Gå til innhold

Hva går du med hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞

Anonymkode: 51bc2...ebf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før gikk jeg i ganske stygge koseklær, men føler meg mye mer vel når jeg ser litt mer fresh ut når jeg er litt mer «ordnet», så jeg har begynt å bruke komfortable og myke klær som jeg også synes ser litt fine ut 

Anonymkode: 2d404...f72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞

Jeg skifter ikke til løse klær med der samme jeg kommer hjem, jeg bruker stort sett samme klær hjemme som jeg har brukt på jobb. 

Jeg er ikke spesielt begeistret for løse klær, koseklærne mine er tettsittende.

Anonymkode: 0218a...a61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loublover
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg bruker samme klær både ut å hjemme, liker at buksene er veldig tettsittende og sitter stramt på. Går slik selv om jeg bare er hjemme for meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggebukse og singlet, ingen bh. Bruker genser/hettejakke når det er kaldt.

Anonymkode: 83073...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men kvinner klager jo på kvinner så fort de går i en stor baggy genser eller hettegenser, da er de androgyne og formløse... 🤷‍♂️

Anonymkode: 48c21...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren bruker jeg ulltøy, eller strømpebukse og varm kjole. Syntes det er så mye diggere enn joggebukse, når jeg kryper under et teppe😍🥶 Bruker ofte komfortable shorts eller joggebukse, om våren og på sommeren. Men aller helst bare morgenkåpe🙈

Anonymkode: 8c86f...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det rare er at kvinner når de kommer hjem tar på joggebukse. Mens menn bytter til tights, longs eller strømpebukse når de kommer hjem. Det motsatte av hva de bruker ute. 

Anonymkode: 393e4...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Det rare er at kvinner når de kommer hjem tar på joggebukse. Mens menn bytter til tights, longs eller strømpebukse når de kommer hjem. Det motsatte av hva de bruker ute. 

Anonymkode: 393e4...f78

Aldri opplevd

Anonymkode: eea75...0a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Er det mange menn som bruker tights og strømpebukse hjemme? Sikkert litt sexy å se dem sånn da 😉

Anonymkode: 11eba...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Er det mange menn som bruker tights og strømpebukse hjemme? Sikkert litt sexy å se dem sånn da 😉

Veldig åpenbart at du er den samme runkekaren som først nevnte det.

Anonymkode: eee24...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Veldig åpenbart at du er den samme runkekaren som først nevnte det.

Javel. Jeg er en singel dame i 30-åra, men jeg er ingen runker 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker tynne joggebukser i bomull og tynne bomullsgensere hjemme. Kunne tenkt meg å prøve ullundertøy, har bare ikke prioritert å kjøpe det til meg selv. Velger stort sett de billigste «koseklærne» til vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Javel. Jeg er en singel dame i 30-åra, men jeg er ingen runker 😂 

The gentleman doth protest too much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

The gentleman doth protest too much.

Jeg burde sikkert slutte å skrive som AB, da. Kvinne 37 her. Jobber som sykepleier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...