Gå til innhold

Søvn bamse

Pentagon

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å kjøpe en bamse som kan hjelpe barnet mitt å finne roen om nettene. Veldig varierende søvn kvalitet, han våknet hver 3 time frem til han var 1. år gammel.

Brukte endel tid og energi på å hjelpe han å sove gjennom natten og han sov godt igjennom natten en periode, våknet dog veldig tidlig (04.30-05.30) Etter endel sykdom har han blitt vandt til å sove oppå oss eller lignende. Nå som han er frisk våkner han endel på natten og vil opp til oss. Tenkte at kanskje en sånn bamse som spiller musikk, vibrerer eller lignende kunne hjelpe. Eldste barnet har hatt en sånn ZAZU bamse med lys og lyd som har fungert ganske bra, men ser jo det har kommet masse nytt med endel flere funksjoner.

Sett på denne Fisher Prince oteren som puster, har lys og musikk, men synes den puste funksjonen ser så kunstig ut? Og ser for meg at han kanskje vil drive og skru den av og på og styre endel med den🤔 at det blir litt vel voldsomt liksom..? ser også det finnes en som vibrerer og spiller musikk, noen med erfaring fra den? Og ZAZU har oppgradert sin litt med sånn stemme aktivert sensor, slik at musikken og lyset kommer på når han våkner om natten og gråter. Liker særlig den funksjonen godt, skulle gjerne hatt en bamse som vibrerer, har musikk og lys OG denne stemme aktiverte sensoren😅 men det klarer jeg ikke finne.. 

Noen som har erfaringer de vil dele?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukar drømmesau Ewan (den vanlege - ikkje deluxe). Vår lyser rødt og har 4 ulike lydar, eine melodi, dei 3 andre hjartelydar. Driv på ca 15min? Deluxe veit eg har litt fleire funksjonar der den reagera på grin mellom anna. Vi er veldig nøgd med den, babyen vår roa seg fort :)  Men har brukt den på natta heile vegen for at han skal assosiere den med søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2021 at 4:47 PM, RockyRose said:

Vi brukar drømmesau Ewan (den vanlege - ikkje deluxe). Vår lyser rødt og har 4 ulike lydar, eine melodi, dei 3 andre hjartelydar. Driv på ca 15min? Deluxe veit eg har litt fleire funksjonar der den reagera på grin mellom anna. Vi er veldig nøgd med den, babyen vår roa seg fort :)  Men har brukt den på natta heile vegen for at han skal assosiere den med søvn. 

Vi har deluxe versjonen. Mest bortkasta dings jeg har kjøpt. Den vekket barnet mitt når han knirka litt. Så den ble fort stuet bort. 

Anonymkode: 7b3b1...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vi har deluxe versjonen. Mest bortkasta dings jeg har kjøpt. Den vekket barnet mitt når han knirka litt. Så den ble fort stuet bort. 

Anonymkode: 7b3b1...80b

Ja, eg var redd for at det skulle skje så vi ville ikkje ha den sjølv 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...