AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Del Skrevet 14. november 2021 Kjære pappa. Jeg savner deg litt ekstra i dag. Du pleide å få kort og gave av meg på senga da jeg var barn. I voksne alder sendte jeg i posten, og ringte deg på dagen. I år går ikke det. Kreften fik overtok, og du døde 16.januar d.å. Det hjelper å vite at du hadde et godt liv før du ble syk, men ingen alder er "høy" nok når det kommer til sykdom. Jeg må revurdere noen av drømmene jeg hadde om hva du skulle få oppleve, men jeg skal klare det. Jeg er sikker på du følger med oss der du er. Vet du er fri for alt vondt, og det lindrer også litt. Jeg ønsker deg en fin farsdag pappa❤ Klem fra din mellomste. Anonymkode: d6328...263 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekanne Skrevet 14. november 2021 #2 Del Skrevet 14. november 2021 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnanasPåTaco Skrevet 14. november 2021 #3 Del Skrevet 14. november 2021 Varm klem til deg! Her er det andre farsdagen uten💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november 2021 #4 Del Skrevet 14. november 2021 Tusen varme klemmer til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miacj Skrevet 15. november 2021 #5 Del Skrevet 15. november 2021 ❤️ Første farsdag uten pappa her og ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. november 2021 #6 Del Skrevet 15. november 2021 27. farsdagen uten pappa. Fremdeles stort savn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #7 Del Skrevet 15. november 2021 Super-pappaen er med dere. Dere slipper ikke unna så lett❤ føler med deg, det gjør han også❤ Anonymkode: 28eb6...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #8 Del Skrevet 15. november 2021 Tiende farsdagen uten pappa her. Savnet er like stort. ❤️ Anonymkode: 742b5...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Del Skrevet 28. november 2021 Min første farsdag uten pappa også. Klem til dere alle. Anonymkode: fbd3b...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå