Gå til innhold

Spørre ufrivillig barnløs søster om å være med på fødsel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er flere som spørr hvorfor man vil ha med andre enn bare Partner. Jeg hadde med Mamma, det var en slags gave fra meg til Mamma. Jeg satt kjempestor pris på at hun var der, og hun satt  enda større pris på det. 

Som noen som slet med å få barn hadde jeg satt veldig pris på å bli spurt om å få være med på en fødsel. 

Anonymkode: c0bee...079

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (2 timer siden):

Akkurat selve fødselen blir vel heller motsatt. De smertene kunne vel de fleste klart seg uten.

Nå var det selvfølgelig ment til den premien du får etterpå, rett etterpå når du får barnet på bryste er jo noe helt spesielt og noe hun kan bli veldig lei seg av å se hva hun går glipp av. 

Anonymkode: 269d4...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nå var det selvfølgelig ment til den premien du får etterpå, rett etterpå når du får barnet på bryste er jo noe helt spesielt og noe hun kan bli veldig lei seg av å se hva hun går glipp av. 

Anonymkode: 269d4...5c0

Og igjen: du er ikke fasiten på hva alle andre føler. Virkelig..... 

Nei. Blod, gørr, etterrier... En skrikende unge på brystet. Den delen av å være ufrivillig barnløs har aldri betydd noe for meg. 

Anonymkode: a37e6...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og igjen: du er ikke fasiten på hva alle andre føler. Virkelig..... 

Nei. Blod, gørr, etterrier... En skrikende unge på brystet. Den delen av å være ufrivillig barnløs har aldri betydd noe for meg. 

Anonymkode: a37e6...aeb

Det er ingen her som sitter med en fasit for andre. Ts spør, vi svarer det hver enkelt av oss tenker.

Anonymkode: 25f5e...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...