Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #21 Del Skrevet 16. november 2021 Rosewood skrev (8 minutter siden): Ok, nå lo jeg så høyt at mannen fikk sjokk 😳😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #22 Del Skrevet 16. november 2021 Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå): Ok, nå lo jeg så høyt at mannen fikk sjokk 😳😂 Mon tro om det ble flere dater etter det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #23 Del Skrevet 16. november 2021 Cid skrev (4 minutter siden): Mon tro om det ble flere dater etter det 😅 Det spørs hva slags humor hun har 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #24 Del Skrevet 16. november 2021 Sally-Go-Round skrev (5 minutter siden): Det spørs hva slags humor hun har 😅 Og om han på alvor var så dum 😂 Da hadde nok alarmen gått hos mange 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 17. november 2021 #25 Del Skrevet 17. november 2021 Det var en gang svensken, dansken og nordmannen som var på skogstur. Om kvelden satt de alle tre rundt et bål, og svensken sa: "Jeg har en bestefar som er så liten at han kan stå under et bord." Så sa dansken: "Jeg har en bestefar som er så liten at han kan stå under en stol." Plutselig begynte nordmannen å gråte, og dansken spurte hvorfor han gråt. Da sa nordmannen: "Bestefaren min er død." Svensken spurte hvorfor han døde. Da sa nordmannen: "Han falt ned fra stigen da han skulle høste jordbær." 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. november 2021 #26 Del Skrevet 17. november 2021 Husker denne fra spårtsklubbens ikke lov å le 😅 Hvilket kjøretøy kjører Julius? Sjimpanservogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #27 Del Skrevet 18. november 2021 Christian Ringnes skal snart utgi en selvbiografi, den vil hete Ringnes Herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2021 #28 Del Skrevet 20. november 2021 Hva er favoritt godteriet til merverdiavgiften? Bamsemoms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #29 Del Skrevet 20. november 2021 Nå er jeg så lei av Lotto, jeg har spilt i mange år, og får aldri mer enn to rette. Jeg tror jeg lider av sånn to-rett syndrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #30 Del Skrevet 20. november 2021 Ikke vet jeg, men det høres jo ut som at en kaffetrakter og en traktorfører er i samme bransje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #31 Del Skrevet 20. november 2021 Alvorlig talt, kan noen fortelle meg hvor lang er en kortstokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2021 #32 Del Skrevet 20. november 2021 Haha ler her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #33 Del Skrevet 20. november 2021 Alle snakker om været, men fakta er at ingen yrker er mer væravhengige enn sauebonden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #34 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg skjønner ikke bæret av det tullet de driver med i kirken. Når presten drikker seg kanon, blir han kanonisert. Enda verre når han blir forfremmet til prost, for da blir han vel prostituert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. november 2021 #35 Del Skrevet 20. november 2021 åffer kan'ke jeg pimpe når Anneli Drecker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 20. november 2021 #36 Del Skrevet 20. november 2021 Hvordan får du en baby til å slutte å krabbe rundt i sirkler? Du spikrer fast den andre hånda til gulvet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #37 Del Skrevet 20. november 2021 Erna har ren samvittighet hun, for den har hun aldri brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #38 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg har sluttet å spise kjøtt, og forsøker å finne ut hva slags løv løvstek er laget av. Kan det være fra det samme treet som plankesteken kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #39 Del Skrevet 20. november 2021 Hvorfor holder lusa til på gangen og ikke andre rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2021 #40 Del Skrevet 20. november 2021 Hvor mange ruter er det i et rutefly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå