Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adobyen

Bonden hadde bestilt en høyteknologisk melkemaskin som ble levert da kona var på ferie med venninner. Han bestemte seg for å teste hvordan maskinen virket og koblet den til seg selv, trykket på startknappen og vidunderet satt i gang. Dette var saker! Gårdbrukeren hadde aldri trodd den virket på en slik unik måte. Etter seansen skulle han slå av maskinen da den hadde stoppet melkingen, for da regnet han med at slangen som hadde sugd seg fast på grunn av vakum, ville slippe han fri. Det viste seg imidlertid at Av/På-knappen var på andre siden, og den klarte han ikke å nå før melkemaskinen automatisk startet igjen. Etter enda en omgang var bonden så skjelven at han knapt klarte å stå oppreist. Han brukte sine siste krefter for å nå frem til betjeningsmanualet, trykket på alle knapper han kunne se gjennom et omtåket blikk, uten at noe skjedde. Maskinen satte i gang for tredje gang. Da den var over, var det nesten over og ut for gårdbrukeren også. Men ut fikk han den ikke, samme hvordan han forsøkte å dra. Da kom han på at han hadde mobiltelefonen i bukselomma, og der var nummeret til leverandøren av produktet lagret. Han fant det, tok seg sammen og ringte: Hm, begynte han, jeg er plaga med asma, derfor er stemmen min ikke så klar. Det jeg ringer for, er for å vite hvordan man kobler melkemaskinen jeg kjøpte hos dere, fra kua sine spener? Ingen problem, gode mann, svarte den høflige kundebehandleren. Den er programmert til å stoppe automatisk når den har melket fem liter melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg så en fyr på en kafé i dag - ingen telefon, ingen nettbrett, ingen laptop. Sitter bare og drikker en kaffe ..

En slags psykopat.....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Arbeidslinjen. hehe….

Det var grytidlig morgen og utenfor politistasjonen gikk en mannsperson omkring, kun iført en gul tangatruse og tydelig beruset. Han ble umiddelbart tatt hånd om og ført inn for avhør.
-Navnet?
-Johansen.
-Gift?
-Ja.
-Har de barn?
-Ja, 14 stykker.
Da utbrøt overbetjenten:
-La han gå, mannen er jo iført arbeidsantrekk.....

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Visste du at den lengste nerven i kroppen knytter øyeeplet til ræva? - Den kalles Analoptisk nerve og er ansvarlig for å gi mennesker et bedritent syn på livet. Tror du meg ikke? Prøv å napp ut et hår fra ræva og se om ikke dù også får tårer i øya..  😛 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (11 minutter siden):

Hva er det nede?

Jeg tror det skal forestille et slags hjemmebrenning eller bryggeri ting.  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det skal forestille et slags hjemmebrenning eller bryggeri ting.  😂

Tenk når Luke og Leia finner ut 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tegneserien Langbein og Sønn er over 30 år gammel nå, vet du hva en oppfølger serie som tar plass 30 år senere ville blitt kalt for? Langbeinskjørhet og Sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fyr som drev å holdt med ett reinsdyr oppe på vidda så kom det en kar forbi og sa ka i helvete er det du holder på med? 

Æ har vært hos doktoren æ hadde så vondt så han sa æ skulle ta voltaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

🚗

Jeg har et spørsmål: Er det noen som vet mer om biler enn meg?🤔
Kjøpte bil med automatgir. 
Jeg kan kjøre den om dagen, men om natta virker den ikke. 😐
Jeg setter den i D på dagtid og N om natta, og bilen går ingen vei når den står i N. 
I morges var det noen som ville kjøre løp, så jeg flyttet girstaven til «R» for racing og rygget inn i bilen bak meg. 
Så nå til spørsmålet mitt:
Trenger jeg å kjøpe ny girkasse? 🤔
I så fall hvor mye koster en ny girkasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...