Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #1501 Del Skrevet 8. oktober 2022 Hansemann på fire var skikkelig sint på moren sin : - "Jeg får ikke lov til noen ting!" sa han.. Mor hørte at døra til soverommet smalt igjen, og at gutten romsterte med skuffer og skap. Det var tydelig at han pakket. Til slutt kom han trekkene med to store kofferter. - "Nå..?", sa mor, "og hvor har så du tenkt deg?" - "Jeg skal ikke dra noen steder! Jeg får jo ikke lov til å gå over gata alene engang!" - "Ja, men hvorfor har du pakket to kofferter da?" spurte moren... - "De er jo til DEG!!" 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #1502 Del Skrevet 8. oktober 2022 🥂🥃 Legen sa at for at jeg skulle få en indre fred, var det nødvendig at jeg gjorde ting ferdig. Derfor har jeg nå gått rundt i huset på søken etter halvferdige ting og vet dere hva? -Jeg fant en halv whiskyflaske, hralv faske Cognac, nestn pull vromfalske, hlalv pakke pingles, hallspit ostekake og sjøkkladiii.. Deeere skulllle brae… vitee vhor gott eg har ddet noo. Sned vidreee til em som har bruuk for inndr fled.... 😁😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. oktober 2022 #1503 Del Skrevet 8. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. oktober 2022 #1504 Del Skrevet 8. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #1505 Del Skrevet 8. oktober 2022 Athena Catalina skrev (45 minutter siden): Haha fy flate 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. oktober 2022 #1506 Del Skrevet 9. oktober 2022 Det ringte på døra og da hun åpnet stod en vilt fremmed kar der! - Har du en vagina, spurte han. For en psykogris tenkte dama og slengte døra igjen samtidig som hun låste! Neste formiddag gjentok historien seg, og hun vurderte nå å rInge politiet. Men hun ventet til mannen kom hjem litt utpå kvelden, og spurte han hva de skulle gjøre hvis gærningen dukket opp igjen? - Jeg har turnusfri på jobben i mårra, og blir hjemme her! Så hvis han dukker opp igjen skal det bli månelyst, sa han! Dagen etter ringte det igjen på døra, og mannen hvisket til kona - svar ja på spørsmålet, så ser vi hva som skjer sa mannen, som gjemte seg bak døra på innsiden! - Har du en vagina, spurte den fremmede, og denne gangen fikk han svar! - Ja, jeg har det, hvordan det? Sa kvinnen! -Jo, siden du har det så lurte jeg på om du kunne be mannen din om å bruke den i steden for kona mi sin? Mannen i huset fikk rett, det ble månelyst😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #1507 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (21 timer siden): Haha fy flate 😆 Jeg synes egentlig den var for slem 😕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #1508 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (2 timer siden): Jeg synes egentlig den var for slem 😕 Forskjellig humor 😄 jeg har litt syk humor så jeg lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2022 #1509 Del Skrevet 15. oktober 2022 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2022 #1510 Del Skrevet 15. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2022 #1511 Del Skrevet 15. oktober 2022 En ung nygift kvinne hadde vært og kjøpt et garderobeskap på IKEA, og da hun kom hjem begynte hun å montere den. Utenfor vinduet hennes var en bussholderplass. Akkurat da hun hadde montert ferdig skapet kjørte busen forbi og skapet falt sammen. Hun monterte det opp igjen og det samme skjedde. Hun ringte til IKEA og fortalte hva som hadde skjedd, og de lovte å sende bort en mann som kunne fikse det.... Montøren fikk satt sammen garderobeskapet, men akkurat da det var ferdig montert igjen, kom bussen og skapet falt sammen! Da han for andre gang hadde montert skapet gikk han inn og stilte seg inne i skapet for å se hva som EGENTLIG skjedde. Akkurat da kom kvinnens mann hjem. Han var nysgjerrig på hvordan garderobeskapet som hans kone hadde handlet så ut, og gikk inn i soverommet der skapet stod. Han beundret det, og åpnet garderobeskapet for å se hvordan den så ut inni. Han stirret på mannen som sto der inne, som sa: Du tror meg vel ikke, men jeg står faktisk her og venter på bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. oktober 2022 #1512 Del Skrevet 17. oktober 2022 Vet ikke om jeg skal koke denne poteten eller ta den til sykehus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #1513 Del Skrevet 18. oktober 2022 Tor: Hei Jens, har du hørt at jeg nylig besteg verdens høyeste fjell Mount Everest? Jens: Verdens høyeste fjell sa du? Da skulle du sett når jeg besteg kona mi i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. oktober 2022 #1514 Del Skrevet 19. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 19. oktober 2022 #1515 Del Skrevet 19. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #1516 Del Skrevet 20. oktober 2022 Adobyen skrev (16 timer siden): Husker når kompisen min prøvde så godt han kunne å få dattera si til å si pappa og så endte det opp med at hun gulpet opp på han 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. oktober 2022 #1517 Del Skrevet 20. oktober 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Husker når kompisen min prøvde så godt han kunne å få dattera si til å si pappa og så endte det opp med at hun gulpet opp på han 😆 Faen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2022 #1518 Del Skrevet 20. oktober 2022 Adobyen skrev (7 timer siden): Faen 🤣 Hun lærte gulp da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. oktober 2022 #1519 Del Skrevet 22. oktober 2022 😂😂😂😂 En drosjesjåfør plukket opp ei nonne. Da ho hadde satt seg inn i baksete, klarte han ikke å slutte å se på henne. Omsider sier han... - Jeg har fantasert lenge om å bli kysset av ei nonne. Nonnen smilte varmt og svarte... - Jeg skal oppfylle ønske ditt på to betingelser - Først må du være singel - og så må du være katolikk. Drosjesjåføren lyste opp å sa.. - Jeg er begge delene. - OK - kjør inn i en bakgate. Nonnen oppfylte drømmen hans med et tungekyss som han aldri hadde opplevd maken til. Da de kjørte ut fra bakgaten klarte ikke sjåføren å holde seg og sa... - Unnskyld.. - kan du tilgi meg - jeg løy til deg - jeg er gift - og jeg er ikke katolikk. - Du er tilgitt sa nonna - Mitt navn er Ottar - og jeg skal på karneval...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 24. oktober 2022 #1520 Del Skrevet 24. oktober 2022 Lykke til 😂🐈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå