AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #61 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fisefine og " perfekte " folk var her da! Noen sier ; man får ikke julestemning av pysj. Men joda; hvis DET er deres tradisjon og de gjør det hver jul så får de såklart julestemning av å feire jul i pysj. Man tar skikken som er når man kommer inn i andre sitt hjem. Eller du pynter deg og godtar ditt vertskap som de er uten å gjøre et nummer av det. Det er stemning i stua som er det som teller og ikke hva man har på seg. Hos meg er det ikke krav om å komme stivpynta, man går i det man vil og så koser vi oss og har det hyggelig. Anonymkode: 8627c...4a9 Fisefin fordi man mener man bør pynte seg noen dager i året?? Jaja da lever jeg fint med det Anonymkode: 30022...f0b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #62 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så fisefine og " perfekte " folk var her da! Noen sier ; man får ikke julestemning av pysj. Men joda; hvis DET er deres tradisjon og de gjør det hver jul så får de såklart julestemning av å feire jul i pysj. Man tar skikken som er når man kommer inn i andre sitt hjem. Eller du pynter deg og godtar ditt vertskap som de er uten å gjøre et nummer av det. Det er stemning i stua som er det som teller og ikke hva man har på seg. Hos meg er det ikke krav om å komme stivpynta, man går i det man vil og så koser vi oss og har det hyggelig. Anonymkode: 8627c...4a9 Julen er en høytid. Man er ikke fisefin fordi man feirer høytiden på en høytidelig måte. Å gå i pysj døgnet rundt er alt annet enn høytidelig. Det er bare shabby. Anonymkode: dba8b...457 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 16. november 2021 #63 Del Skrevet 16. november 2021 Det høres sikkelig deilig ut kjøp deg en morsom julepysj og go for it! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #64 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Julen er en høytid. Man er ikke fisefin fordi man feirer høytiden på en høytidelig måte. Å gå i pysj døgnet rundt er alt annet enn høytidelig. Det er bare shabby. Anonymkode: dba8b...457 Klærne betyr igrunn veldig lite. Det er viktigere hvordan folka har det. Og omvendt ; det spiller ingen rolle om folket går stivpynta om de ikke koser seg. Hurra for at noen vil gjøre det som DE liker best og er lykkelig med det! Anonymkode: 8627c...4a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #65 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 19.52): Det hørtes utrolig stusselig ut å gå med det hele dagen. Jeg er vant til at tidligere på dagen så går man med vanlige klær, men kunne gått med pysj også. Senere på ettermiddagen er jeg vant til at man pynter seg. Jeg pleier å ha kjole eller skjørt og sminker og ordner meg. Jeg hadde ikke ønsket å gå med pysj hele dagen så enten hadde jeg pyntet meg som vanlig eller så hadde jeg ikke feiret der. Pleier for øvrig å pynte meg i romjula også. Er det jul så er det jul. Å daffe rundt i pysj kan man gjøre resten av året. Anonymkode: 80848...51b Enig i denne. Jeg hadde syns det var kjipt å gå i pysj på julaften. Det er en høytid, og da pyntet man seg litt. At noen går i pysj 1. juledag kan jeg skjønne om de bare skal være hjemme likevel, men ikke på julaften. Jeg ville ikke fått noe julestemning av det iallfall. Gå hele dagen i pysj, spise god mat i pysj og åpne gaver i pysj. Nei, jeg skjønner deg godt ts. Jeg ville grudd meg til en slik julefeiring.. Anonymkode: e585f...ec0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #66 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klærne betyr igrunn veldig lite. Det er viktigere hvordan folka har det. Og omvendt ; det spiller ingen rolle om folket går stivpynta om de ikke koser seg. Hurra for at noen vil gjøre det som DE liker best og er lykkelig med det! Anonymkode: 8627c...4a9 Selvsagt kan de feire jul slik de ønsker det, men jeg forstår godt at ts ikke vil feire jul der. Jeg ville ikke fått noe julestemning av det iallfall.. Anonymkode: e585f...ec0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 16. november 2021 #67 Del Skrevet 16. november 2021 Folk har forskjellige tradisjoner, og det ene er ikke bedre enn det andre. Med pysj, menes jo ikke klærne du sov i.... Kjøp ett greit sett med behagelig bukse/genser. Evt julegenser. (Og ha på ordentlig undertøy) Det er ingen fasit på hvordan man feirer jul. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #68 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg kjøper alltid ny pysj, kosedress eller lounge wear til jul. Går i den frem til middag julaften. Pynter meg til middag, og skifter gjerne over til pysj etter at pakkeåpningen er over. Ingen her i huset hadde stilt i pysj til middag og pakkeåpning. Men om jeg ble invitert til noen som gikk i pysj hele dagen, så hadde jeg vært raus og stilt opp i pysj. Du skal vel neppe feire jul der hvert år. Anonymkode: e49ae...