Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (57 minutter siden):

Heh :klo: 

Det var visst noen som fikk assosiasjoner til flåklypa da veien plutselig forsvant.  Skjønner den, for jeg ble litt bilsyk av den sprø kjøringa i filmen.   Men eh… det ene var jo en tragedie og det andre bare tull, men det skader ikke med litt humor likevel? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (16 minutter siden):

Det var visst noen som fikk assosiasjoner til flåklypa da veien plutselig forsvant.  Skjønner den, for jeg ble litt bilsyk av den sprø kjøringa i filmen.   Men eh… det ene var jo en tragedie og det andre bare tull, men det skader ikke med litt humor likevel? 😂

Jeg bare skjønner ikke sammenhengen 😅 knakk en bru i flåklypa? Husker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (13 timer siden):

Jeg bare skjønner ikke sammenhengen 😅 knakk en bru i flåklypa? Husker ikke

Ikke jeg heller, husker bare svinger og fart.  Det er nok bare humor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Ikke jeg heller, husker bare svinger og fart.  Det er nok bare humor.  

Udødelig klassiker da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Også var det den gamle, bergenske «humoristen» som satt på en benk ved Mulesvingen i Fjellveien hver dag det var vær til det (ikke så veeeldig ofte, med andre ord). Hver gang det kom forbi en jogger, ropte han:

– Hei du! Du mistet noke, tjommi!

– Ka då? var det vanlige svaret, mens mosjonistene i trange tights stoppet og så forvirret rundt på bakken rundt seg.

– Farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Torgeir går inn på en restaurant og bestiller en kylling. Eieren kommer løpendeog sier at det var en missforståelse.
-Vi hadde bare en kylling igjen, men han med motorsykkelen er stamgjest her, så han må få denne porsjonen.
Torgeir blir rasende og nektet og nekter å gi fra seg maten.
Da reiser bikeren seg og kommer langsom bort til Torgeir.
-Dette er min kylling, og alt du gjør med den, gjør jeg med deg. Brekker du av et lår, så brekker jeg benet ditt, forstått ?
Torgeir ser rolig på kyllingen, stikker en finger opp bak på kyllingen, trekker den ut og slikker på den. Så reiser Torgeir seg, trekker ned buksene, bøyer seg forover og sier.
-Kos deg !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...