter noe seriøst de også.. Og så går det da noen dager kanskje uker med chatting og så kan jeg foreslå å møtes men det er de da ikke så gira på.. Jeg kan fint skrive med fler om gangen men når jeg kommer dit å faktisk skal møte noen og eller føler at jeg har en god kjemi med en, vil jeg ikke møte flere andre før jeg vet om den jeg har snakket med er oppriktig.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg pleier å si at jeg er ute etter noe seriøst etter at jeg har spurt mennene hva de er ute etter og de vet jo alltid hva de skal svare på det de

Hva som foregår i ditt tilfelle er litt vanskelig å bli klok på. Men hvorfor sier du at du er ute etter noe seriøst?  Kan du ikke bare si at du er ute etter et sextreff, en FF, eller lignende, hvis det er det som er tilfellet?  Det finnes faktisk menn som vegrer seg for å lure seg til sex ved å være "seriøse". 

Anonymkode: b8b00...ed6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tilpasser svaret mitt etter det de svarer.. Men skjønner jo at det ikke funker uansett. 
Hjelper kanskje om jeg lager en ny bruker og kun har bilder hvor jeg er lettkledd… 
Jeg vil ha noe seriøst med den rette, men den rette dukker jo aldri opp.. Eller.. jeg kan tro at han her han er en fin ålreit fyr helt til det plutselig kommer dickpic og han ber om bilde av både pupper og mus.. For sånn er det jo veldig ofte.. Er vel bare å innse at det å finne en som faktisk tør å møte meg for å vise pikken i levende live ikke eksisterer.. 🤪 De sitter heller hjemme å tar bilder av den å sender ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tilpasser svaret mitt etter det de svarer.. Men skjønner jo at det ikke funker uansett. 
Hjelper kanskje om jeg lager en ny bruker og kun har bilder hvor jeg er lettkledd… 
Jeg vil ha noe seriøst med den rette, men den rette dukker jo aldri opp.. Eller.. jeg kan tro at han her han er en fin ålreit fyr helt til det plutselig kommer dickpic og han ber om bilde av både pupper og mus.. For sånn er det jo veldig ofte.. Er vel bare å innse at det å finne en som faktisk tør å møte meg for å vise pikken i levende live ikke eksisterer.. 🤪 De sitter heller hjemme å tar bilder av den å sender ut

Alle menn er nok ikke som du beskriver 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel bare å innse at det å finne en som faktisk tør å møte meg for å vise pikken i levende live ikke eksisterer.. 🤪 De sitter heller hjemme å tar bilder av den å sender ut

Prøv å møtes tidlig, før sånne bilder er på agendaen.  Hvis han unnskylder seg helt fra begynnelsen, så bare kutt. 

Anonymkode: b8b00...ed6

Skrevet

Hadde aldri turt å møte en random dame for tilfeldig sex. Alt for mange psykos og alt for mye sykdommer der ute.

Skjønner ikke at jeg turte å holde på med det greiene der da jeg var yngre…Var vel noen erfaringer med typiske ONS/tilfeldige som gjorde at det ikke har vært aktuelt siden…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...