Gjest Adobyen Skrevet 30. april 2022 #761 Del Skrevet 30. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 30. april 2022 #762 Del Skrevet 30. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 30. april 2022 #763 Del Skrevet 30. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 30. april 2022 #764 Del Skrevet 30. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #765 Del Skrevet 1. mai 2022 Mamma sa til lille Per: – Per, mens jeg lager middag, tror du at du kan stikke ned på apoteket å kjøpe en pakke tamponger til meg? - Patonger? Hva er det for noe? - Det heter tamponger, vennen min. Du vet, sånn som mamma stikker inn mellom bena. ... - Åh, sånn der musebleie? - Per, jeg forventer at du husker ordet tamponger, og hvis du skulle glemme det så må du forklare på en dannet måte hva du skal ha! Litt senere ringte de fra apoteket og sa: – Det står en liten gutt her og sier at han skal ha innvendig isolasjon til pappas hobbyrom!! 🤪👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #766 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #767 Del Skrevet 1. mai 2022 En eldre kvinne sto på fergen og holdt fast på hatten i vinden. En mann gikk frem og sa: -Jeg vil ikke virke frekk, men vet De at skjørtet blåser opp ? -Ja, men jeg må ha begge hender for å holde hatten på plass, svarte kvinnen. -Men De er uten truse og alt vises når kjolen blåser opp, sa mannen. ...................-Kvinnen svarte: Min gode mann, alt der nede er over 75 år gammelt. Hatten kjøpte jeg i dag. :)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #768 Del Skrevet 1. mai 2022 Det brygget opp til krangel hos det eldre ekteparet på bøgda. - Du må ut og fikse utedassen, gnålte Magda - Hva er det som er galt med den, da? svarte Sivert oppgitt - Du må jo GÅ UT dit for å se, sa jeg jo, svarte Magda surt Sivert tok på seg jakke og trasket ut dit. - Det er ikke no' galt med dassen, kauket han - Du må stikke hodet ned i hullet, ropte Magda tilbake - Det gjør jeg faen meg ikke, svarte Sivert, aldri i livet - JO, det MÅ du gjøre for å finne ut hva som er galt med'n, skreik Magda Sivert stakk hodet ned i hullet og ropte forbannet og oppgitt. Det er jo faen meg ikke noe galt her!! - Trekk hodet opp igjen da, ropte Magda Sivert begynte å trekke hodet opp igjen, men plutselig remjet han: Auu FAEN, skjegget mitt sitter fast i sprekkene i setet, hjelp meg da, kjerring - JA, kaklet Magda, gjør helsikes vondt - ikke sant!?!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #769 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #770 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #771 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #772 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #773 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #774 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #775 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. mai 2022 #776 Del Skrevet 1. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #777 Del Skrevet 2. mai 2022 Adobyen skrev (53 minutter siden): Uff håper ingen har gjort dette 🙊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. mai 2022 #778 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvordan Gi en katt en pille 1. Plukk opp katta på venstre arm som om du holder en baby. Posisjon høyre pekefinger og tommel på hver side av kattas munn og forsiktig legge trykk på kinnene mens du holder pillen i høyre hånd. Når katta åpner munnen, pop pillen inn i munnen. La katta lukke munnen og svelge. 2. Hent pillen opp fra gulvet og hent katta bak sofaen. Hold katten i venstre arm og gjenta prosessen. 3. Hent katta fra soverommet og kast klissete pillen. 4. Ta ny pille, hold katta i venstre arm og holdt bakpotan tett med venstre hånd. Tving kjeven opp og dytt pillen langt bak i munnen med høyre pekefinger. Hold munnen lukket mens du teller til ti. 5. Hent pillen fra gullfiskbollen og katta fra toppen av garderobeskapet. Rop på kjærringa! 6. Knele på gulvet med katta kilt fast mellom knærne, hold foran og bakpoter. Ignorer knurring fra katta. Få kjærringa til å holde hodet fast med en hånd mens du presser ett linjal inn i munnen. Slipp pillen langs linjalen og stryk kattas hals kraftig. 7. Hent katta ned fra gardinstangen. Ta en ny pille. Noter at du må kjøpe ny linjal og reparere. Plukk opp knuste figurer og vaser fra ildsted og sett dem til siden for liming senere. 8. Pakk katta i stort håndkle og få ektefelle å ligge oppå katta med kun hodet synlig under armhulen. Putt pillen i enden av ett sugerør, tving munnen på katta opp med en blyant og blås i sugerøret. 9. Sjekk etiketten at pillen ikke er skadelig til mennesker og drikk en øl til å ta smaken unna. Sett plaster på kjærringas underarm og fjern blod fra teppet med kaldt vann og såpe. 10. Hent katten fra naboens skur. Få en annen pille. Åpne en øl. Sett katta i skapet, og lukk døren slik at nakken og hodet vises. Tving munnen opp med dessert skje. Smett pillen med strikk. 11. Hent en skrutrekker fra garasjen og sett skapdøra tilbake på hengslene. Drikke øl. Hente flaske whisky. Ta deg en støyt og rens sårene med litt av alkoholen for å desinfisere sårene. Legg kalde kompresser på kinnet og sjekk når du tok siste stivkrampe. Ta en liten whisky shot, Kast resten av t-sjorta bort og hente en ny på soverommet. 12. Ring brannvesenet for å hente den jævla katta fra toppen av treet over veien. Be om unnskyld til naboen som krasjet inn i ett gjerde for å unngå katta. Ta siste pille. 13. Ved hjelp av kraftige beskjæring hansker fra skur, binde den lille * & #% ^ 's forbeina til bakre poter med hage hyssing og binde fast i beinet av spisebord. Trykk pillen inn i munnen etterfulgt av stort stykke filet biff. Hold hodet vertikalt og hell 1 halvlitere med vann ned i halsen for å vaske pille ned. 14. Konsumere resten av whisky. Få kjærringa til å kjøre deg til legevakten. Sitt stille mens legen syr fingrene og armen og fjerner pillene fra høyre øye. Ring møbelbutikken på vei hjem for å bestille nytt bord. 15. Få dyrebeskyttelsen til å hente mutant katta fra helvete og ring den lokale dyrebutikken for å se om de har noen hamstere. Hvordan gi en hund en pille 1. Pakk den i bacon. 2. Kaste den i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. mai 2022 #779 Del Skrevet 2. mai 2022 Konen var på forretningsreise. Etter noen dager, skriver ektemannen en sms til kona: HEI, hvor i alle dager er alle skjeene, kniver og gaflene? Kona svarte: SOV HJEMME! Han forstår fremdeles ikke noe, men han ventet etpar dager til, så skriver han en ny sms: Hvor er alle skjeer, kniver og gaflene? Kone svarte: SOV HJEMME! 14 dager senere kommer konen hjem, mannen er sint som en okse, og gjentok spørsmålet! HVOR ER ALT AV BESTIKK HER I HUSET? Kona tar han i hånd og drar han inn på soverommet, å så trekker hun sengeteppet av sengen. Her kjære mann, her er skjeer, kniver og gaflene! Jeg sa jo gjentatte ganger: SOV HJEMME!!!! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 3. mai 2022 #780 Del Skrevet 3. mai 2022 Er det sant? 🤣 Grill REGLER Rutinemessig: (1) Kvinnen kjøper maten. (2) kvinnen lager salat, forbereder grønnsaker og lager dessert. (3) Kvinnen forbereder kjøttet, marinerer mv, plasserer det på et fat sammen med de nødvendige kjøkkenredskaper og sauser, og tar det med ut til mannen, som er plassert ved siden av grillen – med en øl i hånden. (4) Kvinnen forblir fortsatt utenfor den obligatoriske tre meter sone, hvor en overflod av testosteron og andre mannlige aktiviteter kan finne sted uten innblanding fra kvinnen. Her kommer den viktige del: (5) MANNEN plasserer kjøttet på grillen. Mere rutine: (6) Kvinnen går inn for å organisere tallerkener og bestikk. (7) Kvinnen kommer ut for å fortelle mannen, at kjøttet ser lekkert ut. Han takker henne og spør, om hun vil hente en øl mens han vender kjøttet. Viktig igjen: (😎 MANNEN tar kjøttet av grillen og gir det til kvinnen. Mere rutine: (9) Kvinnen forbereder tallerkener, salat, brød, tilbehør, servietter og sauser, og sørger for at det hele kommer på bordet. (10) Etter spisingen sørger kvinnen for å rydde av bordet og vasker opp. Og viktigst av alt: (11) Alle roser mannen og takker ham for hans matlagning innsats. (12) Mannen spør kvinnen om hun nøt 'hendes friaften', og når han ser hennes irriterte reaksjon, konkluderer han at det bare er umulig å glede enkelte kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå