AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #121 Del Skrevet 20. november 2021 Milky skrev (10 timer siden): Hva du anser som nødvendig bryr jeg meg svært lite om.. sist jeg sjekket må barn ha nye klær hvert år; de vokser nemlig.. men trodde dette var common sense. heldigvis er jeg ikke en like trist person som deg, som ikke gidder å unne barna nye klær når de vokser Okei, vi er på det nivået altså. Å ty til personangrep fordi noen har en annen mening enn deg er lavmål. Anonymkode: dba8b...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 20. november 2021 #122 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, vi er på det nivået altså. Å ty til personangrep fordi noen har en annen mening enn deg er lavmål. Anonymkode: dba8b...457 If u say so Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20. november 2021 #123 Del Skrevet 20. november 2021 Ver hjemme og pynt deg fint hele julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #124 Del Skrevet 20. november 2021 Var faktisk ikke klar over at noen tilbringer julekvelden i pysjamas😅 Hvis min kjærestes familie feiret på denne måten hadde jeg vel måttet rette meg etter det. Men det hadde vært litt rart skal jeg innrømme. Og jeg hadde lurt litt på om man ligger som slasker på sofaen hele kvelden, eller hva opplegget er. Men jeg hadde ønsket at når vi startet egne tradisjoner, så var pysjamas ikke antrekket på julekvelden. Anonymkode: 5899b...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #125 Del Skrevet 20. november 2021 Nordmenn er blitt et merkelig folkeferd. Vi er blant de rikeste i verden, men skal kle oss så slaskete som mulig, oftest mulig. Nå også på juleaften. En av de få høytidsdagene i året omtrent alle forbinder med selskap, høytid og stas. Ikke nok med at vi går rundt i treningstights, allværsjakker og joggeklær resten av året, så skal altså flere og flere begynne å ha pysj på juleaften. Jeg er ikke noen moteløve, og går helt alminnelig kledd til hverdags. Elsker koseklær hjemme i sofaen om kvelden. Men akkurat under julemiddagen og gaveutdeling, da synes jeg man kan pynte seg, altså. Helt greit å krype inn i pysjen ut på kvelden, men ikke hele dagen. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg hadde gjort i TS sitt sted, men jeg hadde ikke gått i pysj. Kanskje tatt på meg noe halvpyntet. Anonymkode: d54bd...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #126 Del Skrevet 21. november 2021 Ts, gå i denne! https://www.sparkjop.no/alv-jumpsuit-dame_819180?level_1=61712 Anonymkode: 6e271...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #127 Del Skrevet 23. november 2021 Feire jul i pysj? Dette var nytt for meg. Anonymkode: 6639d...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå