Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2022 #781 Del Skrevet 3. mai 2022 Adobyen skrev (1 time siden): Er det sant? 🤣 Grill REGLER Rutinemessig: (1) Kvinnen kjøper maten. (2) kvinnen lager salat, forbereder grønnsaker og lager dessert. (3) Kvinnen forbereder kjøttet, marinerer mv, plasserer det på et fat sammen med de nødvendige kjøkkenredskaper og sauser, og tar det med ut til mannen, som er plassert ved siden av grillen – med en øl i hånden. (4) Kvinnen forblir fortsatt utenfor den obligatoriske tre meter sone, hvor en overflod av testosteron og andre mannlige aktiviteter kan finne sted uten innblanding fra kvinnen. Her kommer den viktige del: (5) MANNEN plasserer kjøttet på grillen. Mere rutine: (6) Kvinnen går inn for å organisere tallerkener og bestikk. (7) Kvinnen kommer ut for å fortelle mannen, at kjøttet ser lekkert ut. Han takker henne og spør, om hun vil hente en øl mens han vender kjøttet. Viktig igjen: (😎 MANNEN tar kjøttet av grillen og gir det til kvinnen. Mere rutine: (9) Kvinnen forbereder tallerkener, salat, brød, tilbehør, servietter og sauser, og sørger for at det hele kommer på bordet. (10) Etter spisingen sørger kvinnen for å rydde av bordet og vasker opp. Og viktigst av alt: (11) Alle roser mannen og takker ham for hans matlagning innsats. (12) Mannen spør kvinnen om hun nøt 'hendes friaften', og når han ser hennes irriterte reaksjon, konkluderer han at det bare er umulig å glede enkelte kvinner! Ja, det stemmer faktisk. På grilling jeg har vært har mannen kun grillet kjøttet mens kvinnen gjør alle andre forberedelser ingen skryt til kvinnen, kun mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #782 Del Skrevet 3. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): Ja, det stemmer faktisk. På grilling jeg har vært har mannen kun grillet kjøttet mens kvinnen gjør alle andre forberedelser ingen skryt til kvinnen, kun mannen. Så sinnsykt teit 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2022 #783 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så sinnsykt teit 😆 Ja, jeg vet 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #784 Del Skrevet 3. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): Ja, jeg vet 😆 Snakk om å skulle være mannsdominert på alt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #785 Del Skrevet 3. mai 2022 Vet du hva man kaller det når en bruker får masse støtte fra folk på sosial prat? Sosial støtnad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 3. mai 2022 #786 Del Skrevet 3. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (55 minutter siden): Ja, det stemmer faktisk. På grilling jeg har vært har mannen kun grillet kjøttet mens kvinnen gjør alle andre forberedelser ingen skryt til kvinnen, kun mannen. Jeg har alltid gjort alt sammen jeg, eller delt ganske likt. Får håpe at andre menn skjerper seg litt 🤣 I år trenger jeg en ny grill. Bare sånn vanlig, rimelig kulegrill. Den gamle knakk et bein da jeg stanget i den med bilen inne i garasjen i vinter, fordi jeg ikke så at den var kantet.. Det er stor gårdsplass med asfalt her, så jeg trenger ikke å lage noen brannfare. Koselig å grille litt sammen med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #787 Del Skrevet 3. mai 2022 Lommeboka mi er som en løk, hver gang jeg åpner den så griner jeg🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. mai 2022 #788 Del Skrevet 3. mai 2022 Adobyen skrev (46 minutter siden): Jeg har alltid gjort alt sammen jeg, eller delt ganske likt. Får håpe at andre menn skjerper seg litt 🤣 I år trenger jeg en ny grill. Bare sånn vanlig, rimelig kulegrill. Den gamle knakk et bein da jeg stanget i den med bilen inne i garasjen i vinter, fordi jeg ikke så at den var kantet.. Det er stor gårdsplass med asfalt her, så jeg trenger ikke å lage noen brannfare. Koselig å grille litt sammen med andre. Vi kan ikke ha kulegrill. Mannen fyller de med ved og bruker de som bålpanne. Har foreslått å kjøpe en skikkelig bålpanne men neida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #789 Del Skrevet 3. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (5 timer siden): Ja, det stemmer faktisk. På grilling jeg har vært har mannen kun grillet kjøttet mens kvinnen gjør alle andre forberedelser ingen skryt til kvinnen, kun mannen. Kona er bedre til å grille enn meg😄. Så her gjør hun alt😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 3. mai 2022 #790 Del Skrevet 3. mai 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. mai 2022 #791 Del Skrevet 5. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. mai 2022 #792 Del Skrevet 5. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2022 #793 Del Skrevet 5. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2022 #794 Del Skrevet 6. mai 2022 I dag elskede sa mannen, har vi vært gift i 10 år og jeg vil avsløre en hemmelighet jeg har klart å holde skjult for deg i alle disse årene. Jeg er totalt fargeblind. Da vil jeg fortelle deg en hemmelighet også sa kona. Jeg er ikke fra Rana,men fra Gahna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2022 #795 Del Skrevet 6. mai 2022 Kona ba mannen om å henge opp en maskin med tøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2022 #796 Del Skrevet 6. mai 2022 En baguette med kriminelt innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2022 #797 Del Skrevet 6. mai 2022 6klassingen kom hjem fra skolen en dag og ba fortvilet sin far om hjelp til leksene. Selvfølgelig, svarte far. Ingen problemer. Hva trenger du hjelp til? Gutten forklarte at de hadde fått to dager på seg til å definere hvordan samfunnet henger sammen politisk og sosialt. Rett og slett hvordan det er bygd opp. Faren var ikke like selvsikker lenger, men ville likevel gjøre sitt beste. La meg gi deg et eksempel, sa han. Siden det er jeg som bidrar med inntektene her i huset, så kan jeg være kapitalismen. Din mor bestemmer og styrer alt, dermed er hun regjeringen. Hushjelpen ( som også bodde i huset) arbeider hele døgnet, dermed kan hun representere arbeiderklassen. Du min sønn, kan være folket, mens din lillebror( 2 år) er en ypperlig representant for fremtiden. Skjønner du noe av hva jeg mener?Nei, dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal sove på det, svarte sønnen. Utpå natten våknet gutten av at lillebroren skrek. Ved å gå bort til sengen, skjønte han på lukten at noe burde gjøres med bleiene. Han gikk og banket på foreldrenes rom, men ingen svarte. Han gikk inn, bare for å finne sin mor sovende. Han prøvde å vekke henne, men fikk ingen respons. Han gikk videre til hushjelpens rom og banket på. Ingen svarte, og han prøvde å gå inn. Men døren var låst. Gjennom nøkkelhullet kunne han se hushjelpen og sin egen far svært opptatt. Han dundret på døren, men fikk ikke svar. Irritert gikk han bare å la seg igjen, dro dyna over hodet og sovnet. Neste morgen var alle samlet til frokost, og hans far var nysgjerrig på om han hadde lært noe av eksemplet fra dagen før. Ja, svarte gutten .Nå skjønner jeg hvordan alt henger sammen, sa han. Vel, hva venter du på? La oss høre , sa faren. GUTTEN TRAKK PUSTEN GODT INN OG BEGYNTE : MENS KAPITALISMEN HØVLER OVER ARBEIDERKLASSEN, SOVER REGJERINGEN, FOLKET BLIR TOTALT IGNORERT OG FREMTIDEN ER FULL AV DRITT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. mai 2022 #798 Del Skrevet 6. mai 2022 Adobyen skrev (9 timer siden): Kona ba mannen om å henge opp en maskin med tøy.. For å spikke fliser; hun sa TØY, ikke TAU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2022 #799 Del Skrevet 6. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2022 #800 Del Skrevet 6. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå