Gå til innhold

Eggløsningssymptomer, men ikke utslag på EL-tester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lypsyl skrev (7 timer siden):

Jeg kjøpte også nylig babyplan sine el-tester. Har gjort som dere, testet to ganger om dagen, men denne syklusen fikk jeg aldri positiv test. Har tenkt syklusen er på styr etter vaksina, og at jeg kanskje ikke har hatt eggløsning. Men jaggu fikk jeg ikke positiv graviditetstest i går! Spørs om jeg går for et annet merke neste gang jeg skal holde på med testing 😅

For en oppløftende kommentar - tusen takk! Da lever jeg fremdeles i håpet 🙈 Gratulerer med graviditeten. 

Var det Babyplans graviditetstest? 😅

Anonymkode: 606e3...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For en oppløftende kommentar - tusen takk! Da lever jeg fremdeles i håpet 🙈 Gratulerer med graviditeten. 

Var det Babyplans graviditetstest? 😅

Tusen takk! Haha ja, så kanskje jeg skal ta resultatet med en klype salt! 🙈 Får satse på at mensen ikke dukker opp om et par dager, blir spennende å se 😅

Endret av lypsyl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/15/2021 at 7:46 PM, AnonymBruker said:

Slim indikerer ikke el, det indikerer bare at livmortappen åpner seg. Dessverre trenger ikke det bety at egget har tenkt å slippe med det første. Følg el testene de er sikre.

Anonymkode: e6d82...180

Nei det er de alldeles ikke. Jeg prøvde i ett år basert på el-tester. De gav tydelig utslag langt ut i syklusen. Det viste seg derimot at jeg hadde eggløsning rett etter mensen, og det var da jeg fikk El-slim og andre kroppslige symptomer. Fikk barn alle gangene jeg stolte på kroppens signaler og kastet El-strimlene. 

Anonymkode: 6f244...31b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nei det er de alldeles ikke. Jeg prøvde i ett år basert på el-tester. De gav tydelig utslag langt ut i syklusen. Det viste seg derimot at jeg hadde eggløsning rett etter mensen, og det var da jeg fikk El-slim og andre kroppslige symptomer. Fikk barn alle gangene jeg stolte på kroppens signaler og kastet El-strimlene. 

Anonymkode: 6f244...31b

Takk - dette var også oppløftende. Da håper jeg jeg også kan stole på kroppslige symptomer som el-slim m.v.

lypsyl skrev (58 minutter siden):

Tusen takk! Haha ja, så kanskje jeg skal ta resultatet med en klype salt! 🙈 Får satse på at mensen ikke dukker opp om et par dager, blir spennende å se 😅

Krysser fingrene for at graviditetstesten er riktig. Du må gjerne holde oss oppdatert, altså. 😇🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ fikk jeg positiv test! EN uke forsinket 😣 Hva skjer med kroppen min? ☹️ syklusen har alltid vært regelmessig 😢

Anonymkode: 27bf0...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...