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #69 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Selvsagt kan de feire jul slik de ønsker det, men jeg forstår godt at ts ikke vil feire jul der. Jeg ville ikke fått noe julestemning av det iallfall.. Anonymkode: e585f...ec0 Det er en uting å ikke kunne tilpasse seg. Livet forandres til stadighet og det er ikke alltid man kan tviholde på det man er vandt med. Antagelig er det bedre julestemning i det huset enn mange andre steder fordi folket er avslappet. Jeg har hørt om kamper i hus der f.eks tenåringer ikke har lyst å pynte seg julaften. Blir ikke god stemning av slik Anonymkode: 8627c...4a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #70 Del Skrevet 16. november 2021 Det er da vel ingen som sitter i pysj å spiser middag, drikker kaffe, åpner gaver osv på julaften ???!! Anonymkode: cf002...d53 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DritKrenka Skrevet 16. november 2021 #71 Del Skrevet 16. november 2021 Dette høres ut som en fantastisk juletradisjon. Så sykt digg å slippe alt stresset med å pynte seg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 16. november 2021 #72 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er da vel ingen som sitter i pysj å spiser middag, drikker kaffe, åpner gaver osv på julaften ???!! Anonymkode: cf002...d53 Jo da, det er det. Mange som bytter ut kaffen med med spenstig drikke og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #73 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er da vel ingen som sitter i pysj å spiser middag, drikker kaffe, åpner gaver osv på julaften ???!! Anonymkode: cf002...d53 Tydeligvis! 😂 🙈 Anonymkode: dba8b...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #74 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 19.52): Det er så miljøfiendtlig og white trash å kjøpe nye julepysjer hvert år. Æsj. Er vel FrP-ere hele gjengen. Anonymkode: 4591b...544 Ta deg en bolle. Anonymkode: 9e76c...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #75 Del Skrevet 18. november 2021 For en bisarr skikk. Anonymkode: 8ebc7...3f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #76 Del Skrevet 18. november 2021 Pysj på julaften? Greit tidlig på morgenen, men ikke under julemiddagen og utover kvelden? Jeg pynter meg og det gjør de jeg feirer sammen med også:p Anonymkode: 5eda0...b28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #77 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 17.34): Ikke ment frekt eller hat. Men hva gjør jeg?? Det er da min første jul med famen til typen. Jeg er vant til å gå i kjole på julaften og pynte meg med sminke, smykker og pent hår. Jeg hadde følt meg som en slask og følt meg "fyllesyk på en søndag" av å gå i pysj. Kjæresten min sier at jeg kan pynte meg hvis jeg ønsker det men blir det ikke litt kræsj og at jeg opptrer som bedre enn alle andre hvis jeg er eneste pyntede? 😣 hjeelp Anonymkode: 2f478...f00 Ser ikke problemet. Anonymkode: 5ddc6...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #78 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 21.42): Jeg kjøper alltid ny pysj, kosedress eller lounge wear til jul. Går i den frem til middag julaften. Pynter meg til middag, og skifter gjerne over til pysj etter at pakkeåpningen er over. Ingen her i huset hadde stilt i pysj til middag og pakkeåpning. Men om jeg ble invitert til noen som gikk i pysj hele dagen, så hadde jeg vært raus og stilt opp i pysj. Du skal vel neppe feire jul der hvert år. Anonymkode: e49ae...8b0 Jeg lurer på om jeg skal begynne med den tradisjonen neste år Anonymkode: ac061...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. november 2021 #79 Del Skrevet 18. november 2021 Har ikke pysj, kommer aldri til å ha det heller. Julen er kjoletid fra morgen til kveld. Har vert alene i julen en gang, og da pyntet jeg meg i fine kjoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #80 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 21.42): Jeg kjøper alltid ny pysj, kosedress eller lounge wear til jul. Går i den frem til middag julaften. Pynter meg til middag, og skifter gjerne over til pysj etter at pakkeåpningen er over. Ingen her i huset hadde stilt i pysj til middag og pakkeåpning. Men om jeg ble invitert til noen som gikk i pysj hele dagen, så hadde jeg vært raus og stilt opp i pysj. Du skal vel neppe feire jul der hvert år. Anonymkode: e49ae...8b0 Å gå i pysj på kirkegården og i kirka på julaften er helt uaktuelt. Men for andre som ikke har det som en del av julaften sine tradisjoner, så gå i hva du vil. Jeg kjøper ikke nye koseklær til jul, kun ny strømpebukse ved behov. Her går jeg i vanlige klær frem til i 14 tiden cirka, så jeg kan stikke på butikken hvis jeg har glemt noe. Anonymkode: ed668...a32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå