Jentegutt Skrevet 17. november 2021 #41 Del Skrevet 17. november 2021 Loublover skrev (24 minutter siden): Jeg er nesten aldri naken😊 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 17. november 2021 #42 Del Skrevet 17. november 2021 Joggebukser og hettejakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #43 Del Skrevet 17. november 2021 La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞 Anonymkode: 51bc2...ebf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #44 Del Skrevet 17. november 2021 Før gikk jeg i ganske stygge koseklær, men føler meg mye mer vel når jeg ser litt mer fresh ut når jeg er litt mer «ordnet», så jeg har begynt å bruke komfortable og myke klær som jeg også synes ser litt fine ut Anonymkode: 2d404...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #45 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞 Anonymkode: 51bc2...ebf Jeg skifter ikke til løse klær med der samme jeg kommer hjem, jeg bruker stort sett samme klær hjemme som jeg har brukt på jobb. Jeg er ikke spesielt begeistret for løse klær, koseklærne mine er tettsittende. Anonymkode: 0218a...a61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 17. november 2021 #46 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞 Anonymkode: 51bc2...ebf Jeg bruker samme klær både ut å hjemme, liker at buksene er veldig tettsittende og sitter stramt på. Går slik selv om jeg bare er hjemme for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #47 Del Skrevet 17. november 2021 Joggebukse og singlet, ingen bh. Bruker genser/hettejakke når det er kaldt. Anonymkode: 83073...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #48 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞 Anonymkode: 51bc2...ebf Men kvinner klager jo på kvinner så fort de går i en stor baggy genser eller hettegenser, da er de androgyne og formløse... 🤷♂️ Anonymkode: 48c21...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #49 Del Skrevet 18. november 2021 Om vinteren bruker jeg ulltøy, eller strømpebukse og varm kjole. Syntes det er så mye diggere enn joggebukse, når jeg kryper under et teppe😍🥶 Bruker ofte komfortable shorts eller joggebukse, om våren og på sommeren. Men aller helst bare morgenkåpe🙈 Anonymkode: 8c86f...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 18. november 2021 #50 Del Skrevet 18. november 2021 T-skjorte og tøfler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #51 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): La oss alle ta et minutt å reflektere over hvor sykt samfunnet egentlig er. Presser og manipulerer oss til å bruke tettsittende, ubehagelige klær bare fordi vi "skal noe", og at det er for stygt at damer går i løse komfortable klær, så det skifter vi bare til så fort vi er innenfor husets fire vegger. Det er faktisk for sykt. Menn er jo sosialt akseptert at går i løse bukser og løse t skjorter ute i offentligheten til og med på date når de skal pynte seg, men vi kvinner må faen meg kle på oss et jævla fengsel av tøy bare for at samfunnet skal akseptere oss 😞 Anonymkode: 51bc2...ebf Det rare er at kvinner når de kommer hjem tar på joggebukse. Mens menn bytter til tights, longs eller strømpebukse når de kommer hjem. Det motsatte av hva de bruker ute. Anonymkode: 393e4...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 18. november 2021 #52 Del Skrevet 18. november 2021 Kashmir bukse og genser🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #53 Del Skrevet 18. november 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Det rare er at kvinner når de kommer hjem tar på joggebukse. Mens menn bytter til tights, longs eller strømpebukse når de kommer hjem. Det motsatte av hva de bruker ute. Anonymkode: 393e4...f78 Aldri opplevd Anonymkode: eea75...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #54 Del Skrevet 18. november 2021 Hæ? Er det mange menn som bruker tights og strømpebukse hjemme? Sikkert litt sexy å se dem sånn da 😉 Anonymkode: 11eba...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #55 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Er det mange menn som bruker tights og strømpebukse hjemme? Sikkert litt sexy å se dem sånn da 😉 Anonymkode: 11eba...a70 Veldig åpenbart at du er den samme runkekaren som først nevnte det. Anonymkode: eee24...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #56 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Veldig åpenbart at du er den samme runkekaren som først nevnte det. Anonymkode: eee24...fb1 Javel. Jeg er en singel dame i 30-åra, men jeg er ingen runker 😂 Anonymkode: 11eba...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #57 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg bruker tynne joggebukser i bomull og tynne bomullsgensere hjemme. Kunne tenkt meg å prøve ullundertøy, har bare ikke prioritert å kjøpe det til meg selv. Velger stort sett de billigste «koseklærne» til vanlig. Anonymkode: 11eba...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #58 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Javel. Jeg er en singel dame i 30-åra, men jeg er ingen runker 😂 Anonymkode: 11eba...a70 The gentleman doth protest too much. Anonymkode: eee24...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line1301 Skrevet 19. november 2021 #59 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): The gentleman doth protest too much. Anonymkode: eee24...fb1 Jeg burde sikkert slutte å skrive som AB, da. Kvinne 37 her. Jobber som sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. november 2021 #60 Del Skrevet 19. november 2021 T-skjorte, boxer, joggedress, raggsokker og ullgenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå